צאה ממני אנחת הקלה כשהבנתי שהוא באמת התעניין בזה ושהוא באמת לא יפגע בי.
"אני יכול חיבוק לפחות? " שאל . טוב נו.
"בטח" והבאתי לו חיבוק.
זה הרגיש כאילו הוא באמת באמת אהב ורצה את החיבוק הזה.***
נקודת מבט אנה :
פשוט ישבנו שם.
על האוטו ונשענו על החלון הגדול.
לא מדברים.
לא בטלפון.
כלום.הסתכלנו על השקיעה ושתקנו.
אפילו לא הסתכלו אחד על השנייה.
חשבתי על כל המצב שנקלעתי אליו ועל זה שסוף סוף אני בטבע.עבר כבר הרבה זמן מאז שעצרנו פה.
אולי חצי שעה, אולי שעה. אני לא יודעת."אנחנו נישן פה, או באוטו? " שאלתי אותו, לא יודעת מה לעשות.
"בואי ניכנס. " אמר וירד מהאוטו.ירדתי אחריו והוא, חייב להיות ג׳נטלמן אז הוא פתח לי את הדלת וסגר אחרי שנכנסתי.
הוא נכנס לאוטו כמה שניות אחרי."אפשר שאתה או אני נהיה מקדימה ושנוריד את המושב, ואחד מאיתנו יהיה במושבים מאחורה. לי לא אכפת איפה אני יהיה . "
"לא. שנינו נהיה מקדימה ונוריד את המושב. "
ואייייייי!!!
"לאא! מה הבעיה שפעם אחת, נעשה מה שאני אומרת !! אוף!!! ""אנה, אני לא יודע מה את חושבת שאת שאת מרשה לעצמך ככה לצעוק עליי! את לא בפאקינג מצב שאת יכולה לצעוק!!! מי את!!! " צרח אליי.
זה שיתק אותי במקום. בדרך כלל אני לא מפחדת מדברים כאלה, אבל עכשיו אני נמצאת במקום מרוחק מהכל עם איש פסיכי איתי. אני צריכה להיזהר."תעני!!! " צרח אחרי שראה שאני לא מגיבה.
"מה אתה רוצה שאני יגיד? 'אתה צודק כי אתה המלך' אני לא יגיד לך את זה . אני לא חושבת ככה. ""אני מבין " אמר בטון חושב.
"למה אתה לא יכול להקשיב לי באמת רק פעם אחת?? אתה רוצה שאני יהיה איתך ואתה רוצה אותי אבל אתה אפילו לא נותן לי תחושה טובה ותחושה של מוגנות . " הייתי כנה איתו."באמת? " יכול להיות, שאני שומעת צער במילים שלו?
"כן" לחשתי והסתכלתי לרצפה.
"אני מצטער. אני רק רוצה שתיהיי שמחה ומוגנת איתי" ואו רגע מה?!??!"באמת?? " שאלתי בשוק. הוא הנהן.
"הייתי בטוחה שאתה רוצה שאני אתפרק, מבחינה נפשית כאילו. " שיתפתי אותו ברגשות שלי.הוא ישר קפץ והחזיק לי את היד בצורה כל כך עדינה שגרמה לי להרגיש כמו נסיכה. "אני אף פעם לא רציתי שתרגישי ככה. אני רק רוצה שתהיי מאושרת."
"את חייבת להאמין לי שלא רציתי לגרום לך לרע. אף פעם. " אני מרגישה קצת קרינג׳.
"אוקיי. תודה. " חייכתי אליו, תפחתי לו על היד והסתובבתי .
"לילה טוב. " אמר בקול חלש.
לא עניתי. אין לי כח אליו. פעם הוא מרושע ואז הוא אדיש ואז הוא קרינג׳ ודביק. מה זה החרא הזה.
YOU ARE READING
על ראש ההר
Romanceאנה בכיתה יב. היא צינית לוחמנית אמיצה וממש אבל ממש אוהבת את הטבע. רוי הוא בין האנשים המסוכנים ביותר באסיה אירופה ואמריקה. הוא רצח והתעלל בכל כך הרבה אנשים ועל הטעויות הכי קטנות. אין לא רגש. ובטח שהוא לא יכול לאהוב מישהי. אבל יש בה משהו שהוא עוד לא...