015

270 29 45
                                    

Merdiven altında Peter uzanırken ben de dizlerinde yatıyordum. Airpods kulaklığı mp3 çalara bağlamış ikimizin kulağında birer kulaklık müzik dinlerken Peter benim saçlarımı okşuyordu.

İkimizin huzurlu olduğu anlardan biriydi. Kulağımda yankılanan müziği Peter'ın naif sesiyle söylediğini işittim.

Bakışlarımı Peter'a çevirdim. Peter'ın bana gülümseyerek bakarken şarkıyı söylediğini fark ettim. Ben de ona gülümsedim.

"I love everything you do
When you call me fucking dumb for the stupid shit I do
Wanna ride my bike with you
Fully undressed, no training wheels left for you
And I'll pull them off for you"

"Ve bende... I love everything you do
When you call me fucking dumb for the stupid shit I do
Wanna ride my bike with you
Fully undressed, no training wheels left for you
And I'll pull them off for you"

Peter bana, ben ona derin bir şekilde bakarken kulaklıktan şarkının sözleri devam ediyordu. Peter, ilk çıktığımız zamanlarda çok fazla çekinikti. Aynı şekilde bende.

Özellikle Tom'dan çok fazla çekiniyorduk fakat MJ bizi destekledi ve Tomla konuştuktan sonra Tom bize karışmayı kesmişti sadece bizi dikizlemeye başlamıştı.

Şimdiyse Peter bana tutkuyla bakarken ben de ona tutku ile bakıyordum. Peter başını eğdi ve sıcak dudaklarını benim soğuk dudaklarıma değdirdi.

Peter'ın beni öpmesiyle soğuk dudaklarım canlanmış gibi sıcak olmuştu.

İkimiz de geri çekildik ve "Seni daha önce sevdiğimi söylemiş miydim?" dedi.

Düşünür gibi yaptım. "Bilmem söyledin mi?"

"Seni seviyorum."

"Ben de seni seviyorum Peter."

"Ölene kadar mı?"

Gülümserken başımla onayladım.

"Evet, ölene kadar."

♪♪♪

Odamda Peter'la oturmuş yeni şarkı için söz yazıyorduk.

Bakmayın şu anda böyle mutlu bir şekilde söz yazdığımıza yukarı, benim odaya gelmek hiç de kolay değildi.

Tom adında bir adam tarafından yarım saat esir tutulduk ve yine MJ sayesinde kurtulduk. Artık MJ'ye bir can borcum var.

"Burası güzel olmadı gibi ya..." diye söylendim.

"Ne olmasını istersin?" diye sordu Peter.

Bilmem anlamında omuzlarımı silktim.

"O zaman şimdilik burası dursun. Birazdan tekrar düşünürüz." dedi anlayışla Peter.

Başımla Peter'ı onayladım.

Peter'la şarkı sözleri yazarken ne kadar yakınlaştığımı dikkat bile etmemiştim. Fakat hiç de bundan rahatsızlık duymuyordum. Aksine kendimi güvende hissediyordum.

Peter'ın kolları arasında kendimi güvende hissediyorum.

İşimize o kadar odaklanmışız ki kapının çaldığını bile fark etmemiştik.

Kapının aniden açılmasıyla sanki suç üstünde yakalanmış gibi ikimiz de olduğumuz yerde hemen doğrulduk ve aynanda üstümüzü düzelttik.

Kulaklık - Peter ParkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin