9 rész

445 24 2
                                    

Taehyung szemszög



Hogy velem mi történt az elmúlt 1 évben?

Hát nagyon sok minden!

Depressziós lettem amiért jungkook csak úgy el küldött a francba mert nem akartam embert őlni, ezért rá jöttem hogy nem is szeretett csak kellet valaki mellé hogy legyen aki szép csendben meg tesz mindent neki amit mond, ki használt annak ellenére hogy én szeretem őt.

Igen sajnos még mindig nagyon szeretem, és nagyon hiányzik nekem.
Azt kivánom bárcsak itt lenne és át ölelne miközben azt súgja a fülembe hogy nem lesz semmi baj.
De ez már csak egy álom marad mivel ő nem szeret és nem is szeretett!

Szóval, a depresszió nem múlt el inkább csak enyhűlt, ebben is két jó barátom segített, Jin és namjoon.
Nagyon szeretem őket, Jin ojan mintha második anyukám lenne, namjoon pedig ojan mintha második apám lenne.

Kaptam egy kis kutyát a neve yeontan.
Őt azért kaptam mert anya nem bírta nézni ahogy fojton ki sírt szemekkel áltam elé vagy épp elötte jött rám a sírás, így meg vette öt nekem mondván ő majd biztos mosolyt csal az arcomra, az el nyomott napok alatt.

A gimiben fojton piszkálnak és ahogy meg látnak fojton úgy szólalnak meg

" itt a depis fiú, mindjárt sírni fog"
" fujj hogy néz ki?"
"Jézusom itt a zombi"
"Néztél már tükörbe? Nem tört még össze?"

És még sok hasonló megjegyzés tesznek. Persze van pár barátom, de ez akkor sem segít rajtam, ezek a szavak akkor is bennem maradnak.

Úgy nagyjábol 5 hónapon keresztül így ment mikor találkoztam a két öregebbikel, akik segiettek fel állni.

Jin és namjoon egy párt alkotnak.
Jin apukájának van egy modell ügynöksége és most jelenleg ott dolgozom, Jin egyben a munka társam is mivel ő a fotosom. Namjoon még fő iskolára jár Koreában ezért vissza kellett mennie de mivel nem soká szünet lessz ezért jönni fog 2 hónapra Amerikába.

Szóval az ügynögséghez elöszőr semmi kedvem nem volt menni de rá beszéltek. Úgy volt hogy egyszeri alkalom de mivel meg tetszett ezért fojtattam így most egy híres modell lett belölem 5 hónap alatt ami nem semmi ahoz képest hogy mások ezért évekig küzdenek. Legalább ez kicsit segít rajtam, így most csak a munkának élek.

Anyám párja nem bír engem így van hogy meg ver amikor anya nincs otthon, és meg is fenyeget hogy ha el merem mondani bárkinek ennél nagyobbat kapok, így inkàbb kusba maradok mivel nem akarok magamnak még nagyobb bajt. Anya pedig be tudja annyival bántalmazom magam a depresszió miatt, ez miatt már vitt pszichológushoz, hátha tud rajtam segíteni de mivel nem tudott mit csinálni a nő, anyám fel adta és rám hagyta az egészet, és ez után kaptam yeontant.


Most épp itt ülök az igazgatói elött, mivel két fiú nekem jött de arra járt egy tanár így most mind hárman itt vagyunk.

Mikor be hivtak meg kérdezték mi történt, de én nem akartam megszólalni így a két fiú persze hogy rám fogott mindent, de nem is érdekel mivel ha el mondanám hogy ők kezdték, csak még jobban meg vernének, ezért inkább rájuk hagyom.

Amikor el engedtek minket, én el mentem a legjobb lány barátomhoz, név szerint jisoo. Ő mindig meg halgat engem és meg vigasztal.
Vele egy játszótéren találkoztam este, mikor is el jöttem otthonról bekapcsolva egy zenét miközben szerelmem képét néztem, mikor oda értem le ültem a hintára és csak sírtam, ő le űlt mellém és el kezdtünk beszélgetni, így lettünk barátok. Ez 7 hónappal ezelőtt tőrtént.

 A testvérem a szerelmem?- Vkook, taekook. BEFEJEZETT! Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang