Tässä tää mun lupailema toinen osa🥳 Nauttikaa...🤭
-----------------------------------------------------------Niko:
Avaan asuntoni oven avaimillani ja päästän Joelin ensin sisälle. Ensimmäiseksi Joel riisuu kenkänsä ja ottaa nahkatakin pois päältään. Itse riisun kenkäni ja heitän ohuen takin naulakkoon. Samassa tunnenkin kädet vyötärölläni ja huulet vasten omiani.Suudelma muuttuu nopeasti hyvin intohimoiseksi. Kierrän käteni Joelin niskan taa, ja näykkäisen häntä hieman alahuulesta. Joel raottaa suutaan sen verran, että kieleni pääsee tekemään tutkimusmatkaa hänen suussaan.
Joel työntää minut ihan kiinni seinään ja siirtää huulensa kaulalleni. Hänen kädet alkavat seikkailla paitani alla. Blondin kosketus tuntuu paljasta ihoani vasten kuumottavalta, vaikka Joelilla onkin hieman vilpoiset kädet.
"Mmgh!" huokaisen, kun Joel näykkäisee herkkää kohtaa kaulaltani. Tunnen hänen virnistyksen vasten kaulaani. Joel siirtää huulensa takaisin omilleni ja alkaa hitaasti nostamaan paitaani pois päältäni. Erkanemme suudelmasta siksi aikaa, kun Joel riisuu paitani. Teen saman hänen paidalleen. Yhdistämme huulemme uudelleen vieläkin intohimoisemmin, jos se enää on mahdollista.
"Mmgh! Joelh!" huokaisen vasten blondin huulia, kun hän painautuu vasten minua ja tunnen hänen kohoumansa vasten itseäni. Pukkaan Joelia hieman kauemmaksi itsestäni ja lähden suuntaamaan matkaamme kohti makuuhuonetta samalla suudellen Joelin kaulaa.
Kaadan itseäni pidemmän laulajan sängylleni ja menen hänen päälleen hajareisin. Alan tehdä fritsuja hänen paljaalle rintakehälleen. Hivuttaudun koko ajan hieman alemmas ja saan Joelin henkäisemään oikein kunnolla näykkästessäni häntä alavatsalta.
Nousen takaisin Joelin kasvojen tasolle ja jatkan hänen kaulansa merkkaamista. "Nikoh!" Joelin huokaus kantautuu korviini. Taisin osua herkkään kohtaan. Siirrän oikean käteni Joelin vyötärölle ja liu'utan sitä kohti Joelin kohoumaa saaden hänet samalla haukkomaan henkeään. "Tarviitko apua?" kysyn blondilta samalla näykkäisten häntä korvanlehdestä. "J-jos m-mil-lään v-vii-tit?" Joel yrittää parhaansa mukaan kertoa minun samalla liikuttaessa kättäni hänen kouhoumallaan.
Siirrän käteni hänen kohoumaltaan avatakseni farkkujen vyön, napin ja vetoketjun. Samalla teen lisää fritsuja Joelin rintakehälle. Revin avatut farkut Joelin jaloista. Myös boxerit saavat samalla lähteä. Ihailen hetken tuon pitkän blondin laulajan alastonta kroppaa. Upee ja seksikäs...
"Aiotsä jeesaa ollenkaan?" Joelin jopa hieman turhautunut ja malttamaton ääni kysyy. Naurahdan blondille ja alan suudella hänen sisäreisiään samalla hivuttaen huuliani lähemmäs ja lähemmäs Joelin jäykkää kalua. Lipaisen kielelläni ensin kalun päästä ja otan sen sitten suuhuni. Alan liikuttaa päätäni ensin hitaasti, mutta nopeuttaen liikettä pikkuhiljaa.
"Aahm! Nikoh!" Joelin huokaukset kantautuvat korviini. Tunnen Joelin käden siirtyvän hiusteni sekaan ja tukistavan hieman. "Mmgh mä t-tuun i-han j-just! Amgh!" kuulen blondin sanovan huokailujensa välistä. Pian tunnenkin lämmintä nestettä suussani. Nielaisen kaiken ja samassa minä makaankin selälläni ja Joel on riisumassa housujani.
Riisuttuaan farkut yltäni, Joel alkaa suudella kaulaani tehden sinne lisää fritsuja. Samalla hän kuitenkin työntää kätensä boxereihini ja hyväilee minua. "Mmgh!" epätoivoinen huokaus karkaa huuliltani. Joel siirtää huulensa rintakehälleni ja tekee siihenkin muutamia punertavia omistusmerkkejä. Samalla hän pikkuhiljaa laskee boxereitani alemmas ja pian ne ovatkin jo lattialla.
"Onks sul kortsui ja liukkarii?" Joel kysyy nostettuaan päänsä rintakehältäni. "On", vastaan ja osoitan sängyn vieressä olevaa yöpöytää. Blondi avaa ylimmän laatikon ja ottaa sieltä kortsun sekä liukkarituubin. Kortsun hän ojentaa minulle. Nousen siksi aikaa istumaan, että saan kortsun laitettua Joelille. Hän laitta itse liukkaria kalulleen, minkä jälkeen sulkee tuubin ja pudottaa sen lattialle.
Joel asettuu jalkojeni väliin ja katsoo minua vielä kysyvästi. Annan hänelle luvan työntyä sisääni nyökkäämällä. "Aah!" huudahdan kivusta Joelin työntyessä sisääni. "Sattuuks liikaa?" Joel kysyy ja lopettaa liikkumisen. Miten se jaksaa kysellä tollasii, vaikka se on kännis? Varmaa laskuhumala menossa. Pudistan päätäni vastatakseni Joelille. "Varma?" blondi vielä varmistaa. "Joo, liiku jo!" käsken samalla kuulostaen siltä, kuin minulla olisi kiire johonkin. Joel naurahtaa hieman ja alkaa liikkua sisälläni.
"Mmgh! Joelh!" huokailen Joelin nopeuttaessa tahtiaan. Hyvänolontunne valtaa kehoni Joelin edelleen nopeuttaessa tahtiaan. "Mäh t-tuun i-han j-just-h!" saan sanottua Joelille. Hän ottaa toisella kädellä kiinni kalustani ja alkaa vedellä nopeita vetoja. Joel tulee itse ensin ja lopettaa vetojen vetelemisen. Hän vetäytyy pois minusta ja alkaa ottaa minulta suihin.
"Aah! Joelh! Mmgh!" suorastaan huudan kun Joel liikuttaa päätään ylös alas nopealla tahdilla. Miten se on noin hyvä? Tuntuu, että pyörryn kohta tähän hyvänolontunteeseen. Siirrän käteni Joelin hiusten sekaan ja tukistan hieman. "M-mä t-tuunh!" saan sanottua ennen kuin tulen Joelin suuhun. Hän nostaa päätään ja nielee kaiken. Sitten hän vielä ottaa kortsun pois, solmii sen ja heittää yöpöydän vieressä olevaan roskikseen. Joel asettuu viereeni makaamaan. Menen lähemmäs Joelia ja asetan pääni hänen rintakehälleen. "Kiitos", sanon Joelille ja kiedon käteni hänen ympärilleen. "Mistä?" blondi kysyy. "Tosta äskösestä ja kaikesta muusta", vastaan ja yritän rueta nukkumaan. Joel ei enää vastaa, vaan suukottaa hiuksiani ja asettaa kätensä ympärilleni.
-----------------------------------------------------------
Sanoja 718Semmonen sitte🙄🦄
YOU ARE READING
Ei Täst Nyt Tuu Yhtään Mitään! || BC-oneshots ||
FanfictionNää on siis BC-oneshotteja, joita kirjottelen aina välillä, (en varmaankaan kovin aktiivisesti, mut katotaa nyt). Luvut tulee sisältää varmaanki aika paljon smuttii, mut varmaan jotain muutaki. En käytä varotuksii lukujen alussa (joissain luvuissa...