Ihastus Pt. 1 // Niko & Joel

465 31 15
                                    

Niko:
Siivouspäivä. Siis kuka helvetti on keksiny siivouspäivän. Sen keksijä vois painuu syvimpään helvettiin. Ja arvatkaapa kuka sitä ehdotti tänään meille kaikille kesken biisintekosession. No Joonas vitun Porko. Mistähän se senkin idean sai päähänsä?

No nyt me on siivottu tääl studiol jo viis vitun tuntia ja Porko lähti heti kotiin, kun oli saanu omat hommansa tehtyy, eli selvitettyy kitaransa vahvistinjohdot, siirrettyy kaikkien sen kitaroiden kotelot yhteen paikkaan, järjesteltyy omat plektransa ja laitettuu kaikki sen käyttämät astiat tiskikoneeseen. Oishan se voinu jäädä auttamaan muita, mut sil oli kiire jonnekki.

Todennäkösesti kaikki muutki on jo lähteny ja mä siivoilen täällä vielä yksinäni, mut mielummin teen tän yksin, kuin olisin näin vittuuntuneena jonkun muun seuras. Onneks mun ei tarvii enää kun selvittää tää vitunmoinen johtosolmu. En ees tiiä, mitä kaikkii johtoi täs on. Tän Aleksi ja Olli jätti mulle, ku täs on kuulema eniten laulajien johtoja. Ne kyl sano, et kannattaa kysyy Joel avuks, mut en aio. Ai miks? No siks, kun oon ihan vitun kusessa siihen, enkä haluu viettää sen kaa kauheena aikaa, ku en osais kuitenkaan olla sen lähellä.

"Tarviiks apuu noitten kaa?" yhtäkkinen kysymys liian tutun ja komean laulajan suusta saa minut hieman säikähtämään. Miks se ees on viel täällä? Nostan katseeni blondin laulajan suuntaan ja näen hänen nojaavan treenitilan ovenkarmiin samalla tujottaen tekemisiäni. Seksikäs näky, I know. "En mä tarvii", vastaan ja käännän katseeni nopeasti takaisin johtoihin estääkseni punastumista. "No mä autan silti nii pääset joskus himaankin", Joel toteaa samalla istuen lattialle eteeni johtokasan toiselle puolelle. Voi vittu!

~Timeskip~

Joel:
"Kaikkee se Joonaski keksii", totean saatuamme johtohelvetin selvitettyä Nikon kanssa. Se näytti niin syötävän söpölle ollessaan niin keskittyny selvittelemään johtoja. Joo, oon ihastunu, ei siitä sen enempää.

"Niinhän se aina keksii ja sit luikkii mahollisimman äkkiä karkuun", Niko naurahtaa samalla nousten ylös treeniksen lattialta. Naurahdan itsekin hieman tuon heitolle. Tottahan se on, että Joonas on aina ensimmäisenä ehdottamassa jotain tällasta, mut luikkii kuitenki nopeiten karkuun.

"Lähekkö baariin?" kysyn ihan huomaamatta Nikolta, joka siirtää kysyvän katseen kohti minua. "Niin, siis voitas mennä ihan vaa viettää aikaa, jos sulle käy?" selvensin asiaa ja jäin odottamaan vastausta. "Joo, kyl mulle käy. Mennään vaan", Niko vastaa innostuneella äänellä.

~Timeskip baariin~

Ollaan juotu Nikon kanssa jo aika monta olutta ja lonkeroo sekä muutamia shotteja. Molemmat ollaan jo ihan vitun kännissä. Pitäs varmaa pikkuhiljaa lähtä kotiin. "Lähettäskö himaan?" kysyn vieressäni istuvalta brunelta hörpäten samalla tuoppini tyhjäksi. "Ai sun luo?" Niko kysyy ja tyhjentää oman tuoppinsa. "No jos sä haluut", totean ja jatkan, "mut sä asut kyl lähempänä" "Totta, tuutko yökylään?" Niko vastaa pienen mietinnän jälkeen. "Voin tulla, jos ei haittaa", vastaan kysyvästi. "Ei mua mun ihastuksen yökyläilyt haittaa", Niko sanoo iloisena, mutta vakavoituu tajuttuaan juuri sanomansa. Hämmennyn kuulemastani hetkeksi. Sanoks se mua just sen ihastukseksi?

Niko:
"Mitä sä sanoit?" Joel kysyy hämmentynyt ilme kasvoillaan. Mitä vittuu mä just menin möläyttää? Hyvästi sen yökylän kans, mut ei kai täs auta, kun kertoo totuus. "No siis mä oon ihastunu suhun. Ollu jo aika kauan", vastaan Joelille ja tunnen punan leviävän kasvoilleni. Joel vain tuijottaa minua hämmentyneenä, ihan kuin ei ennen olisi kuullut jonkun tunnustaneen olevansa ihastunut häneen. Jos se haluais, se sais lukee niitä päivittäin jostain instan direstä, mut ei se niitä enään juuri lue.

"Sä siis tykkäät musta?" Joel saa vihdoin avattua suunsa. Enhän mä meinannukkaa tässä välissä, kun alkaa itkee ja juosta karkuun. Mut niinhän mä just sanoin. Etkö sä saatana kuuntele mitään!? Ehkä mä en nyt ala sille raivoomaan. "Joo", tyydyn lopulta vastaamaan.

"Mä taijan lähtä sinne kotiin yksin nukkumaan", totean ja olen jo nousemassa, kun Joel nappaa kädestäni ja vetää minut syliinsä istumaan. Hetken hän tujottaa nuilla sinisillä silmillään omiin vihreisiini empivän näköisenä. "Mäki tykkään susta", se vastaa hetken mietittyään ja suutelee minua. Siis MITÄ!!? Mun ihastus, toisin sanoen Joel Hokka, tykkää musta ja vielä suutelee mua.

"Entäs jos mä en päästä sua yksin lähtee?" Joel kysyy erkaannuttuamme yllättävänkin intohimoisesta suudelmasta. "Sit sun pitää varmaan tulla mukaan tai sit pitää jäädä tänne", luettelen vaihtoehdot blondille. Joel näyttää miettivän vaihtoehtoja hetken. "Noista vaihtoehdoista mä valihen sen mukaan lähtemisen", Joel vastaa ja nostaa kasvoilleen vihjailevan virneen.

Lähdemme yhdessä baarista kohti kerrostaloa, jossa asun. Saavuttuamme oikean kerrostalon eteen, Joelilla on edelleen se sama vihjaileva virne kasvoillaan kuin siellä baarissa. Kaikki varmaan tietävät, mihin tämä ilta päättyy...

-----------------------------------------------------------
Sanoja 700

Joo, oon taas täällä🤗 Puol viideltä, kyllä🙄 En ees tiiä enää mitä teen mun elämällä🤪

Anyway... tällanen tänään🤭 Haluutteko jatkoo tälle?😏 Voisin tehä😉

Ei Täst Nyt Tuu Yhtään Mitään! || BC-oneshots ||Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang