Twitter, jooga & punaviini // Olli & Niko

330 24 1
                                    

Ensiksi anteeksi, että tässä kesti näin kauan, vaikka lupasin toista😬 Oma ajatusmaailma vaan otti pienen kuperkeikan, jonka takia tämän kirjottaminen ei meinannut onnistua mitenkään😒 Mutta tässä tämä nyt vihdoin on🤗 vaikken siihen edelleenkään täysin tyytyväinen ole😕
-

-------------------------------------------------------

Olli:

Laitan juuri viimeisiä astioita tiskikoneeseen, sillä söimme äskettäin Nikon kanssa vähän illallista. Ei mitään kauhean erikoista, mutta tunnelma oli silti melko romanttinen.

Niko jätti astiansa minun hoidettavakseni ja meni itse takaisin sohvalle katsomaan varmaankin puhelintaan. Ihme puhelin addikti. Mutta en valita, koska Niko on ihana.

Ollaan oltu Nikon kans jo vähän reilut puolitoista vuotta yhdessä ja asummekin nyt yhteisessä kämpässä. Päätimme muuttaa yhteen noin kaksi kuukautta sitten, sillä totesimme sen tulevan halvemmaksi. Joten Niko sai sitten raahata kamansa tänne minun kerrostaloasuntooni.

Laitan vielä viimeisen lasin koneeseen, lisään koneeseen konetiskitabletin, suljen luukun ja pistän tiskarin päälle. Luutuan vielä ruokapöydän ja keittiön tasot ennen kuin menen Nikon seuraksi sohvalle.

Olohuoneessa ruskeahiuksinen laulaja istuukin sohvalla ja tuijottaa puhelintaan niin kuin arvelinkin. Välillä hän naurahtelee ilmeisesti jollekin hauskalle tai tosi typerälle jutulle.

"Mitäpä näkkyy?" kysyn brunelta samalla istahtaen sohvalle hänen viereensä.

"Eipä mittään erikoista. Pelkkiä fanien hehkutuksia ja ihastuksen tunnustuksia", Niko toteaa samalla näyttäen muutamaa twiittiä, jotka ovat luokkaa "ootte ihania" ja "rakastan teitä", tosin vain englanniksi.

Otan oman puhelimeni sohvapöydältä vain katsoakseni onko joku tärkeä ottanut yhteyttä, mutta kenelläkään ei ole näyttänyt olevan minulle tärkeää asiaa, joten laitan puhelimen takaisin pöydälle.

Katselen hetken ympärilleni ja mietin mitä voisin tehdä, sillä telkkaria en jaksa katsoa. Ei sieltä tähän aikaan tule kuin Kauniit ja Rohkeat, eikä se suomeksi sanottuna kiinnosta mua vittuakaan.

Hetken mietittyäni päätän joogata jonkun aikaa. Nousen sohvalta ja lähden kohti makuuhuonetta, jossa säilytän joogamattoani.

"Mihin sä meet?" kuuluu takaani Nikon ehkä jopa hämmentynyt ääni.

"En mihkää, haen vaan joogamaton", totean kääntyen samalla katsomaa laulajan suuntaan. Vastaukseksi saan vain nyökkäyksen.

Otan joogamaton huoneen nurkasta ja vien sen olohuoneeseen vakiojoogapaikalleni melkein keskelle olohuonetta.

Menen vielä keittiöön ja otan kaapista korkeajalkaisen viinilasin, jonka lasken ruokapöydälle. Sitten valitsen vielä oikeanlaisen punaviinin viinikaapista, sillä eihän jooga ole mitään ilman lasillista kunnon punaviiniä.

"Hei rakas! Tuotko mullekin?" kuuluu Nikon ääni olohuoneesta.

"Joo, tottakai!" vastaan ja otan myös Nikolle lasin ja kaadan molempiin 12 senttiä oikein maukasta punaviiniä.

Laitan pullon takaisin viinikaappiin, otan viinilasit mukaan ja menen takaisin olkkariin. Ojennan toisen laseista Nikolle ja otan sitten pienen maistiaisen omasta lasistani ja lasken sen sitten sohvapöydälle.

Otan rullatun joogamaton käsiini ja levitän sen lattialle. Heitän vielä mustan T-paitani pois päältä ja alan joogaamaan. Välillä otan tottakai hörpyn viiniä.

"Oot kyllä aika helvetin seksikäs, kun sä joogaat", kuulen Nikon kommentin taustalta.

"Kiitti! Niin säkin kun joogaat mun kaa", heitän vastakommentin ja käännän katseeni laulajan suuntaan vinkaten samalla silmää.

Vaikka olohuone on pimeä lukuunottamatta muutamien pienien LED-valojen tuomaa tunnelmavalaistusta, niin voin väittää Nikon punastuneen.

Brune vokalisti vain hymähtää ja jatkaa ilmeisesti edelleen sen Twitterin selaamista.

Viimeisiä liikkeitä tehdessäni, Niko tulee eteeni makaamaan selälleen niin, että hänen kasvonsa ovat väärinpäin suoraan omieni alapuolella.

"Mitäs sä siinä?" kysyn brunelta hieman virnistäen.

Niko katsoo minua alahuultaan purren samalla selvästi miettien mitä sanoisi syykseen. Voin kuule Niko kertoa, että jos et sä lopeta tota huulen puremista, niin sun ei tarvii miettiä syytä sille miks makaat lattialla, vaan sille miks makaat sängyssä mun alla ilman vaat... Olli rauhotu nyt!

"Tulin kertoo yhen vähän hassun jutun", Niko kertoo vihdoin avattuaan suunsa.

"No kerro pois!" hoputan miesystävääni.

"Twitterissä joku nuori nainen kerto mulle kuinka se on niin ihastunu suhun, et se ei kestä enää", laulaja kertoo vieno hymy huulillaan.

Tuijotan Nikon vihreitä silmiä huvittuneena. Tuo kommentti ei ole minulle mitenkään uusi, sillä aina avatessani jonkun somekanavan, siellä on useita vastaavanlaisia viestejä ja kommentteja. Osa niistä on mukavaa luettavaa, mutta on myös niitäkin, jotka alkavat ahdistamaan.

"No mut sehän ei oo mitään uutta", aloitan samalla syventäen Nikon ja minun välistä katsekontaktia.

"Musta tuntuu et vähintään joka toisella meidän faneista on ollu tai niillä on jonkinlainen ihastus mua kohtaan. Ihan niinku sullakin", kerron Nikolle vinkaten silmää ja painan hänen pehmeille huulilleen hennon suudelman.

"Toi on kyllä totta", laulaja sanoo ja jatkaa vielä pieni virne huulillaan, "mut et sä voi meitä syyttää, kun näytät tolta."

"Ai miltä?" kysyn niinkuin en muka olisi jo tietäisi.

"No tolta!" "Miltä?" "No noin seksikkäältä ja komeelta ja syötävän hyvältä!" Niko vihdoin saa sanottua ja lehahtaa ihan punaiseksi.

"Oot söpö, kun punastut", totean ja painan pusun Nikon nenänpäähän.

"Voijaanko kattoa joku ällöromanttinen leffa, juoda punaviiniä ja istua sohvalla sylikkäin?" vihreäsilmäinen solisti kysyy koiranpentuilmeellä. Miten tuolle voisi sanoa ei?

"Voijaan", vastaan myöntävästi ja nousen ylös lattialta.

Käärin joogamaton takaisin rullalle ja vien sen makkarin nurkkaan. Haen samalla keittiöstä avatun punaviinipullon ja täytän tyhjät viinilasit jälleen täyteen tummanpunaista alkoholipitoista juomaa.

Istahdan sohvalle Nikon viereen ja vedän hänet ihan kiinni itseeni. Niko laittaa valitsemansa elokuvan pyörimään ja alamme yhdessä katsoa ällöromanttista leffaa.

Itse en ole mikään romanttisten elokuvien fanikerhon jäsen, mutta Nikon kanssa saatan niitä aina välillä katsoakin. Pidän enemmän toiminnasta ja ehkä siksi olenkin se joka meillä määrää makuuhuoneen puolella.

Nytkin voisin mielummin olla siellä, mutta ehkä tämän leffan jälkeen... Ehkä...

-----------------------------------------------------------
Sanoja 785

Sit kiitos vielä yli 4k lukukerroista ja kaikista voteista😍 Ne merkkaa paljon ja innostaa kirjottamaan lisää, kun huomaa että joitakin ees kiinnostaa🥰 Kiitos!🙏🏼💖

Heittäkää myös ehdotuksia shipeistä🤪

En lupaa mitään seuraavasta luvusta, kun ei nää mun suunnitelmat oikeen taho mennä just sen suunnitelman mukasesti😁 Seuraava luku tulee sitten kun se tulee🙃

Ei Täst Nyt Tuu Yhtään Mitään! || BC-oneshots ||Where stories live. Discover now