Parempaa päälle // Olli & Joel

871 21 9
                                    

Olli:

Kävelen kerrostalon portaikossa kohti poikaystäväni kotia. En tiedä, mitä hänellä on mielessä. Hän käski laittaa parempaa päälle ja tulla ilta kuudelta, joten laitoin mustan kauluspaidan ja mustat farkut, ja nyt olen täällä.

Soitan Joelin ovikelloa, mutta kukaan ei tule avaamaan. No menen sitten omilla avaimillani. Avaan kämpän oven ja astelen pimeään asuntoon. Jätän kengät eteiseen ja katson vielä eteisen peilistä, että paitani kaulus on suorassa ja lähden kävelemään kohti olohuonetta. Huhuilen Joelin nimeä, mutta hän ei vastaa. Hän ei ole olohuoneessa, joten menen keittiöön.

Keittiön pöydälle on katettu illallinen ja laitettu muutamia kynttilöitä luomaan tunnelmaa. Pian tunnen kädet ympärilläni ja huulet niskassani. Käännyn ympäri ja katson hieman yläviistoon nuita Joelin kauniita, kynttilänvalossa kiiluvia silmiä. "Vai että tällästä sitten?" kysyn tuolta minua pidemmältä laulajalta. Hän nyökkää ja painaa huulensa huulilleni. Vastaan hellään ja rakkautta täynnä olevaan suudelmaan. Irrottaudumme suudelmasta ja alamme syömään illallista.

~Timeskip~
"Olipas hyvää. Teitkö ite?" kysyn Joelilta syötyämme. "Tein ja oli aika hemmetin hyvää!" Joel vastaa hyvin itsevarmasti ja jatkaa virnistäen, "Haluutko jälkkäriä?" Tajuan kyllä, mitä hän tuolla vihjaa, mutta välillä on kiva esittää vähä-älyistä. "Voisin halutakin, jos on jäätelöö", totean ihan pokkana. "Vai jäätelöö?" tuo blondi laulaja kysyy naurahtaen. "No joo joo. Jäätelö on hyvää", vastaan ja nostan vuorostani kasvoilleni vihjailevan virneen. Joel katsoo minua ihan hämmentyneenä, mikä saa minut nauramaan.

Pian Joel kuitenkin tajuaa vihjeeni ja nousee ylös. Hän kävelee viereeni ja tarjoaa kättään nostaakseen minutkin seisomaan. Asetan käteni Joelin käteen ja nousen ylös. Hän vetää minut ihan kiinni itseensä ja suutelee huuliani intohimoisesti. Suudelma kuitenkin muuttuu hyvinkin pian kielariksi. Alan samalla avaamaan Joelin tummansinisen kauluspaidan nappeja ja riisun sen sitten hänen yltään. Joel tekee saman minun paidalleni.

Joel:
Irtaudumme hyvin intensiiviseksi muuttuneesta kielarista ja haukomme happea. Katson tuota minua lyhyempää basistia. Miten joku voi olla noin vitun hyvännäkönen? "Mitä mietit?" kiharapäinen basisti kysyy keskeyttäen ajatukseni. "Sua, mitä muutakaan", vastaan ja alan suudella Ollin kaulaa. Hän vain naurahtaa.

Nostan Ollin syliini ja lähden viemään häntä kohti makuuhuonetta samalla tehden fritsuja hänen kaulaansa. "Mhm!" Olli huokaisee minun osuessa herkkään kohtaan. Lasken Ollin selälleen sängylle ja menen hänen päällensä hajareisin istumaan. Katselen Ollin paljasta yläkroppaa ihaillen. "Onks maisemat kohillaan?" tuo basisti kysyy. "No ei tässä kyllä valittamista oo", totean hymyillen ja alan suutelemaan Ollin pehmeitä ja miellyttäviä huulia samalla liikuttaen lantiotani Ollin kriittistä aluetta vasten. Tunnen hänen kohoumansa perseeni alla ja alan hymyillä hänen huuliansa vasten. Siirryn suutelemaan Ollin kaulaa ja jätän siihen muutamia punoittavia merkkejä. Vain muutaman, muistakaa se! "Mgh! Joelh!" Olli huokaisee minun tehdessä fritsua tuohon tuttuun herkkään kohtaan.

Jatkan matkaa Ollin rintakehälle ja aina vain alemmas hänen samalla huokaillessa hyvin seksikkäästi, kunnes saavutan hänen farkkujensa vyötärön. Vilkaisen Ollin kasvoja. Hän näyttää jo hyvin kärsivältä. Kieltämättä omatkin farkkuni kiristävät jo aika paljon. "Voitko millää jeesata vähän?" Olli kysyy jo hyvin kärsimättömästi. Hymähdän ja otan basistin vyön pois ja avaan farkut.

Vedän Ollin farkut ja bokserit pois hänen yltään ja viskaan ne jonnekin lattialle. Otan omatkin farkuni ja bokserini pois. "Kortsulla vai ilman?" kysyn Ollilta. "Ilman", hän vastaa virnistäen. Avaan yöpöydän laatikon, otan sieltä liukkarituubin ja ojennan sen tuolle alastomalle basistille.

Olli:
Nousen istumaan Joelin eteen ja avaan hänen ojentaman liukkarituubin. Levitän liukkaria Joelin kovalle kalulle hitain vedoin. "Aah! Vittu toi tuntuu hyvälle!" Joel huokaisee samalla. Levitettyäni liukkaria tarpeeksi suljen tuubin ja laitan sen yöpöydälle. Pyyhin kättäni hieman lakanoihin ennen kuin Joel kataa minut takaisin selälleni. "Aih vit-tuh!" huudahdan, kun Joel työntyy varoittamatta sisääni. Joel ei kuitenkaan välitä, vaan alkaa liikkua sisälläni, sillä onhan tämä tapahtunut useamminkin. "Aah! Saatana, ku aah tun-tuu hy-vältä! Mmgh!" saan sanottua huokailujeni välissä. Joel kumartuu suutelemaan minua, mutta se meinaa tuottaa haasteita meidän molempien huokailujen takia. Hän irrottautuu suudelmastamme ja alkaa liikkua entistä nopeammin. "Jo-elh! Mmgh!" Joelin naapurit tulevat niin kiittämään häntä tästä. Huudan nimittäin aika kovaa. "M-mä t-tuunh iha j-just", saan sanottua Joelille, joka tarraa samantien miehuudestani kiinni ja alkaa vetelemään nopeita vetoja. "Mmgh! Vit-tuh!" huudan, kun tulen ja tunnen, kuinka Joel tulee sisääni. Hän huokaisee ja vetäytyy ulos minusta. Joel kumartuu lähemmäs kasvojani, suutelee huuliani ja kaatuu viereeni makaamaan.

"En muute saanu sitä jäätelöö", totean Joelille virnistäen. "Herra Jäätelömies Matela on hyvä ja hakee jäätelöä, jos sitä haluaa", Joel vastaa samalla laittaen peittoa päällemme. "Okei sitten", vastaan ja pyörähdän Joelin vatsan päälle niin, että kasvomme ovat kohdakkain. "Eiks sun pitäny hakee jäätelöö?" blondi laulaja kysyy hämmentyneenä. "En mä sellasta jäätelöö haluu", sanon virnistäen ja alan suudella Joelin kaulaa ja rintakehää jättäen niihin punaisia jälkiä. "Vai semmosta 'jäätelöö' haluut", Joel naurahtaa ajatukselleni.

Joel:
Olli haluaakin hieman erilaista jäätelöä. No saanpahan enemmän nautintoa. Olli alkaa vedellä hitaita vetoja kalultani saadakseen siihen eloa, ja onnistuukin siinä pian. Ja nyt kaikki pikkuset lapsoset, jotka ajattelevat, että 'siinä ei kauan mennyt', niin minkä minä sille voin, että Olli on noin vitun seksikäs ja haluja herättävä.

Pian tunnen Ollin pehmeät huulet kaluni ympärillä. "Mmgh!" yritän tukahduttaa huokailuni mahdollisimman hyvin, sillä en halua pitää yhtä kovaa meteliä kuin Olli. Hän alkaa liikuttamaan päätään edestakaisin kaluani pitkin. Oikea käteni eksyy Ollin hiuksien sekaan samalla, kun vasenta pidän suuni edessä. "Tuun iha kohta", sanon Ollille, joka lopettaa touhunsa samantien ja nousee kasvojeni tasolle. "Miks lopetit? En tullu viel", kysyn tuolta basistilta, joka kumartuu lähemmäs korvaani. "Ja mä en kuullu sua viel. Mä haluun kuulla sut", Olli kuiska korvaani ja näykkäisee korvanlehteäni. Se saa koko kehoni värähtämään. Olli jatkaa siitä mihin jäi, ja tällä kertaa en aio olla hiljaa.

"Ol-liih! T-tuun iha j-just!" saan sanottua tai pikemmin huudettua Ollille ennen kuin tulen hänen suuhunsa. Olli nielee kaiken ja tulee sitten kainalooni makaamaan. "Vittu sä oot hyvä tossa", sanon basistille ja painan suudelman hänen hiuksiinsa. "Ja sä äänekäs", Olli toteaa hymyillen ja asettaa huulemme hellään suudelmaan.

Tunnelma on kaunis ja lempeä. "Olli?" "Nii?" "Mä rakastan sua", kuiskaan hiljaa Ollin korvaan. "Mäki rakastan sua", Olli vastaa. Yhdistän huulemme uudestaan hellään ja lempeään rakkaudentäyteiseen suudelmaan. Olli laskee päänsä rintakehälleni. Alan hellästi silittämään hänen hiuksiaan.

-----------------------------------------------------------
Sanoja 974

Tämmönen tällä kertaa🙄

Toivottavasti tykkäsitte🥰

Ei Täst Nyt Tuu Yhtään Mitään! || BC-oneshots ||Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang