Maniac

1.9K 10 38
                                    

Tepki için teşekkürler @hemgjh
Çevrimdışı okuyanlar için: Birgün görevden döndüklerinde tanıdıkları herkesin ölmüş olduğunu ve Y/N'nin ortada kan için pshyco sırıtış ile oturduğunu üstüne üstlük Y/N'nin elinde en sevdikleri kişinin başını tutarken görüyorlar. Tepkileri ne olurdu
.
.
.
.
.
Angst

Eren (4. Sezon):

Eren etrafta gördüğü her ceset üzerine daha da berbat bir ruh haline giriyordu. Evren onunla dalga mı geçiyordu? Neden herkesi kaybetmişti. Tüm yaptığı fedakarlıklar , tüm yaptığı planlar... Hepsi boşuna mıydı? Görevinin bir an evvel tamamlanması için can atıyordu Eren ancak hiç böyle bir manzara beklemiyordu. Ortalık kandan geçilmiyordu ve herkes... Herkes neden yerde yatıyordu? Hepsinin şuan tetikte bekleyerek Eren'i kelepçelemeleri gerekiyordu. Ama neden hepsi kan gölünde yüzüyordu? Kimisinin uzuvları kopmuş kimisi tanınmayacak hâle gelmişti.

Eren bu görüntü karşısında daha da hızlı ilerlemeye başladı. Bir karartı , silüet vardı yoluna çıkan. Birkaç adım atınca gördüğü şey ile olduğu yerde kaldı Eren. Gördüğü şey gerçek miydi yoksa aklı yine ona oyun mu oynuyordu? Mikasa... Ona ne olmuştu? Ama onun ölmesi imkansızdı sonuçta o çok çok güçlüydü ve Eren'e söz vermişti. Ne olursa olsun onu bekleyeceğine dair söz vermişti...

"Sen... Sen! Ne yaptın onlara?" diye tısladı Eren. Ancak karşısında duran bedenden hiçbir tepki alamıyordu. Sert bir şekilde önünde duran kişinin saçlarından tutarak başını geriye , görebileceği açıya doğru çekti. "Y/N?" Eren şaşkınlıkla önündeki simaya bakıyordu. Ancak bu şaşkınlığın yerini çok geçmeden öfke kapladı. Çok yakın arkadaşı hatta sırdaşı olan Y/N elleri arasında hayatının aşkının bedeninden ayrılmış olan başını tutuyordu. Mikasa'nın yüzünde dehşete düşmüş bir sima vardı. Y/N'yi tuttuğu saçları ile sertçe geriye doğru çekti.
Y/N'nin geriye doğru düşmesini fırsat bilen Eren hızla yere atlayarak Mikasa'nın başını avuçlarının içine aldı.

Ölen insanlar için üzülmenin , yas tutmanın saçma olduğunu düşünüyordu Eren. Geçmişi geçmişte bırakıp ileriye dönük hareket etmenin gerektiğini düşünürdü. Ancak o ölen kişi onun değer verdiği birisi ise... Oh hayır Eren'in neler yapabileceğini tahmin bile edemezsiniz.

Eren Mikasa'nın başını yavaşça yere bıraktı ve hışımla arkasını dönerek yerde oturmuş , toprağa elinde ki çıta ile bir şeyler çizen Y/N'ye doğru koşmaya başladı. Y/N'nin tam arkasında durup şöyle söyledi "Neden?". Ağzından çıkan tek şey bu olmuştu. Bu sözler üzerine küçük bir gülüş çıktı Eren'in önündeki bedenden. Eren bu anlamsız tepki ile tekrar dehşete düştü ancak yüz ifadeleri dehşeti yansıtmak yerine öfkeyi ve huzursuzluğu yansıtıyordu. Y/N'nin önüne doğru yavaş ancak sert adımlar ile geldiğinde , yüzünde korkutucu bir sırıtış buldu.

Bu görüntü üzerine artık daha fazla duygularına hâkim olamayan genç adam yine aynı yüz ifadesi ile konuştu. Ancak sözler donuk yüz ifadesinin aksine çok sert ve öfkeli çıkmıştı "Öl!". Eren'in gözü hiçbir şey görmüyordu , etrafta duyulan tek şey Y/N'nin nefes alma çabalarıydı.

Genç adam Y/N'yi boğuyordu. Eren en sonunda yaptığı şeyin farkına vardı. Onu böyle öldüremezdi değil mi? Ancak bedeni ona karşı çıkıyor , boğazına daha da sıkı sarılıyordu. En sonunda yere düşen beden ile ellerini serbest bıraktı. Neyseki sadece bayılmıştı Y/N. Ona cehennemi yaşayacaktı Eren. Ardından gözü yerde bulunan yazıya ilişti ; "Yarattığın cehennemde mutlu musun Eren?"
(Pic Y/N)
.
.
.
.
.
Yazar-chan'dan herkese merhaba! Bu bölümü sus payı olarak kabul edin tşkler öptüm bb. Tepkiyi uyarlayabileceğim karakterler biraz kısıtlı o yüzden sanırım Eren , Mikasa ve Arumih yazacağım sadece. Ekstradan istediğiniz bir karakter olursa aşağıdan belirtiniz. İyi okumalar 😚
Sevgilerimle Yazar-chan...

Ekstradan istediğiniz karakterler varsa ->

Anime SmutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin