Smut
Antrenmandan ya da maçtan dönerken seni kendi kendine oynarken yakaladığında içten içe buna bayılıyordu. Onu ne kadar özlediğini görünce, parmaklarını kıvrımlarına batırırken adını haykırarak onu arzuladın. Gözleri kararmışken sana ne yapman gerektiğini söylerdi ve seni eğitirdi.
"Adımı daha yüksek sesle söyle." önünde diz çöktü ve parmaklarınızı daha derine inmek ve klitorisinize bastırmak için yönlendirdi.
"Rin..."
"Evet, aynen böyle. Benim iyi kızım ol."
Şortunu indirir ve onu ne kadar sertleştirdiğini sana gösterir.Tamamen ereksiyon halindeki aletini senin önünde okşardı ama senin ona dokunmana izin vermezdi.
"Sadece izle." kendini okşarken uyarıldı.Rin'in kendine dokunma şekli, aynı zamanda muhtaç kedinizi parmaklamanıza neden oldu.
"Lütfen sana ihtiyacım var." olduğun yerde kıvranarak yalvardın. Ancak hemen sana istediğini vermedi. Bunun yerine diliyle kadınlığının dudaklarına masaj yaptı. Onun becerikli hareketleriyle başın döndü, ta ki sen aklını kaçırana ve onun senin içinde olması için macun kıvamına gelene kadar.
"Rin! Rin!"
O ağlayan yalvaran gözleri görmeyi seviyordu ve bu onu daha da zorlaştırıyordu. Rin mesafeli bir tavır takınsa da, en derin arzusu sana istediğini vermekti , bu yüzden seni yatağa yapıştırdı. Kolların sıkıca kavradı, sana sert bir şekilde kendini ittirdi ve her tarafını öptü.Siz onu ne kadar çok sevdiğinizi haykırarak , doruğa ulaşana kadar durmayacak.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Yazar-chan'dan herkese tekrar merhaba! Kısa bir bölümdü farkındayım ama ikinci bir Rin vakası gelecek yakında 😉
SevgilerimleYazar-chan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime Smut
FanfictionYazar-chan'dan herkese merhaba! Bu kitapta smut bölümler çoğunlukta olacak.Şimdiden iyi okumalar♡ Sevgilerimle , Yazar-chan...