Smut
İsteksizce bir kör randevuyu kabul etmek, Rin'in hayatındaki en iyi kararlardan biri oldu. Sen ve Rin'in harika bir eşleşme olacağı konusunda inatla ısrar eden takım arkadaşının arkadaşıydın. Birbirinizi bu kadar iyi tamamlayacağınızı tahmin etmemişti ve kesinlikle onun yerine, onun yatağına döneceğinizi tasavvur edemezdi. Hararetli bir sevişme seansının ortasında, öpücüklerin arasında cüretkar bir şekilde "Daha ileri gitmek ister misin?" Rin, sözleriniz karşısında nefesinin kesildiğini ve bir anda kendini toparlamayı umuyor. "Evet," diye mırıldandı, titreyen elleri üstünü çıkarmak için uzanıyordu.
İyi saklamasına rağmen, Rin'in sinirleri her yerdedir. Bunu iyi yapmak istiyor, buna ihtiyacı var. Tamamen soyunup kemerine uzanırsın ve hızını artırması için çözersin. Güzel dudakların hafifçe açık orada yatarken, Rin sana hayran kalmamayı imkansız buluyor. Yanaklarınızı süsleyen hafif kızarıklığı, çarpıcı figürünüzü hafızasına kaydediyor. Boynunuza, ardından köprücük kemiğinize ve son olarak göğüslerinize uzun öpücükler, onları emer ve hafifçe ısırır, ana olayı oyalar. Sizinkilerle buluşan camgöbeği bakışları, hazır olup olmadığınızı sorar ve siz de başınızı sallarsınız. Uzunluğuyla girişinizi dürtüyor, artık ikinizi ayıran neredeyse hiçbir mesafe yok. Aniden elini onun göğsüne koyarsın, "Bekle, Rin, yavaşlar mısın? Ben... ben biraz gerginim," diye fısıldarsın ve içindeki endişe fokurdar. Bunu beklemiyordu, özellikle de bunu önerdiğin düşünülürse, kıyafetlerini çıkarması için ona şevkle yardım etmen düşünüldüğünde. "Bunu daha önce hiç yapmadım," diye itiraf ediyorsun ve Rin şaşkınlığını gizlemek için elinden geleni yapıyor. "Sorun değil, senin hızına göre halledeceğiz, tamam mı?" güven verir ve siz yumuşak bir gülümseme sunarsınız.
Dudaklarını son bir kez öpen Rin, kendini yavaşça senin içinde yerini alır ve bu rahat hissin tadını çıkarır.Dudaklarını son bir kez öpen Rin, hem kadınlığının rahat hissini hem de çıkardığın boğuk iniltinin tadını çıkararak yavaşça içini kaplar. Sizden daha fazlasını istiyor, ona sunacağınız her şeyi duymak ve hissetmek istiyor. Birkaç saniye sonra bedenine uyum sağlarsınız, ona hareket etme izni verirsiniz. İstemsizce çıkardığı homurtuları gizlemek için, seni derinden öpmeye ve bıraktığın hoş inlemeleri yutmaya geri döndü. Rin işini çok erken bitirmemek için elinden gelenin en iyisini yapması gerektiğini biliyor ama senin ona baskı yaptığın hissi daha önce hissettiği hiçbir şeye benzemiyor, şimdiden zevkle birleşmeye başlamıştı. Bir bakir olduğu için zor bir görev ama bunu bilmenizi istemiyor. Belki birkaç randevudan sonra sana söyler, diye düşündü.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Yazar-chan'dan herkese merhaba! İkinci Rin vakamız bu şekilde sonuçlandı. Yeni bölümler için takipte kalın! Bundan sonra çok daha sık bölümler gelecek.
SevgilerimleYazar-chan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime Smut
FanfictionYazar-chan'dan herkese merhaba! Bu kitapta smut bölümler çoğunlukta olacak.Şimdiden iyi okumalar♡ Sevgilerimle , Yazar-chan...