Suguru Getou

1.2K 27 2
                                    

Smut

"kim o?"

Eski erkek arkadaşın Suguru Getou, geçen yıl ayrıldığından beri seninle ilk kez konuşmayı kabul ettiğinde şaşırırsın. Gözleri koyu renkliydi ve kasları gergindi, seni tenha bir köşeye sıkıştırmıştı, vücudu seni çevredeki birlik partisinin yüksek sesli müzik ve dans eden kalabalığından neredeyse koruyordu, böylece yalnızca ona odaklanabilirdin.

"S-suguru," diye kekeledin, hızlı atan kalp atışlarını görmezden gelmek için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştın. "N-Neden bahsediyorsun?"

"Aptalı oynama." burun kemerinden sana bakarken gözleri kısıldı. O bakış, sana tepeden bakması çok tanıdık gelen bazı duyguları geri getirdi. "Buraya birlikte geldiğin adam, kim o?"

Sözlerini idrak etmeniz birkaç saniye sürdü. Sosyoloji sınıfından bir adam olan ve bu akşamki partiye seninle çıkmayı teklif eden Travis'ten bahsettiğinin farkındasın. Siz geldikten kısa bir süre sonra ikinize de içki almak için ayrılmıştınız ve Getou bunu bir fırsata çevirmişti.

Kollarını göğsünün üzerinde çaprazlayarak, bebek mavisi ekosenin altındaki göğüs dekoltesini vurgulayarak ofladın. Ona ne kadar çaresiz göründüğünü söylemeye hazırdın. Ama, Getou çok yakında duruyordu. Duyuların onun kokusuna aşırı yüklendi ve onun için aldığınız parfümü kullandığını anladın.

"Hmm, bu seni ilgilendirmez," bakışlarını ona uydurdun, soğuk, düz ses tonunla gurur duydun.
"Bu yüzden defol git karşımdan, lütfen ve teşekkür ederim."

Getou keskince bir kaşını kaldırdı. "Görüyorum ki hala o pislik davranışlarına sahipsin?"

"Yani? Ne olmuş?"

Omuz silkiyor, dudaklarının uçları şeytani bir sırıtışla kıvrılıyor. "Hiçbir şey. Sadece düzgünce becerilmiyorsun değil mi? Ne yani, seninle baş edebilecek birini bulmakta zorlanıyor musun?"

Yanağının içini ısırdın. Travis, ayrıldığınızdan beri kendine çıkma izni verdiğin ilk erkekti. Nazik, düşünceli ve duyarlıydı. Getou'nun tam tersiydi. Onunla sadece ikinci kez çıktığın için, seks senin için çok erken bir aktiviteydi...

Durduğun yerde kıvranmamaya çalışıyorsun, eski sevgilinin denetimi altında kaldıkça arzunun kadınlığına ilişmesi özlem duyduğun bir duyguydu. "Yinede, bu seni ilgilendirmez Suguru."

"Neden, onu korkutup kaçıracağımdan mı endişeleniyorsun?" kıkırdadı. "Çünkü yapacağım."

"Endişelenmiyorum, artık düzmediğin biri için bu kadar kıskanç davranmandan etkilendim sadece."

"Seni becermiyor olabilirim ama beğensen de beğenmesen de yine de benimsin." Getou sana doğru eğilirken seni uyarmak için dudaklarını yalayarak, "Ve eminim senin amın da bunu biliyor. O yüzden o ağzını düzeltmek isteyebilirsin, tatlım."

Sana o seslenişi ile gözlerini devirdin, maskeleme ihtiyacı hissettin içindeki ısıyı.

"Tanrım, Suguru, çok toysun! Artık birlikte değiliz, o yüzden şu sahiplenicilik saçmalığından kurtul ve beni rahat bırak!"

Sağlam pazısını iterken parmak uçlarında titreşen elektriği görmezden gelerek onun yanından geçersin ve sevgilini bulmak için takım partisine gidersin. Ama sanki bir iple bağlıymışsınız gibi, Suguru seni tekrar kendisine çekti, büyük eli sırtınıza uzanmıştı ve seni göğsüne bastırıyordu.

Aniden gömleğinin kumaşının ardındaki tüm katı kasları ve kemerinin altında büyüyen çıkıntıyı hissederek nefesin kesildi. Kalınlığı sana, Suguru'nun salyalarının aktığı, tutarsız olduğu ve aşırı uyarılmadan seğirdiği tüm zamanları hatırlatıyordu.

"Son şans, tatlım," Suguru'nun eli kot pantolonunun arasından kıçını avuçlamak için hareket etti.

"Bu tutumunu düzeltmen lazım tatlım."

Sonra olan şey istemsizdi , tehlike ve heyecan karışımıyla harekete geçtin ve aylarca süren ihmalden sonra nihayet tatmin olma duygusuyla hareket etmeye başlamıştın. Randevunuz ve içecekler birdenbire unutuldu.

"Beni becer."

Sen onun arabasının arkasındaydın. Getou'nun altına katlanmış olarak, o aletini derinliklerine indirirken, sen bir manyak gibi karnını pençeledin.

Çığlıklarınızın her birini duymazdan geldi, sizden orgazm üstüne orgazm koparttı ve görüşü, sadece aletini sana bastırmaya odaklandı.

"Kesinlikle acınası," diye tısladı, siz onun etrafında kasılırken, vücudunuz yeni bir orgazma yenik düşerken - bu öncekinden daha şiddetliydi - ve sizin af için çaresiz çığlıklarınıza rağmen sizi becermeye devam etti.

"G-Getou, lütfen! Üzgünüm!"

Böyle hissetmeyeli çok uzun zaman oldu. Seni şu ana bağlı tutan tek şey, onun sana olan hakimiyetiydi.

"Üzgünsün, hm?" Suguru, dizlerinin arkasını kavrayıp bacaklarını iki yana açarken dudaklarını yaladı. "Ne için üzgünsün tatlım? beni test ettiğin için mi? Ayrıldığın için mi üzgünsün, hm?"

Gevezelik ediyordu, zihnin uygun bir yanıt formüle edemeyecek kadar gergindi. Yapabileceğin en iyi şey hıçkırıkların arasında lütfen demek ve özür dilemekti. Suguru öne eğildi, gözyaşlarını yalamak ve kızıl öpücükler yerleştirmek için hızını yavaşlattı.

"Sorun değil bebeğim, seni affediyorum," diye mırıldandı, "Nedenini biliyor musun?" Senin cevabını beklemedi. Bunun yerine titreyen ellerini aldı ve aranızda hareket ettirdi, avucunuzu karnınızın üzerinde, aletinin çıkıntısının en belirgin olduğu yerde konumlandırdı.

"Çünkü bunu benden başka kimse yapamaz."
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Yazar-chan'dan herkese merhaba! Umarım sevmişsinizdir , yeni bölümlerçin takipte kalın!
Sevgilerimle

Yazar-chan

Anime SmutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin