Smut
--> Yorucu bir antrenman gününden dönüyor , onu iç çamaşırı ile karşılıyorsun. Tepkileri neler olurdu?
***Biraz fikir olması için en alta bazı modeller koydum- Bebeğin yorgundu tek istediği eve gelip yemek yemek sonra duş alıp seni görmek ve uyumaktı.
- Antrenmanı onu yıprattı ve zorladı.
- Evinize girip çantasını ve ayakkabılarını yere fırlattı.
- Adınızı söyleyerek eve girdi ama karşılık gelmedi.
- Mutfağa girdi ama seni görmedi bu yüzden sana seslendi ama cevap alamadı.
- Bu yüzden salona girdi ve seni elinde bir kadeh şarapla koltuğun üzerinde uzanırken gördü.
- Arkada usulca çalan yavaş müzik dikkatini çekti.
- Arkana baktın ve kocanın yüzünün kıpkırmızı olduğunu gördün. Ama yorgun gözleri koyu ve şehvet doluydu.
- Şimdi tek istediği seni almak, yatağına götürmek ve seni becermekti.
- Ve yaptı da. Seni öperek yatak odasına giderken dudaklarının dokunabildiği her yere dokundurdu ve size ne kadar iyi hissettireceğini söyledi.
- Size ne kadar mükemmel göründüğünüzü ve iç çamaşırınızın teninizde ne kadar güzel göründüğünü anlatmaya başladı.
- Sonunda yatak odasına girdiniz ve o sizi güzelce yatağa yatırdı.
- Dudaklarını kabaca ama tutkuyla öptü, sonra boynunu öptü.
- O tatlı noktaya vururken inledin ve saçını çekiştirdin , bu seni eritmeye yetti.
- Kulağına "Siktir bebeğim, zor bir gün geçirdim ama sen her şeyi daha iyi hale getirdin" diye fısıldadı.
- Bir kez daha dudaklarını öptü, sonra göğsünü öptü, sütyenini kancalarını çıkardı/geceliğinin iplerini çözdü, bir kenara fırlattı ve her bir göğsünü yakalayıp öptü.
-Onlara eşit miktarda bakım vermek için her birini öptü , emdi.
- Başını aşağı eğdin, daha fazlası için inledin. Mesajını aldın.
- Dantelli iç çamaşırını yırtmadan önce kasıklarını öptü ve ovuşturdu
- O, sevimli küçük kadınlığına saldırdı ve onu resmen yuttu.
- Ne kadar saçını çekiştirsen de, onu geri itmekten yoruldun, durmadı.
- Kısa süre sonra sırtın yatağın üzerinde kıvrılırken, sen onun adını haykırıp her tarafında kollarını gezdirdin.
- Yaşadığın orgazmdan sonra sakinleşince, yukarı baktın ve kocanın az önce yaptığı pisliğe gülümsediğini gördün.
- "Bebeğim, bakalım sana bunu tekrar tekrar yaptırabilecek miyim?"
- Göğsünüzü öpmeden önce bir kez daha dudaklarınızı öptü.
- " Tüm yatağımızı mahvedene kadar durmayacağız."
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Yazar-chan'dan herkese merhaba! Bölüm sonuna koyduğum fotoğraflar sadece aklınızda kıyafet açısından bir örnek olması için koydum , vücut olarak örnek olsun diye değil 💗💗 Sonraki bölümlerde görüşmek dileğiyle, takipte kalın 💗
SevgilerimleYazar-chan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime Smut
FanficYazar-chan'dan herkese merhaba! Bu kitapta smut bölümler çoğunlukta olacak.Şimdiden iyi okumalar♡ Sevgilerimle , Yazar-chan...