Armin

830 14 2
                                    

Sensiz birkaç saat fena değildi, yine de ıslak bir rüyadan uyanmayı beklemiyordu, özellikle 30'larında... "Siktir-" nefesini verdi, terden saçları alnına yapışmıştı ve az önce gördüğü yoğun rüyanın etkisiyle nefesi titriyordu, üstelik göz ardı edilmesi zor olan ereksiyonuyla birlikte işler gittikçe zorlaşıyordu. Daha kendine dokunmadan hissettigi sıcaklık ve hisle kendini daha da acınası bir halde buldu.

Armin kendine inanamadı, gerçekten az önce ıslak bir rüya yüzünden mi boşaldı? Utanç verici bir ifade vardı yüzünde, o kadar utanmıştı ki yine de seni ve vücudunu düşünmekten kendini alamadı, sonunda daha fazlasını arzulamaktan başka bir şey yapmadı.

Armin derin bir nefes vererek telefonundaki saati kontrol etti ve iç çamaşırlarını yavaşça aşağı çekerken telefonu yanına koydu ve soğuk hassas, dağınık organına vurduğunda inledi. Eve gelmene  biraz zaman vardı, bu yüzden kendi kendine baksa iyi olacaktı.

Yavaşça kendini okşamaya başladı, hızını artırdı, gözlerini kapadı, bunun senin elin olduğunu hayal etmeye çalıştı. Yumuşak ve nazik elin, her zaman ihtiyacı olduğunda yaptığın gibi onunla ilgileniyor.

Armin'e karşı çok iyiydin, ona her zaman ihtiyaçları konusunda yardım ettin ve o çok şanslıydı, onun gözünde mükemmeldin. Her santimin, yaptığın her küçük şey, son 10 yılda kaç kez görmüş olursa olsun, senin çıplak vücudunu her gördüğünde veya düşündüğünde, sana daha çok aşık olmasına ve aletinin sertleşmesine neden oluyordu.

Kahretsin, bir gün görünüşünle onu öldürecektin.

"Aşkım- daha hızlı." diye inledi, gözlerini yumup hızını artırdı, zevk içinde hızla kaybolurken senin hareketlerini taklit etti, adın defalarca dudaklarından döküldü.

Yine de gözden kaçırdığı bir şey vardı... Siri'nin adınızdan söz edildiğinde Armin farkında bile olmadan sizi arayarak yanıt verdiği gerçeğiydi.

"Tamam Aşkım kişisi aranıyor..."

Armin kendine asılmaya devam etti, hafif bir sıkıntıyla inledi, bu yeterli değildi, yine de bir şekilde daha fazla zevk hissetmeye ihtiyacı vardı ve buna şimdi ihtiyacı vardı. Beli yay gibi kıvrıldı ve aleti seğirdi.

Diğer tarafta, kafan karışmış bir şekilde telefonuna baktın. Armin, arkadaşlarınla dışarıdayken seni hiç aramaz, acil durumlar dışında sana hep mesaj atardı. Ne olmuştu? O iyi miydi? Olduğun yerde durup aramaya bakarken, tüm yüzünde endişe ve kafa karışıklığı yazılıydı.

"Hey! iyi misin?" diye sordu Mikasa, seni trans halinden çıkararak ve sen sadece kafanı salladın. "Evet- üzgünüm, Armin aradı." ona hafifçe gülümseyerek cevap verdin. "Açanilirsin, sorun değil!" Sasha sana gülümseyerek baktı. "Teşekkürler, siz devam edin, hemen geliyorum." Gülümsedin ve telefonu tereddüt etmeden açtın ve arkadaşlarından uzaklaştın.

"Armin?" Tatlı tatlı soru sordun, muhtaç bir inilti ile karşılanmayı beklemiyordun, yüzün şokla sıvanmıştı. Çabucak, sanki çevrenizdeki insanlar duyabilecekmiş gibi, duruma sessizce kıkırdayarak telefonu mümkün olduğunca kendinize yaklaştırın. "Armin..?" bir kez daha tekrarladın ve adın dudaklarından defalarca dökülürken vücudunda bir sıcaklık yanmaya başladı.

"Aşkım~ lütfen-!" diye yalvardı Armin, kendini yumruğuna daha çok yaslayarak, kendini serbest bırakarak, hayal gücünün çok ilerisine gittiğini düşünerek ve seni aradığını fark etmeyerek.

Utanarak aletiyle oynamaya devam etti.

bacakları titrerken ona yaklaştığını işaret ederek uyarım için aralarında geçiş yaptı. "Yaklaştım, kahretsin." içini çekti, çarşafı kavradı ve yanlışlıkla telefonu devirdi ve hızını artırırken telefonu hoparlöre aldı. "Lütfen, lütfen lütfen..." Armin hissettiği zevk ile gözlerini sonuna kadar açtı ve dişlerini dudaklarına geçirerek inledi.

Bacaklarını birbirine kenetledin. Bacakların arasında oluşan ısıyı hissettiğinde, yüzünde küçük bir sırıtış yayıldı, duydukların karşısında heyecanlanmaktan kendini alamadın, sevgilisinin inlemesinden kim etkilenmezdi? Hemde telefonda, onlar için?

"Armin... ne yapıyorsun?" Biraz sakinleştiğini duyduktan sonra sordun, uzaktan kızlara baktın, hiçbir şeyden şüphelenmediklerini umarak, sevgilinin neyin peşinde olduğunu biliyordun, sadece ondan duymak istedin. Armin senin sesini duyunca neredeyse yerinden fırlayacaktı, telefonuna bakarken az önce ne olduğunu fark ederek yüzü kıpkırmızı oldu.

"Ben- ehm..." nefesini verdi, söyleyecek söz bulamıyordu, telefonda senin güldüğünü duyunca kıpkırmızı kesildi. "Sorun değil Armin, sesin o kadar iyi geliyordu ki... " Telefonda onunla biraz dalga geçerek cevap verdin.

"Üzgünüm- az önce bir rüya gördüm." Armin itiraf etti, utançtan yere batmak istiyordu. "Mhm, sanırım iyiydi o zaman ha?" onu yatağınıza uzanmış, çaresizce aletini yumruklarken hayal ederek kendi kendinize gülümsediniz. Hala sert olan erkekliğine baktı. Sesin onu daha çok tahrik etti.

"Eve gelip sana yardım etmek için sabırsızlanıyorum aşkım." Eve döndüğünüzde yapacağınız onca şeyi düşünerek ona söylediniz, bu sefer düşünceleri Sasha tarafından kesildi.

"Armin iyi mi?" Sasha sordu ve sen de başını salladın, "Kendini pek iyi hissetmiyor," diye cevap verdin, onlara özür dileyen bir bakış atarak, onu kontrol etmek için eve gideceğini ima ettin.

"Şimdi gitmem gerekiyor, bekle beni aşkım, tüm eğlenceyi bensiz yaşama tamam mı?" fısıldadın, telefonu kapattın.

Oh, eve geldiğin an yapacağın şeyler...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Yazar-chan'dan herkese merhaba!
Bir Armin bölümü ile karşınızdayım umarım uzun süre sonra gelmemin bir telafisi olarak düşünebilirsiniz... Bugün bir iki bölüm daha atmaya çalışacağım.
Sevgilerimle

Yazar-chan

Anime SmutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin