Smut
★Bu asabi piç tam bir sadist. Kişiliği onun hakkında çok şey söylüyor. O yatakta tam olarak dominant birisi ,çaresizce ona ayak uydurmaya çalışırken güzel gözyaşlarının yanaklarını kapladığını görene kadar seni boğacak bir tip. Bu büyük ucube sikini ağzına alman için her şeyi yapar - ona seks sırasında yapmayı en sevdiği şeyin ne olduğunu sordun ve sana bu olduğunu söyledi- Özellikle de bunu yaptığında... Güzel dudakların onunkine dolanıyor ve onun her şeyini almaya çalışırken yarı yolda başarısız oluyorsun. Elleri saçlarındayken o kadar güzel görünüyorsun ki Sanemi bu görüntüye doyamıyor.
Sanemi inlemeler ve sızlanmalarla uykusundan uyandığında, bu sesleri duyunca yüzünde şeytani bir sırıtış vardı. Senin inlemeni ve sızlanmalarını duyunca uyandığı için kızamadı bile. Yatağın yanına baktığında senin hareket ettiğini, bacaklarını birbirine bastırdığını, çarşafları kavradığını ve hızlı nefesler ve dudaklarından kaçan iniltiler yüzünden göğsünün inip kalktığını ve nefes nefese kaldığını gördü. Kahretsin, kendini bu hale getirmek için ne hayal ediyordun?
Dilini eğlenerek şaklatarak seni uyandırma zahmetine girmedi, bunun yerine örtüden kayarak altına girdi. İç çamaşırında ıslak bir nokta görünce kaşını kaldırdı, "Böyle ıslanmak için ne hayal ediyor olabilirsin?" Yaralı elini iç çamaşırının üstüne götürerek senin daha da kendinden geçmeni sağladı ve her yerin sırılsıklam olduğunu görünce ona engel olan bu kumaş parçasını aşağı kaydırdı. "Kahretsin." O manzara karşısında inledi, çok iyi görünüyordun, o kadar iyi ki seni uyandırıp uyandırmadığına aldırış etmeden tadına bakmak istedi. Daha fazla düşünmeden vajinanı ağzına alarak eğildi, dilini kıvrımlarına doğru kaydırırken sıkı bir tutuşla uyluğunu tuttu, dilini kaplayan tadınla inledi, seni bu şekilde yemeyi çok seviyordu seni tadabilirdi, hemde her bir damlanı.
Kıvrımlarınıza değen sıcak bir dil hissederek öne doğru fırladınız ve bu ani duyguyla gözlerinizi açtınız. Her zaman uykun hafifti, bu yüzden klitorisini yalamaya başlayana kadar hiçbir şey olmadığını düşündün, "Aman t-.." Cümleni bir iniltiye boğulmaktan bitiremedin, aşağı baktın ve onu gördün. Beyaz saçlı erkek arkadaşın, diliyle yaptığı gösteri seni mahvediyordu. Elini, Sanemi'nin saçına uzattın ve hafifçe inledi, "Siktir git.." Hırladın , sızlandın, tırnaklarının uyluğuna saplandığını hissettin. O kıvrımlarına doğru kıkırdadı. Sırtından aşağısı ürperdi ve yatakta olduğun yerde sıçradın. "Şuanda tam olarak dediğin şeyi yapıyorum." Dedi kendinş beğenmiş bir şekilde. Aldığın zevkle yastığına daha fazla eğilerek yorgun gözlerini devirdin, "Bunu gerçekten ben uyurken mi yapmak zorundaydın?" diye sordun ve o başını salladı, "Pis bir rüya görüp beni uykumdan uyandıran sendin. Ama pis rüyadan bahsetmişken, rüyanda ne görüyordun?"
Donduğunu hissettin. Gerçekten yakalandın mı? Yani gerçektende adamın kulağına inliyor ve sızlanıyor muydun!? Çarşafları hafifçe kavrarsın, utanç zihnini bulandırmaya başlar. Ona gerçekten söylemek istiyor muydun? Seninle dalga geçecek, seni olduğundan daha fazla utandıracaktı! Ona verdiğin sessizlik onu biraz sinirlendiriyordu, birine soru sorduğunda susturulmaktan hiç hoşlanmazdı. Geri çekilerek hırladı ve bacağına bir şaplak atarak seni irkiltti, "Sanemi!" Sızlandın, gözlerini devirdi ve şimdi seninle göz teması kuruyor, vücudunun üzerinde süzülüyor. Bakışları seni avıymış gibi izlerken gözlerinde şehvet ve açlığın dolduğunu görünce olduğun yerde donup kalmana neden oldu. "Sana bir soru sordum, şimdi cevapla." Yumuşak bir ses tonuyla ama sinirli bir yüzle, çıkış yolu olmadığını söyledi. Ondan uzağa bakarak alt dudağını ısırdın, "Beni övdükçe seni yalıyordum." Sessizce mırıldandın ama bir şekilde itirafının onu memnun ettiğini duydun, "Oh, gerçekten şimdi mi? Ben seni överken beni emmek mi istiyorsun bebeğim? Seni bu kadar ıslatan bu mu?" Sıcak parmak uçlarını kalçanızda ve açıkta kalan karnınızda gezdirerek mırıldandı ve yanıt olarak başınızı sallama hareketinden etkilendi. "Evet." Onu o kadar çok istiyorsun ki kendine hakim olamıyorsun ama vücudunun kendi kendine hareket etmesine izin vermek için kollarını kaldırıp boynuna doladın ve ona çaresizce baktın, "Yapabilir miyim? İstiyorum ,lütfen 'Nemi"
Canın bir şey istediğinde her zaman yaptığın o ses tonuyla gerçekten onun sabrını zorluyordun. Bunun her zaman onun üzerinde çalışmasını sinir bozucu buldu, seni o kadar çok şımarttı ki bu noktada sana hayır diyemez - özellikle de sen böyle bakarken- Onu biraz aşağı çektin. "Lütfen Nemi, en iyisi olacağım~" Ses tonundaki çaresizlik ve muhtaçlık ter içinde olan penisinin sertleşmesine neden oldu, senin güzel dolgun dudaklarından emilmek için dokunulmak oldukça zevk verici olurdu.
Her şey çok hızlı oldu, dizlerinin üzerindeydin, ellerin onun uyluğundaydı ve penisi ağzındaydı, kafanı aşağı yukarı sallıyordun. İri olduğu için bu kadar dayanabildin, Sanemi saçlarını ellerinin arasına alarak sırıttı, "Bana çok iyi geldin sevgilim." Kalçalarını öne doğru bükerek inledi ve boyu boyunca hafifçe öğürmene neden oldu, seni övdüğünü duyunca kendine dokunmak için can atarak bacaklarını sıktın. Elinizin uyluğunu kavradığını görünce, kendinize dokunmayı ne kadar çok istediğini biliyordu. Sen de kendini tatmin etmek istiyordum ama erkek arkadaşını ve sadece onu memnun etmek isteyerek kendinizi tuttunuz. Rüzgar Hashirası, dilinin ucunu yaladığını hissederek nefesinin altından küfrederek başını geriye attı. "S-Siktir... Seni yaramaz kız?" Kendi kendine sırıtarak inledi, "Beni daha fazla alabileceğini mi düşünüyorsun?" Sorguladın, bir an kendi kendine düşündün, gerçekten onun tamamını alabilir misin? Ağzınıza 8 (20,3 cm) inçten sadece 4 inçini ( 10,1) sığdırabilirdin ama onu memnun etmek ve onun için nasıl olduğunuzu göstermek istiyorsan buna mecbur kalacaktın. Ayrıca kurduğun o rüya yavaş yavaş gerçek oluyordu.
Geri kalanının ağzına itildiğini hissettin. Gözlerini kapattın, ağzından içeri girip çıkmasına izin verdin, gözyaşlarının şişmeye başladığını hissettin, nefes nefese sırıttı ve bir şey gördü. Gördüğü şey ile iyice kendinden geçti ve inlemeleri çoğladı Rüzgâr Hashirası'nın
Gözyaşların yüzünden göğsüne doğru yol izliyordu. "Ağlamaya başladığında çok güzel görünüyorsun, biliyorsun." Kalçasını uygun bir hızda hareket ettirerek kıkırdadı, onun önünde dizlerinin üzerinde çok güzel görünüyordun, yüzünden aşağı akan gözyaşları tüm boyundan akıyordu. Ağzını becerirken elinin ritmle kafanı ittiğini hissetmek sana fazla gelmeye başlamıştı, sen onun uyluğunu kavradın ve tırnaklarını derisine batırdın. Sanemi başını eğip gözlerini sana dikti, "Bana şimdiden yorulduğunu söyleme? Bana iyi gelmek istediğini sanmıştım bebeğim." Cevap olarak inledin, başını sallamaya çalıştın ama ağzın dolu olduğu için yapamadın, kaşlarını kaldırdı ve seni aletinden uzaklaştırdı, ağır nefes aldığını ve gözyaşlarının yüzünü ıslattığını gördü.
Onun önünde çok acınası görünüyordun.
"Senin için iyi gelmek istiyorum ama çok büyüksün..." dedin utangaç bir şekilde. Kaşını kaldırdı, elini saçlarından ensene götürüp sımsıkı kavrayarak elini saçlarına doladı ve cevabına alayla baktı. Gözlerini büyüterek, "Ah, ama beni emmek isteyen sen değil miydin? Bu bana bir bahane gibi geldi..." diye homurdandı, sen onu iyice almaya çalışırken, gözlerine yaşların battığını hissettin. Gözlerinin içine bakarak. "Bana tekrar ağlamaya başlayacağını söyleme? Sana karşı çok mu sert davranıyorum?" Sahte bir tonla sordu. "Benim için iyi birisi ol ve başladığın şeyi bitir, tamam mı?" Sonunda boynunu bıraktı ve nefesini toplamaya çalışırken nefesin ağırlaştı. Ciğerlerine yeteri kadar havayı doldurduktan sonra başını salladın.
"İyi kız."
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Yazar-chan'dan herkese merhaba! Çok heyecanlı bir şekilde yayınlıyorum çünkü en beğendiğim bölümlerden birisi oldu. Umarım sizde aynı şeyi düşünürsünüz. İsteklerde bulunmayı unutmayın ve yeni bölümler için takipte kalın! 🤍
SevgilerimleYazar-chan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime Smut
FanficYazar-chan'dan herkese merhaba! Bu kitapta smut bölümler çoğunlukta olacak.Şimdiden iyi okumalar♡ Sevgilerimle , Yazar-chan...