𝑳𝒆𝒗𝒊 𝒙 𝒀/𝑵 シ︎

1.5K 27 15
                                    

@dururuur tepki için teşekkürler!
İyi okumalar <33
.
.
.
.
.
Smut

"Çıkabilirsin Petra."
"Emredersiniz kaptan!" dedi ve selamını vererek ofisi terk etti Petra. Levi tam imzalaması gereken kağıtlara tekrar yoğunlaşacaktı ki kapısının hızlıca tekrar açıldığını duydu. Petra'nın her zaman yaptığı şeydi bu , ya bir şey unuturdu ya da Oluo'yu şikâyet etmek için gelirdi ofisine.

"Yine ne var ,Oluo taşkınlık mı yapıyor?" diye sordu adam sakinliğini koruyarak. Petra'nın geldiğinde o kadar emindi ki kafasını kağıtlardan kaldırmaya tenezzül bile etmedi. Petra'dan herhangi bir ses alamayınca hafifçe kafasını kaldırdı. Ancak karşısında hiç beklemediği birisi duruyordu.

Başının tatlı belası Y/N...
"Ne o? Başkasını mı bekliyordun Kaptan?" dedi Y/N. "Sana yalnızken bana böyle bir hitapta bulunmaman gerektiğini söylemiştim."

'Hah' diye bir ses çıktı sevgilisinden. Bunları söyledikten sonra Levi kağıtlar ile ilgilenmeye koyuldu. Öğle molasında kadar yetiştirmesi gerekiyordu. Bunu gören Y/N her ne kadar sinirlenmeye başlasa da artık alışmıştı olanlara ve bir yüzbaşı olarak Levi'ın neler ile meşgul olduğunu biliyordu. Ardından Y/N , Levi'yı rahatsız etmemek adına usulca ofisinden çıktı. Veya Levi öyle sandı.

Elinde ki dolma kalemi tekrar mürekkep şişesine batırmak için uzandığı sırada elini başka bir el durdurdu. Bu elin verdiği hissi nerede olsa tanırdı. Bu sevgili sevgilisinin eliydi.

Levi bunu fark edince göz bebeklerini küçülterek kafasını yukarı doğru kaldırdı ve Y/N'nin hemen yanı başında olduğunu gördü. "Bir sorun mu v-" , "Evet evet , çok büyük bir sorunumuz var Kaptan." dedi Levi'ın sözünü keserek.

Y/N yavaşça altındaki gri eteğin pilelerini kaldı ve bunun tam zıttı olacak şekilde , ışık hızı ile Levi'ın kucağında yerini aldı. 'Pekâla işte şimdi yandık...' diye geçirdi Levi içinden.

Levi'ın elinde ki kalem yere düşmüş , şaşkın bakışlar ile Y/N'yi izliyordu. Y/N ise yanaklarında oluşmuş hafif kızarıklık ile Levi'a... Tutku dolu bir şekilde? bakıyordu.

"Ne yapıyorsun Y/N?" diye fısıldadı Levi kekelememeye özen göstererek. Y/N bunu duymasıyla gözlerini hafifçe kısarak Levi'ın dudaklarını kendi dudakları ile birleştirdi. Kısa bir süre bu iş tek taraflı olarak Y/N ile devam etti ancak Levi dudaklarında oluşan bu baskı ile hemen toparlanarak karşı vermeye başladı. Bunu fark eden Y/N memnun bir mırıldanma ile Levi'ın kucağında yavaşça hareket etmeye başladı. Y/N'nin bu hareketi ile Levi sevgilisinin dudaklarına daha da hızlı ve sıkı sarılmaya başladı.

İkisi de sanki senkronize olmuş gibi hızlarını arttırıyorlardı. En sonunda dudaklarını ayırdıklarında ikisi de nefes nefese kalmış bir şekilde alın alına verdiler. Ancak Y/N olduğu yerde durmak yerine , kucağında daha yavaş ancak daha sert bir şekilde hareket etmeye başladı. Bu Levi'ı baştan çıkarmaya yetti hatta arttı bile. Levi yönünü sevgilisinin boynuna yöneltti ancak sevgilisi ondan önce davranarak , boynunu öpmeye başladı.

Y/N , Levi 'dan herhangi bir tepki alamamaya başlayınca sertçe Adem elmasını ısırdı. Hazırlıksız yakalanan Levi çok yüksek sayılmayan bir sesle inledi.

"Yeter." dedi usulca Levi. Y/N bu dediğine anlam aramaya çalışıyordu ki Levi onu bacaklarından tutarak kalktı sandalyesinden. Ofisi ile bitişik olan yatak odasına doğru ilerlemeye başladı.

"Lanet olsun ki evrakları zamanında yetiştiremeyeceğim. Kimin umrunda?"
.
.
.
.
.
ONLY LOVE HURT LİKE THİİİİSSS... Bu da böyle bir bölüm oldu( /^ω^)/♪♪. Bir sonraki bölümlerde görüşmek üzere, hoşçakalın ^^
Sevgilerimle,Yazar-chan...

Anime SmutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin