𝙾𝚒 𝚘𝚒 𝚘𝚒 𝙰𝚌𝚔𝚎𝚛𝚖𝚊𝚗𝚗'𝚕𝚊𝚛 𝚝𝚘𝚙𝚕𝚊𝚗ェ𝚗 :))
𝚄𝚈𝙰𝚁𝙸𝙻𝙰𝚁: 𝙶𝚎𝚛𝚎𝚔 𝚟𝚊𝚛 𝚖ェ 𝚋𝚎 𝚢𝚊𝚣𝚖𝚊𝚢𝚊 :")
.
.
.
.
.
SmutLevi çevresini temiz tutmakta çok kararlı olmasına rağmen , kesinlikle dağınık bir şekilde işini yapıyor. Ama bu onun için sorun değil. Sen onun üzerindeyken muhtemelen hiçbir şey onu ilgilendirmez ve aç bir hayvan gibi hareket eder.
Dilini sivri tutmayı seviyor ve sürekli klitorisin zorluyor.
Levi beklemekten ve bekletmekten nefret eder , o yüzden istediğini hemen verecek. (Oi heichou-)
Üzerinize iyice yayılırken tırnaklarını kalçalarınıza geçiriyor çünkü muazzam zevki küçük bir acıyla karıştırmayı seviyor. Seni zevke getirmenin en kısa ve en güzel yolun bu olduğunu düşünüyor.
İşini iyi yapıp yapmadığını ölçmesinin tek yolu , onun üzerinde zevk çığlıkları atan ve titreyen bir pislik olup olmadığın.
"Şuna bak , dilim yüzünden çok yoruluyorsun. Yaptıklarım karşılıksız kalmamalı değil mi? Şimdi , inle. Benim , için."
Seni aşırı tahrik etmesine karşı koymaya çalışırsan , sana sevgiyle mırıldanır. Alttan alta çok sevimli olduğunu düşünüyor.
(Kawaii:D )İnsanlığın en soğuk kanlı insanı , en güçlü ve azimli insanı diye nam salmış Levi senin önünde , hele hele bu hâlde ne istikrarını ne de soğuk kanlılığını koruyabiliyor. Ancak her zaman güçlü ve baskın tarafın o olmasını sağlıyor. O bir seme! Ufak istisnalar dışında her zaman dominant taraf o olur ve işini nasıl halledeceğim iyi bilir.
.
.
.
.
.
Yazar-chan'dan herkese merhaba! Hey :) Ereh azgın bir ergen olduğu için onda yazarken oldukça kolay yazdım ama Levi... Heichou^^ Hiç etik değildi.VE ÇOK TUHAF YAZARKEN ŞÖYLE OLUYORUM HEP "LEVİ İLE *SOHF BÖLÜMÜ MÜ nE?!"
*Sitting on his face
Bir dahaki bölüm karakteri için ipucu: monke ^_________^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime Smut
Hayran KurguYazar-chan'dan herkese merhaba! Bu kitapta smut bölümler çoğunlukta olacak.Şimdiden iyi okumalar♡ Sevgilerimle , Yazar-chan...