16.kapitola

81 2 0
                                    

Pohled Caroline

Už uběhl další měsíc a zároveň je to jeden měsíc, kdy na nás někdo zaútočil. James to naštěstí přežil, nikdy bych nevěřila, že to řeknu, ale začínám ho mít ráda, ale moje srdce bude prostě navždy patřit Klausovi. Ale stejně jsem nemohla přestat přemýšlet nad tím, kde je Charlotte. Ani jednou se tu neukázala a James o ni ani nic neříká, když jsem tu byla poprvé, tak o Charlotte mluvil docela často a teď o ni nepadlo ani slovo. Navíc jsme se přestěhovali a ona s námi nešla. Procházela jsem se zrovna po domě, který byl magický chráněn, abych já nemohla ven a někdo nemohl dovnitř. Když jsem najednou uviděla Jamese, který zapaloval svíčku a před svíčkou byla fotka Charlotte.

,,Neměla jsi zemřít, čarodějka měla vyčarovat pouze tvoje tělo. Nechápu proč jsou moji lidi takový hlupáci, ale neměj strach. Potrestal jsem je, protože to že tě zabili není omluvitelné a mně je to skutečně líto. Sice už mezi námi nebylo to co dřív, zamiloval jsem se do tebe jenom kvůli tomu, že jsi mi připomínala moji mrtvou lásku. Tvoji smrt si dávám za vinu. Je mi to líto, Charlotte. Sice jsi občas byla šílená, ale skutečně jsem tě miloval. Odpočívej v pokojů" šokovaně jsem sledovala Jamese.

Najednou mi to bolestivě došlo. Charlotte je mrtvá. Bolestně jsem se sesunula k zemi, v ten moment si mě všiml James a hned byl u mě. Obejmul mě. ,,Já ji měla ráda, i když mě zradila" mluvila jsem tiše.

,,To bude dobré, Caroline. To bude v pořádku" šeptal tiše James a začal mě hladit po zádech, abych se uklidila.

***

Seděla jsem u sebe v pokoji a přemýšlela jsem, že vlastně nevím co za pohlaví svého miminka čekám. Začala jsem přemýšlet. Už bych to měla vědět nakonec už jsem v pátém měsíci těhotenství. Jako na zavolání se ozvalo zaklepání a dovnitř někdo vešel, ale nebyl to James. Byl někdo někdo jiný, měl černé vlasy a zelené oči. ,,Dovol mi, abych se ti představil. Moje jméno je Jimmy. Jsem bratr Jamese a ano, jsem upír."

,,Myslela jsem, že celá jeho rodina zemřela" řekla jsem tiše a musím říct, že se mi Jimmy vůbec nelíbil. Šla z něho odporná energie.

Jimmy se pouze zasmál a udělal ke mně krok. ,,Schoval jsem se u prasat, když tak Klaus Mikaelson začal řadit, bylo to skutečně nechutné, ale zachránilo mi to život. Takže si vlastně nemůžu ani stěžovat."

,,Proč o tobě James nikdy nemluvil?" zeptala jsem se nedůvěřivě.

Jimmy zakroutil očima. ,,Protože se naše cesty rozdělily a já se vrátil až dneska " odpověděl jednoduše a pro mé velké štěstí se otevřely dveře a dovnitř vešel James.

,,Jimmy, co děláš u Caroline? Jasně jsem ti řekl, že sem chodit nebudeš" řekl James a já jsem se na něho vděčně usmála.

,,Chtěl jsem poznat dívky co porodí tvoje dítě, bratře" zasmál se jednoduše Jimmy a potom klidným krokem odešel.

,,Nesmíš mi věřit, Caroline. Je špatný. Drž se od něho dál" řekl vážně Jamesi.

Já jsem přikývla. ,,Jamesi, děkuji," šeptla jsem tiše. ,,Napadlo mě, že nevíme pohlaví."

,,Zítra se o to postarám. Donesu ti klíče od pokoje, aby se sem Jimmy nedostal" hned jak toto dořekl, tak odešel. A já jsem ho zmateně sledovala.

Ublížil by mi Jimmy, nebo by ublížil Jamesovi?

Unesená✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat