5.kapitola

193 9 0
                                    

Pohled Caroline

Ležela jsem vedle Klause, který mě hladil po vlasech. Znovu jsem tam měla hromadu jehličí, čemu se smál. Dřív by mi to vadilo, ale dneska ne. Dneska chci být už jenom s ním.

,,Stále tomu nemůžu uvěřit, že my dva..."

,,Já tomu taky stále nemůžu uvěřit, lásko" zašeptal tiše Klaus.

Víc jsem se k němu přitulila. ,,Jak jsi zjistil, že mě unesli?" zeptala jsem se tiše.

,,Vlastně naprostou náhodou od Damona, ale naprosto jsem šílel, Caroline. Bál jsem se o tebe neskutečně hodně" zašeptal tiše a dál mě hladil ve vlasech.

Já jsem se pousmála. ,,Proč jsi vlastně odešel?" zeptala jsem se tiše. Skutečně mě to zajímalo. Odešel z ničeho nic. Někteří tvrdí, že má dítě s Hayley, ale tomu já nevěřím a nikdo další.

,,Ty o tom nevíš?" zašeptal šokovaně. Já jsem se od něho lehce odtáhla, abych se mu mohla podívat do očí. Ano, stále jsme byli oba nazí a vůbec jsme se nebáli, že by mohl někdo přijít. ,,Mám dceru, lásko s Hayley. Odešel jsem, abych je ochránil. Uznávám ze začátku jsem si to nechtěl přiznat, ale vždycky jsem toužil po tom mít dítě a Hayley mi to dala."

Já jsem se na něho šokovaně podívala. ,,Ty máš dítě s Hayley?" pronesla jsem tiše a začala jsem plakat. Rychle jsem vstala a začala jsem se oblékat.

Klaus vstal taky a chytil mě za ruku. ,,Nemiluji ji, Caroline. Naše dcera vznikla z jedné noci, oba jsme byli opilý a-"

,,Máš dceru, Klausi! Slyšela jsem o tom, ale vůbec jsem tomu nevěřila!" křikla jsem tiše a zlomeně. ,,Hayley ti dala něco, co já ti nikdy nedokážu dát."

,,Prosím, poslouchej mě," zašeptal zoufale. ,,Já Hayley nemiluji, Elijah miluje Hayley, ale já ne. Navíc ona se vdala, aby ochránila svoji smečku!"

,,Hayley se vdala za Elijah?" zeptala jsem se překvapeně.

,,Ne. Hayley si vzala Jacksona. Elijah ji miluje a ona miluje jeho, ale ona chce pouze to nejlepší pro její smečku, i když to znamená ztratit lásku, kterou má s mým bratrem" pronesl tiše.

Já jsem se na něho podívala. ,,To co jsem řekla je pravda, ale potřebuji čas. Máš dceru, Klausi. Tohle je pro mě až moc velký šok."

***

Klaus mě doprovodil domů a lehce mě políbil na tvář, ale já jsem se mu nedokázala podívat do očí. On to pochopil a povzdechl si.

,,Vždycky to budeš jenom ty, Caroline. Odjedu domů, ale kdybys cokoliv chtěla, nebo se mnou chtěla mluvit, tak zavolej. Vždycky přijedu. Ano?"

,,Dobře" zašeptala jsem tiše a vešla jsem dovnitř. Tohle všechno mě neskutečně moc bolelo. To jak jsem se k němu chovala. To jak jsem ho teď odehnala. Tohle si nezaslouží.

Hned jak jsem odhodila svoje věci, tak jsem si všimla mamky, která mě pro mě otevřenou náruč. Hned jsem ji tam vběhla. Začala jsem plakat. Já toho idiota skutečně miluju! Já jsem ho odehnala, aby se vrátil k Hayley a jeho dceři. Co jsem to udělala?  

Unesená✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat