3.kapitola

233 9 1
                                    

Pohled Klause

Nikdy mě nenapadlo, že bych se do někoho mohl zamilovat, tak jako do Caroline. Šílel jsem z toho, že by ji ten idiot James někde držel a mučil. Tajně jsem stejně doufal, že ji má někdo jiný. James mě má důvod nenávidět, zabil jsem jeho lásku a on mě za to nesnáší. Určitě bude chtít Caroline zabít, nebo udělat něco horšího. Pokusí se ji získat, aby ho milovala a to mi zlomilo srdce? To snad ne. Není zase tak chytrý, aby ho napadlo toto.

,,Našli jsme!" vběhla do mého pokoje Freya a v rukou držela otevřenou mapu. ,,Je to pár hodin cesty. Pojď jdeme!"

Nemusela mi to opakovat dvakrát, protože jsem hned vyběhl a nasedl do auta. Jedu si pro tebe Caroline.

***

Pohled Caroline

Cítila jsem se strašně. Bolelo mě celé tělo a byla jsem znechucená. Byla jsem v ložnici Jamese, ano nechal mě u sebe v ložnici. Charlotte mi donesla sice krev, ale viděla jsem tu bolest v jejich očích, když ji došlo proč mě tu její přítel nechal.

,,Něco se ke mně dostalo, Caroline. Dneska utečeš, ano?" řekla naprosto vážně.

,,Skutečně to myslíš vážně?" podívala jsem se na ni s nadějí v očích. ,,O ničem jiném nesním od toho momentu, kdy jsem tady!"

,,Já vím, Klaus si pro tebe jde, prozradila mi to naše čarodějka, která sleduje naši bariéru, která má Jamese chránit. Je na naši straně" zašeptala tiše Charlotte.

Klaus si pro mě jde? Neviděla jsem ho tři roky. ,,Já nevím, co mám říct, Charlotte" zašeptala jsem tiše.

,,Buď jenom připravená" řekla vážně a já jsem přikývla.

***

Když jsem doufala, že dorazil už Klaus, tak dovnitř vrazil James, hned ke mně došel a hrubě se na mě přilepil. Začal mě vášnivě líbat. Věděla jsem, že se nemá smysl bránit. Nemám mít svoji sílu a toto utrpení snad brzo skonči. Je moc špatné, když doufám, že teď se tu objeví Klaus a James konečně za všechno zaplatí, protože by si to skutečně zasloužil. Trochu jsem se lekla, když jsem ucítila, že mi hrubě sundal tričko a odhodil na jeho velkou postel.

,,Dneska se konečně nebudeš bránit a budeš spolupracovat?" zasmál se James a hned se na mě vrhl.

Spolupracovala. Snad poprvé jsem spolupracovala, když jsem byla kompletně při smyslech. Když jsme se od sebe odtáhli, tak jsem se mu zahleděla hluboko do očí. ,,Kdy toto peklo skončí? Proč mě nechceš pustit?" zašeptala jsem tiše.

James mě pohladil po tváři. ,,Protože máš pro nás velkou cenu, kotě. Ani si nedokážeš představit jak moc jsem kvůli Klausovi trpěl, tak proč by teď nemohl trpět on?" povytáhl obočí.

Pouze jsem nad tím musela zakroutit hlavou, ale nemohla jsem už potom nic říct, protože jsem najednou měla kalhotky dole a on do mě rychle vnikl. Potom jsme si oba užívali a čekali až bude po všem. James na mě unaveně spadl a lehl si vedle mě. Já jsem jenom sledoval strop a doufala jsem, že Klaus brzo dorazí.

,,Jsem rád, že jsi se rozhodla spolupracovat, Caroline. Protože v posteli nám to skutečně klepe. Dovolil bych si říct, že je to s tebou stokrát lepší než se Charlotte. Možná už kvůli tomu si tě nechám" řekl a při tom se mi díval do očí.

,,Potom Charlotte upřímně nemiluješ a ona si tě nezaslouží!" štěkla jsem na něho.

James se tomu jenom zasmál, když se zvedl a začal se oblékat. ,,Brzo se uvidíme znovu, kotě" řekl a bez dalších slov odešel a já jsem ho jenom bolestně sledovala. Už jsem tu nechtěla být. Chtěla jsem jenom jít domů, chtěla jsem vidět Klause.

***

Chodila jsem po ložnici a najednou jsem slyšela kroky rychlé, které míří k dveřím od tohoto pokoje. Byla jsem nervózní, že jde James. Když se však dveře otevřely, tak jsem stále v tváři v tvář Klausovi. Původní hybrid, který získal moje srdce, i když jsem si to nechtěla přiznat.

,,Klausi" zašeptala jsem tiše a než jsem stačila říct cokoliv jiného, tak mě vtáhl do silného a láskyplného objetí. ,,Našel jsi mě."

,,Vždycky tě najdu, lásko a teď půjdeme domů" zašeptal tiše a pohladil mě po vlasech.

Já jsem pouze přikývla. Vzal mě do náruče a upíří rychlostí jsme zmizeli. Po cestě jsem potkala několik mrtvých upírů, kteří se nejspíš dostali do cesty Klausovi, když mě šel zachránit. Musím mu říct, co k němu cítím. Avšak teď si na chvilku odpočinu a zavřu oči..

Unesená✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat