S úsměvem jsem sledovala svého manžela jak si hraje s moji dcerou, s Klausem jsme se před rokem vzali a byl to nejšťastnější rok mého života. James měl s tou svatbou velký problém ale nakonec se s tím smířil a respektovat to. Dokonce s Klausem zakopali válečnou sekeru. Navíc kdo by to kdy čekal, ale dal se dohromady s Cami která ho začíná měnit k lepšímu, mám za ně upřímnou radost.
Finn díky magické síle Freyai oživil svoji lásku Sage a ne dlouho potom se taky vzali, Finn společně se Sage odešel, ale nikdo jim to neměl za zlé, tak dlouho spolu čekali. Posílají nám dopisy a pohledy z jejich cest.
Hayley stále nedokázala překonat svůj milostní trojúhelník co má s Jacksonem a Elijahem. Podle mě to nepřekoná nikdy, ale Elijah se hodně opět sblížil s Katherine, která opět jako všechno nakonec přežila. Moc jsem ji nepouštěla k Lilith jelikož stále nemá moji důvěru, ale pokud ji věří Elijah tak já taky. Přála bych mu aby si našel vztah a přenesl se přes Hayley, která je vdaná.
Rebekah a Marcel konečně přišli k rozumu, jsou spolu a dokonce mluví o svatbě, které se Rebekah tak moc bála.
Kol a Davina jsou asi nejvíc spokojení, vzali se a chtějí si adoptovat dítě, dokonce Klaus pro Davinu začal hledat způsob aby se přeměnila v heretika, aby mohla být s Kolem navždy. K překvapení všech o to požádala Davina Klause aby to pro ni našel a dokonce to pro ni našel, takže až Davina bude připravená může se přeměnit a zůstane stále čarodějka.
,,Nad tím stále přemýšlíš?" ozval se najednou hlas mého milovaného manžela.
,,Nad všemi" přiznala jsem.
Došel ke mně a políbil mě. ,,Neměla bys tolik přemýšlet" řekl.
,,To jsem nikdy nedělala. Jinak bych se nedala dohromady s tebou" mrkla jsem na něho.
,,To náhodou bylo nejlepší rozhodnutí tvého života" řekl Klaus.
,,Já vím" zašeptala jsem tiše.
Věděla jsem že toto není konec naši cesty, ale věděla jsem taky že všechno společně zvládneme. Už to bude navždy já a Klaus. Manželé Mikaelsonovi.
Možná bych měla Jamesovi vážně poděkovat že mě unesl a díky tomu se stalo tohle všechno, nevím jestli bychom se dali dohromady bez toho aby mě unesl James a Klaus mě zachránil. A díky tomu únosu mám svoji malou Lilith která se hned spřátelila s Hope, i když ještě ani jedna nemluvila.
Byla jsem a stále jsem neskutečně moc šťastná, a to díky Klausovi.
Kdo by kdy řekl kolik toho zaviní jeden únos a já se těším co dalšího nás společně čeká.
ČTEŠ
Unesená✔
FanfictionCaroline unesou, protože zjistí, že ji miluje Niklaus Mikaelson. Caroline si zažívá nejhorší období života zneužívá ji vůdce této upíří partičky, pálí a o krvi už neslyšela několik týdnů. Je slabá a ztrácí naději na její záchranu. Klaus se vrátí do...