**Zawgyi**
လက္ႏွစ္ဖက္ဆန့္ၿပီး ပင္လယ္ဘက္ကိုအေျပးသြားတဲ့ Taehyung"Wow ငါဒါကိုသေဘာက်လိဳက္ဒါ "
Jungkook ကိုလွည့္ၾကည့္ၿပီးေျပာလာဒါျဖစ္တယ္
Taehyung ရဲ႕ ခါးေတြကိုေနာက္ကေနဖတ္လိုက္သည္ ပုခုံးကို ႐ြတ္ခနဲတစ္ခ်က္နမ္းလိုက္ၿပီး ေမွးေလးတင္ထားလိုက္တယ္
" တကယ္လို႔ က်ေနာ္နဲ႕လက္ထပ္ၿပီးသြားရင္ ဒီလို ပင္လယ္နဲ႕နီးတဲ့အိမ္မ်ိဳးမွာေနၾကမလား "
" အင္း ဒီလိုေနရာမွာေနမယ္ ငါသေဘာက်တယ္ "
"ဒီလိုကမ္းစက္မွာ ARMY ေတြနဲ႕ ပါတီပြဲေတြလုပ္ၾကမယ္ "
"ဒါေပါ့ ... ေအာ Jungkook ဒါနဲ႕ "
ဖတ္ထားတဲ့လက္ေတြကိုျဖည္လ္ုက္ၿပီး Jungkook ရဲ႕မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္လာသည္
"MY YOU က Anniversary က်ရင္ ARMY ေတြအတြက္တင္မွာမလား "
"အင္း ဟုတ္တယ္ ဘာလို႔လဲ "
"Anniversary Day က်ရင္ ငါ Live လုပ္ဖို႔စီစဥ္ထားဒါ MY YOU ဖြင့္ျပမလို႔ေလ "
ပါးကို ႐ြတ္ ခနဲနမ္းလိုက္ၿပီး
"hyung ခ်စ္ဖို႔အေကာင္းဆုံး"
"ငါသိတယ္ " ဆိုၿပီး ျပန္နမ္းေပးလိုက္သည္
ရဲတက္သြားတဲ့ Jungkook မ်က္နာ. ..
အၿမဲတမ္းအဲ့လိုဘဲ သူမ်ားကိုေတာ့အခ်ိန္ျပည့္နမ္းခ်င္ၿပီး သူအနမ္းခံရရင္ ေသေအာင္ရွက္ ....
.
အုန္းပင္ကိုင္းေျခာက္တစ္ခုကိုေတြ႕ေတာ့ Taehyung ေျပးယူလိုက္ၿပီး Jungkook အနားျပန္ေရာက္လာသည္ ၿပီးေတာ့ သဲေတြေပၚထိုင္ခ်လိဳက္ၿပီ အသည္းပုံတစ္ခုကိုဆြဲလိုက္သည္ ...
Tae + JK
ကိုအထဲမွာထပ္ေရးလိုက္ၿပီး
"လွလား Jungkook "
ေခါင္းၿငိမ့္ၿပီး Taehyung ဆီက တုတ္ကိုလွမ္းယူလိုက္သည္ ...
Jeon Jungkook Love Kim Taehyung
ဆိုၿပီးလွလွပပေလး ေရးလိုက္တယ္ ...
တစ္ေယာက္မ်က္ႏွာတစ္ေယာက္ၾကည့္ၿပီးရီေနခဲ့ၾကသည္ ...
"ဒီမွာ BTS & ARMY Forever လို႔ေရးၾကမယ္"
"အင္း အႀကီးႀကီးေရးၾကမယ္ "
.
.
သံျပင္ေပၚမွာ ေျခဗလာေတြနဲ႕ေျပးရင္းလႊားရင္ BTS 🤍ARMY Forever ဆိုတဲ့စာတန္းေလးကိုပုံေဖာ္ခဲ့ၾကသည္ ...
အျပန္မွာေတာ့ လမ္းေလွ်ာက္ရမွာပ်င္းတဲ့ အပ်င္းေလးကို Jungkook ေက်ာပိုးၿပီးျပန္လာခဲ့ၾကသည္ ..."Jungkook "
"ဟင္"
"ငါတို႔အသက္ႀကီးလာရင္လည္းေလ ငါ့ကိုဒီလိုကုန္းေပးရမွာေနာ္"
"မပိုးပါဘူး လမ္းမေလွ်ာက္နိုင္ရင္ အိမ္မွာပစ္ထားခဲ့မွာ "
"မရဘူး နင္သြားရာေနာက္ငါလိုက္မွာ "
Jungkook ေသးေသးေလးရယ္လိုက္ၿပီး
"ဆာရာဟဲ hyung"
Jungkook ကိုပိုတင္းေနေအာင္ဖတ္ထားလိုက္သည္ ... ျပဳတ္က်မွာဆိုးလို႔ေတာ့မဟုတ္ဘူး... သူ႕အပိုင္ေလးကို သူအရမ္းခ်စ္ေနလို႔ ...
#
YOU ARE READING
REaL LIfE
Fantasyfic ဆိုဒါထက် ဖြစ်ရက်တစ်ခုရဲ့ ရှေ့/နောက်တွေကို စိတ်ကူး ပုံဖော်ထားဒါပါ ... fic ဆိုဒါထက္ ျဖစ္ရက္တစ္ခုရဲ႕ ေရွ႕/ေနာက္ေတြကို စိတ္ကူး ပုံေဖာ္ထားဒါပါ ...