မိုး႐ြာတဲ့တစ္ေန႕က (Z)

81 5 0
                                    

ထမင္း မစား ဟင္းမစား ဂိမ္းထဲ Jungkook အာ႐ုံေရာက္ေနသည္ ... အရႈံးကို သေဘာမက်တဲ့သူမို႔ အားႀကိဳးမာန္တက္ေဆာ့ေနဒါေလ ...

"တစ္ခုခုစားခ်င္လား ဘာလုပ္ေပးရမလဲ"

JK ပခုံးေတြကို ႏွိပ္ေပးရင္း Taehyung ေမးလိုက္သည္

ဂိမ္းထဲ အၾကည့္ပင္မလြဲဘဲ

"ေခါက္ဆြဲရွိတယ္မလား ေခါက္ဆြဲျပဳတ္ဘဲစားမယ္ေလ... ျပဳတ္ေတာ့ တက္တယ္မလား"

"ငါတက္ပါတယ္ေနာ္ .."

ေျခလွမ္းေတြက မီးဖိုနားေရာက္ေတာ့မွ အေတြးတစ္ခုထပ္ဝင္လာသည္ ...

"အမ္းးးး ေရညွိေတြရွိေနဒါဘဲ ငါထမင္းလိတ္ လုပ္ရင္ေကာင္းမလား "

လက္ေခ်ာင္းေတြနဲ႕ ေမွးကို ပြတ္သပ္ရင္း စဥ္းစားေနသည္ ...

"Jungkook !!!! ေရညွိေတြရွိေနတယ္ ငါထမင္းလိတ္လုပ္လိုက္မယ္ေနာ္ "

"hyung ဘာေျပာတယ္ "

မီးဖိုေခ်ာင္နဲ႕ နည္းနည္းေဝးေနဒါမို႔ Taehyung ေျပာဒါကိုသူေကာင္းေကာင္းမၾကားရ ... အဲ့ေၾကာင့္ေမးလိုက္ဒါျဖစ္တယ္ ....

JK ဆီ အေျပးေလးလာလိုက္ၿပီး

"ငါ ထမင္းလိတ္လုပ္မယ္လို႔ .... ေရညွိေတြရွိေနတယ္ေလ "

"လုပ္တက္လို႔လား ထိခိုက္မိမယ္ေနာ္"

"အရင္က နင္သင္ေပးထားတယ္ေလ "

"စားခ်င္လို႔လား လုပ္ေပးရမွာလား "

သူ႕ကိုေမာ့ၾကည့္ၿပီး ေမးလာဒါမို႔

"ငါ့ဟာငါလုပ္မွာ ငါလုပ္ခ်င္ဒါကို"

"အဲ့ဆိုလည္းသေဘာ မထိခိုက္ေစနဲ႕ ဂ႐ုစိုက္လုပ္"

"ငါသိတယ္ဆိုေန.... စားဖို႔ဘဲေစာင့္ေန "

မီးဖိုေခ်ာင္ဘက္ ျပန္လာလိုက္ေတာ. . JK လည္း ဂိမ္းဆက္ေဆာ့ေနသည္ ...

အရင္က Jungkook သင္ေပးထားတဲ့အတိုင္း တစ္ဆင့္ခ်င္းဆီ လုပ္ေနသည္ ... ဘယ္ကမွန္းမသိ english သီခ်င္းေတြကို သည္းရင္းနဲ႕ သူေအးေဆးလုပ္ေနသည္ ...

နာရီေပါင္း ေထာင္ခ်ီ ၾကာၿပီးေနာက္မွာေတာ့ ...

JK လည္း Level 100 ေက်ာ္ေလာက္ၿပီးတဲ့အခ်ိန္မွာ သူ႕ေရွ႕ေရာက္လာတဲ့ ထမင္းလိတ္ေတြေၾကာင့္ ဂိမ္းကို ပိတ္ထားလိုက္သည္ ...

" ေခါက္ဆြဲက မျပဳတ္ရေသးဘူး နင္ျပဳတ္ ငါပင္ပန္းသြားၿပီ"

မ်က္ႏွာရႈံ႕လ်က္ေျပာေနဒါမို႔ Jungkook ရီလိုက္မိသည္ ဒီထမင္းလိတ္ တစ္ပန္းကန္စာေလးလုပ္ဒါကို သူ႕ေကာင္ေလးက ပင္ပန္းေနၿပီတဲ့ ... ေအးေပါ့ေလ ဟုတ္မွာေပါ့ လုပ္ေနက်မွမဟုတ္ဘဲ ကိုယ္ကအၿမဲဂ႐ုစိုက္ေနေပးဒါကို ...

"ဒါေရာ ငါမလွီးတက္ဘူး လွီးတိုင္းပ်က္ပ်က္သြားဒါ "

အေခ်ာင္းလိုက္ရွိေနတဲ့ ထမင္းလိတ္ပန္းကန္ကိုပါ သူျပန္သယ္သြားရသည္ ...

10 မိနစ္ အၾကာမွာေတာ့ ေခါက္ဆြဲပူပူေလးေရာ အတုံးလိုက္ရွိေနတဲ့ထမင္းလိတ္ေရာ Taehyung ေရွ႕ျပန္ေရာက္လာသည္ ... မ်က္ႏွာကေတာ့ ႐ႊင္ျမဴးလ်က္ဘဲ ....

မိုးေအးေအးေလးနဲ႕ ေခါက္ဆြဲပူပူေလးက သိပ္စားလို႔ေကာင္းေနသည္ ....

"ဝါးးး ဒီ ကမာၻ ေပၚမွာ Jungkook ျပဳတ္တဲ့ေခါက္ဆြဲအေကာင္းဆုံးဘဲ "

လက္မေတြေထာင္ၿပီး သူ႕အပိုင္ကို သူခ်ီးက်ဴးေနဒါမၿပီးနိုင္ ...

အခန္းထဲမွာဘဲ ဒိတ္ၾကရင္း တစ္ေန႕သာကိုကုန္ဆုံးခဲ့ၾကသည္ ...

ARMY ေတြက် ခုထိ အထီးေတြ အမေတြ က်န္ေနတုန္းးးး အားနာေပမဲ့ ကိုယ့္ဟာကိုရွာၾကပါ .... 🤷‍♂️

#
4722

REaL LIfE Where stories live. Discover now