သုံးယောက်စကားဝိုင်း

264 16 0
                                    

Tae: "မတွေ့ဒါတောင်ကြာပြီ come back ရှိတယ်ကြားထားတယ်"

Lisa: "ဟုတ်တယ် come back ‌ရောသခြားအလုပ်တွေရော ရှုပ်နေခဲ့ဒါ "

"အချင်းချင်းတွေဘဲဟာ သီချင်းကိုအရင်ပေးနားထောင်မှပေါ့ "

Taehyung စနောက်ဒါကိုသိဒါမို့ သူမရီလိုက်ပြီး

"အာဟား ဒါကတော့မဖြစ်ဘူးလေ Taehyungshi "

Taehyung ,Park BoGum ,Lisa သုံးယောက်သား အတူရှိနေကြတဲ့အချိန်တစ်ချိန်ဖြစ်သည်..

Lisa: "Bogumnim ပြန်လာကတည်းက ဒါပထမဆုံးတွေ့ဖြစ်ဒါဘဲ"

Bogum: "အာ ဟုတ််ဒါပေါ့ ကျနော်ကလည်း ပြန်ရောက်ရောက်ချင်းအလုပ်တွေများနေခဲ့ဒါ ဘယ်သူနဲ့မှတောင်မတွေ့ဖြစ်သေးဘူး"

Tae: "ကျနော်ကချွင်းချက်ပေါ့နော် "

"ငါတို့ Taehyung က ဟိုမှာရှိနေကတည်းကလာနေကျဆိုတော့လေ"

Lisa: "အော် အများကြီးရင်နှီးကြတယ်တော့ ကြားသားဘဲ "

"Taehyung က ကျနော့်ညီလေးဘဲဟာကို... အော ဒါနဲ့ Taehyung မနေ့က နင့်ခလေးဘာတွေမှာနေဒါလဲ တတွတ်တွတ်နဲ့ "

မနေ့ကပေါ့ ....
Taehyung က ပြင်ဆင်စရာရှိဒါပြင်ဒါမို့ အိမ်မှာရှိနေသည် ... Bogum က ခရီးသွားရမဲ့ကိစ္စနဲ့ Taehyung အိမ်ကိုရောက်လာခဲ့သည် ... အိမ်ထဲရောက်ရောက်ချင်း Jungkook နဲ့အရင်တိုးရော

"အာ Jungkook ရှိနေဒါကို "

"အော ကျနော် Vhyung ကိုပစ္စည်းတွေကူသိမ်းပေးနေဒါလေ hyung ထိုင် "

"ရပြီ ရပြီ Taehyung ကရော အခန်းထဲမှာလား"

"ဟုတ်တယ် အခန်းထဲမှာ "

Jungkook ကိုတစ်ချက်အကဲခက်လိုက်ပြီး

"ဝင်လို့ရတယ်မလား "

"အာ အော အင်း ဝင်ပါ ဝင်ပါ "

သူ့ဆီခွင့်တောင်းနေဒါမို့ Jungkook မှာအူကြောင်ကြောင်နဲ့ ... အတိတ်မှာ သဝန်တိုခဲ့ပုံတွေကိုနာမြင်ယောင်ပြီး မျက်နှာပူလာနေရသည် ... အာ တကယ်ပါဘဲ ...

အမယ်လေး ဒီတိုင်း ဘလိုင်းကြီးဝင်သွားလို့ ခင်ဗျာဆွဲထိုးရင်ငါကခံနေရအုံးမှာ ...

.

.

.

"....... hyung လူကြီးဖြစ်နေပြီ Bogum hyung ကိုမချွဲနဲ့တော့နော် ချွဲဒါhyungနဲ့မလိုက်ဘူး ရုပ်ဆိုးတယ်. .. ပြီးတော့ အခန်းသက်သက်စီနေမှာမလား တစ်ယောက်တစ်ခန်းတော့ပေးမယ်ပြောတယ်မလား ... Bogum hyung အခန်းထဲကိုညနက်ထိသိပ်မနေနဲ့ စောစောအိပ် အဲ့ဒါမှမျက်နှာတွေလန်းဆန်းနေမှာ ... ဘယ်သွားသွား staff တွေထားခဲ့ပြီးမသွားနဲ့နော် ... ကျနော်ဖုန်းခေါ်ရင် အချိန်တိုင်းကိုင်နော် စာပို့လည်းချက်ချင်းကြည့် ... ကျနော်သဝန်တိုအောင် မလုပ်နဲ့ အဲ့ထိလာခေါ်ပစ်မှာ ... အရမ်းလည်းမလည်နဲ့ သူများမသိရင် ဒိတ်ဆိုပြီး မဟုတ်မဟ သတင်းတွေထွက်နေအုံးမယ် ... ပြီးတော့ အွမ့် "

စကားအရမ်းများနေတဲ့ Jungkook ကိုပါစပ်ပိတ်ပေးလိုက်သည် ... နှုတ်ခမ်းနဲ့ပေါ့ တစ်ချက်ထဲနမ်းပြီးလွတ်လိုက်သည် ...

"စကားများလိုက်ဒါ ငါကခနလေးဘဲသွားမှာကို တစ်နှစ်သွားမှာမှမဟုတ်ဒါ "

Jungkook သက်ပျင်းချလိုက်ပြီး

"မသိတော့ဘူး "

"အပိုတွေလုပ်နေဒါ Bogum hyung နဲ့မို့ဒီလောက်မှာနေဒါမလား ခလေးဆန်လိုက်ဒါ သဝန်တွေတိုမနေနဲ့ ငါကအများကြီးချစ်ဒါကိုသိရဲ့သားနဲ့ "

ဟုတ်ဒါပေါ့ သူသဝန်တွေတိုနေဒါ Taehyung တစ်ယောက်ထဲခရီးသွားရင်တောင်ဒီလောက်မမှာဘူး ...

"ဒါယူသွားမယ်"

ဆင်တူဝယ်ထားတဲ့ Couple ဆွဲကြိုးကိုထုတ်လာသည်

"ပေး ကျနော်ဆွဲပေးမယ် "

သူကိုယ်တိုင်ဘဲ Taehyung ကိုဆွဲပေးလိုက်သည် ...

ဧည့်ခန်းထဲထိုင်နေတဲ့ Bogum က တီးတီးတိုးတိုး ပြောနေတဲ့ Jungkook အသံတွေကိုကြားပေမဲ့ ဘာတွေပြောမှန်းတော့သူမသိပါ .. အဲ့ကြောင့်ခုလိုမေးလိုက်ရဒါဖြစ်တယ် ..

Bogum ရဲ့ အမေးကို Taehyung ပြုံးလိုက်ပြီး

"အာ Jungkook ကလား သိတဲ့အတိုင်းဘဲ သဝန်တိုနေဒါလေ hyung နဲ့မို့ပိုတောင်တိုနေဒါ "

"ဟဟဟားး အရင်ကအတိုင်းဘဲမပြောင်းလဲဘူး သဝန်တိုနေတုန်းလား"

"သူကအဲ့လိုဘဲ ချစ်သလောက်ကိုသဝန်တိုဒါ "

အိုဟို ! အရှေ့မှာထိုင်နေတဲ့ Lisa ကိုအားနာပါအုံး...

Bogum:"ဒါနဲ့များ Jennie Kim နဲ့ dating rumors သတင်းတွေထွက်သေးတယ်ဆို"

Lisa:"သတင်းသမားတွေကအဲ့လိုဘဲ လူတွေစိတ်ဝင်စားဒါကိုဘဲ ကောက်ကောက်ရေးကြဒါ Rose နဲ့ Jhope သတင်းဘဲကြည့် ဘယ်ကနေဘယ်လိုပေါ်လာမှန်းမသိဘူး"

Tae:"ဟုတ်တယ် ငါတို့တွေအတွက် ရီစရာတွေဖြစ်ကုန်ရော"

Lisa:"ငါတို့ရဲ့ Fans တွေက ငါ့တို့ကိုယုံကြည်နေဒါဘဲလေ"

Tae:"ဒါပေါ့ ဒါပေါ့ Fans တွေကငါတို့ကို အဆုံးထိယုံကြည်ပြီးသား သခြားဘားမှမလိုတော့ဘူး"

ဒါပေပါ့အဆုံးမဲ့ ယုံကြည်ပြီးသား ...

#
24.6.2022

















REaL LIfE Where stories live. Discover now