ဒီေန႕အိပ္ယာနိုးလာေတာ့ တစ္ခုခုကိုဝမ္းနည္းေနတဲ့ခံစားခ်က္ႀကီး ။
အိပ္မက္ရွည္တစ္ခုကေနနိုးထလာသလိုပင္
မွန္ေရွ႕ကေပၚေနတဲ့ ကိုယ့္ပုံကိုျမင္ေတာ့ လန့္သြားသည္ ..
"ေဟ ငါ့မ်က္လုံးေတြေဖာင္းေနပါလား ငါငိုထားဒါလား ... အိပ္မက္ထဲမွာငိုထားဒါထင္ပါရဲ႕ ... ေအာ္ အဲ့ေၾကာင့္မလို႔ ထလာေတာ့ဝမ္းနည္းေနဒါျဖစ္မယ္ ..."
အလုပ္သြားဖို႔ျပင္ဆင္ၿပီး ေတာ့ နာရီၾကည့္ဖို႔ဖုန္းကိုေကာက္ဖြင့္လိုက္သည္ ...
အမဲေရာင္ မ်က္ႏွာျပင္ႀကီး တစ္ခုအျပင္ ဘာမွရွိမေနပါ ...
"အယ္ ငါေယာင္းပုံထည့္ထားပါတယ္ ဘာလို႔ .... "
Wallpaper ျပန္ထည့္ရန္ Album ထဲကိုဝင္ၾကည့္ေပမဲ့ ေယာင္းပုံတစ္ပုံမွရွိမေနပါ ... ရင္ထဲဒိန္းခနဲ
ေယာင္း
"ငါမ်ားမွားဖ်တ္မိသြားဒါလား.... ကိစၥမရွိပါဘူး ျပန္ေဒါင္းမွာေပါ့"
Pinterest ထဲဝင္ၿပီး Taehyung ဆိုၿပီး သူရိုက္ထည့္လိုက္သည္ .....
? ? ?
ဘာပုံတစ္ပုံမွေပၚမလာဘဲ စာလုံးေပါင္းျပန္စစ္ရန္ သူေျပာလာသည္ ...
"အယ္ ဘာျဖစ္ဒါလဲ "
Kim Taehyung
ဆိုၿပီး နာမည္အျပည့္အစုံကို ထပ္ရိုက္လိုက္သည္ ... ဒါေပမဲ့ ဘားမွေပၚမလာပါ ...
တစ္ခ်က္ေတြေဝသြားၿပီး
BTS V ဆိုၿပီးရိုက္ခ်လိဳက္တဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ ပုံေတြအမ်ားႀကီးေပၚလာခဲ့သည္ .. ဒါေပမဲ့ ေယာင္းပုံတစ္ပုံမွမပါဘဲ members ေတြရဲ႕ပုံသက္သက္သာ ....
"ငါ့ဖုန္းမ်ားေၾကာင္သြားဒါလား"
IG ကိုသြားၿပီး thv လို႔ရိုက္ရွာၾကည့္ေတာ့လည္း ဘားမွေပၚမလာခဲ့ပါ ...စိုးရိမ္စိတ္ေလးေပၚလာသည္ ..
စိတ္ထဲေပၚလာတဲ့အေတြးတစ္ခု ... လက္ေယာင္ၿပီး
Google မ်က္ႏွာျပင္ေပၚမွာ BTS ဆိုၿပီးရိုက္ၾကည့္မိတဲ့အခါမွာေတာ့ ... ေယာင္းသာလ်င္ေပ်ာက္ေနၿပီး သျခားmembers ၆ေယာက္ကရွိေနသည္ ..."ေတာက္ ! ဘာျဖစ္ေနဒါလဲ .... ေယာင္း တစ္ခုခုျဖစ္လို႔လား "
ဘယ္လိုျဖစ္ျဖစ္ ေယာင္းတစ္ခုခုျဖစ္ရင္HYBE ကေၾကျငာေပးမယ္သိေတာ့ weverse ထဲသြားရွာၾကည့္မိသည္ ... ဘာ noti မွရွိမေနသလို members ေတြရဲ႕ profile လည္းအရင္တိုင္းရွိေနသည္ ... ေယာင္းကလြဲလို႔ေပါ့ ...
YOU ARE READING
REaL LIfE
Fantasyfic ဆိုဒါထက် ဖြစ်ရက်တစ်ခုရဲ့ ရှေ့/နောက်တွေကို စိတ်ကူး ပုံဖော်ထားဒါပါ ... fic ဆိုဒါထက္ ျဖစ္ရက္တစ္ခုရဲ႕ ေရွ႕/ေနာက္ေတြကို စိတ္ကူး ပုံေဖာ္ထားဒါပါ ...