သုံးေယာက္စကားဝိုင္း(Z)

118 5 0
                                    

Tae: "မေတြ႕ဒါေတာင္ၾကာၿပီ come back ရွိတယ္ၾကားထားတယ္"

Lisa: "ဟုတ္တယ္ come back ‌ေရာသျခားအလုပ္ေတြေရာ ရႈပ္ေနခဲ့ဒါ "

"အခ်င္းခ်င္းေတြဘဲဟာကို သီခ်င္းကိုအရင္ေပးနားေထာင္မွေပါ့ "

Taehyung စေနာက္ဒါကိုသိဒါမို႔ သူမရီလိုက္ၿပီး

"အာဟား ဒါကေတာ့မျဖစ္ဘူးေလ Taehyungshi "

သုံးေယာက္သား အတူရွိေနၾကတဲ့အခ်ိန္တစ္ခ်ိန္ျဖစ္သည္

Lisa: "Bogumnim ျပန္လာကတည္းက ဒါပထမဆုံးေတြ႕ျဖစ္ဒါဘဲ"

Bogum: "အာ ဟုတ္္ဒါေပါ့ က်ေနာ္ကလည္း ျပန္ေရာက္ေရာက္ခ်င္းအလုပ္ေတြမ်ားေနခဲ့ဒါ ဘယ္သူနဲ႕မွေတာင္မေတြ႕ျဖစ္ေသးဘူး"

Tae: "က်ေနာ္ကခြၽင္းခ်က္ေပါ့ေနာ္ "

"ငါတို႔ Taehyung က ဟိုမွာရွိေနကတည္းကလာေနက်ဆိဳေတာ့ေလ"

Lisa: "ေအာ္ အမ်ားႀကီးရင္ႏွီးၾကတယ္ေတာ့ၾကားသားဘဲ "

"Taehyung က က်ေနာ့္ညီေလးဘဲဟာကို... ေအာ ဒါနဲ႕ Taehyung မေန႕က နင့္ခေလးဘာေတြမွာေနဒါလဲ တတြတ္တြတ္နဲ႕ "

မေန႕ကေပါ့ ....
Taehyung က ျပင္ဆင္စရာရွိဒါျပင္ဒါမို႔ အိမ္မွာရွိေနသည္ ... Bogum ကခရီးသြားရမဲ့ကိစၥနဲ႕ Taehyung အိမ္ကိုေရာက္လာခဲ့သည္ ... အိမ္ထဲေရာက္ေရာက္ခ်င္း Jungkook နဲ႕အရင္တိုးေတာ့သည္

"အာ Jungkook ရွိေနဒါကို "

"ေအာ က်ေနာ္ Vhyung ကိုပစၥည္းေတြကူသိမ္းေပးေနဒါေလ hyung ထိုင္ "

"ရၿပီ ရၿပီ Taehyung ကေရာ အခန္းထဲမွာလား"

"ဟုတ္တယ္ အခန္းထဲမွာ "

Jungkook ကိုတစ္ခ်က္အကဲခက္လိုက္ၿပီး

"ဝင္လို႔ရတယ္မလား "

"အာ ေအာ အင္း ဝင္ပါ ဝင္ပါ "

သူ႕ဆီခြင့္ေတာင္းေနဒါမို႔ Jungkook မွာအူေၾကာင္ေၾကာင္နဲ႕ ... အတိတ္မွာ သဝန္တိုခဲ့ပုံေတြကိုနာျမင္ေယာင္ၿပီး မ်က္ႏွာပူလာေနရသည္ ... အာ တကယ္ပါဘဲ ...

အမယ္ေလး ဒီတိုင္း ဘလိုင္းႀကီးဝင္သြားလို႔ ခင္ဗ်ာဆြဲထိုးရင္ငါကခံေနရအုံးမွာ ...

.

.

.

"....... hyung လူႀကီးျဖစ္ေနၿပီ Bogum hyung ကိုမခြၽဲနဲ႕ေတာ့ေနာ္ ခြၽဲဒါhyungနဲ႕မလိုက္ဘူး ႐ုပ္ဆိုးတယ္. .. ၿပီးေတာ့ အခန္းသက္သက္စီေနမွာမလား တစ္ေယာက္တစ္ခန္းေတာ့ေပးမယ္ေျပာတယ္မလား ... Bogum hyung အခန္းထဲကိုညနက္ထိသိပ္မေနနဲ႕ ေစာေစာအိပ္ အဲ့ဒါမွမ်က္ႏွာေတြလန္းဆန္းေနမွာ ... ဘယ္သြားသြား staff ေတြထားခဲ့ၿပီးမသြားနဲ႕ေနာ္ ... က်ေနာ္ဖုန္းေခၚရင္ အခ်ိန္တိုင္းကိုင္ေနာ္ စာပို႔လည္းခ်က္ခ်င္းၾကည့္ ... က်ေနာ္သဝန္တိုေအာင္ မလုပ္နဲ႕ အဲ့ထိလာေခၚပစ္မွာ ... အရမ္းလည္းမလည္နဲ႕ သူမ်ားမသိရင္ ဒိတ္ဆိုၿပီး မဟုတ္မဟ သတင္းေတြထြက္ေနအုံးမယ္ ... ၿပီးေတာ့ အြမ့္ "

စကားအရမ္းမ်ားေနတဲ့ Jungkook ကိုပါစပ္ပိတ္ေပးလိုက္သည္ ... ႏႈတ္ခမ္းနဲ႕ေပါ့ တစ္ခ်က္ထဲနမ္းၿပီးလြတ္လိုက္သည္ ...

"စကားမ်ားလိုက္ဒါ ငါကခနေလးဘဲသြားမွာကို တစ္ႏွစ္သြားမွာမွမဟုတ္ဒါ "

Jungkook သက္ပ်င္းခ်လိဳက္ၿပီး

"မသိေတာ့ဘူး "

"အပိုေတြလုပ္ေနဒါ Bogum hyung နဲ႕မို႔ဒီေလာက္မွာေနဒါမလား ခေလးဆန္လိုက္ဒါ သဝန္ေတြတိုမေနနဲ႕ ငါကအမ်ားႀကီးခ်စ္ဒါကိုသိရဲ႕သားနဲ႕ "

ဟုတ္ဒါေပါ့ သူသဝန္ေတြတိုေနဒါ Taehyung တစ္ေယာက္ထဲခရီးသြားရင္ေတာင္ဒီေလာက္မမွာဘူး ...

"ဒါယူသြားမယ္"

ဆင္တူဝယ္ထားတဲ့ couple ဆြဲႀကိဳးကိုထုတ္လိုက္သည္

"ေပး က်ေနာ္ဆြဲေပးမယ္ "

သူကိုယ္တိုင္ဘဲ Taehyung ကိုဆြဲေပးလိုက္သည္ ...

ဧည့္ခန္းထဲထိုင္ေနတဲ့ Bogum က တီးတီးတိုးတိုး ေျပာေနတဲ့ Jungkook အသံေတြကိုၾကားေပမဲ့ ဘာေတြေျပာမွန္းေတာ့သူမသိပါ .. အဲ့ေၾကာင့္ခုလိုေမးလိုက္ရဒါျဖစ္တယ္ ..

Bogum ရဲ႕ အေမးကို Taehyung ၿပဳံးလိုက္ၿပီး

"အာ Jungkook ကလား သိတဲ့အတိုင္းဘဲ သဝန္တိုေနဒါေလ hyung နဲ႕မို႔ပိုေတာင္တိုေနဒါ "

"ဟဟဟားး အရင္ကအတိုင္းဘဲမေျပာင္းလဲဘူး သဝန္တိုေနတုန္းလား"

"သူကအဲ့လိုဘဲ ခ်စ္သေလာက္ကိုသဝန္တိုဒါ "

အိုဟို ! အေရွ႕မွာထိုင္ေနတဲ့ Lisa ကိုအားနာပါအုံး...

Bogum:"ဒါနဲ႕မ်ား Jennie Kim နဲ႕ dating rumors သတင္းေတြထြက္ေသးတယ္ဆို"

Lisa:"သတင္းသမားေတြကအဲ့လိုဘဲ လူေတြစိတ္ဝင္စားဒါကိုဘဲ ေကာက္ေကာက္ေရးၾကဒါ Rose နဲ႕ Jhope သတင္းဘဲၾကည့္ ဘယ္ကေနဘယ္လိုေပၚလာမွန္းမသိဘူး"

Tae:"ဟုတ္တယ္ ငါတို႔ေတြအတြက္ ရီစရာေတြျဖစ္ကုန္ေရာ"

Lisa:"ငါတို႔ရဲ႕ Fans ေတြက ငါ့တို႔ကိုယုံၾကည္ေနဒါဘဲေလ"

Tae:"ဒါေပါ့ ဒါေပါ့ Fans ေတြကငါတို႔ကို အဆုံးထိယုံၾကည္ၿပီးသား သျခားဘားမွမလိုေတာ့ဘူး"

ဒါေပါ့ အဆုံးထိယုံၾကည္ၿပီးသား

#
24.6.2022

REaL LIfE Where stories live. Discover now