ထမင်း မစား ဟင်းမစား ဂိမ်းထဲ Jungkook အာရုံရောက်နေသည် ... အရှုံးကို သဘောမကျတဲ့သူမို့ အားကြိုးမာန်တက်ဆော့နေဒါလေ ...
"တစ်ခုခုစားချင်လား ဘာလုပ်ပေးရမလဲ"
JK ပခုံးတွေကို နှိပ်ပေးရင်း Taehyung မေးလိုက်သည်
ဂိမ်းထဲ အကြည့်ပင်မလွဲဘဲ
"ခေါက်ဆွဲရှိတယ်မလား ခေါက်ဆွဲပြုတ်ဘဲစားမယ်လေ... ပြုတ်တော့ တက်တယ်မလား"
"ငါတက်ပါတယ်နော် .."
ခြေလှမ်းတွေက မီးဖိုနားရောက်တော့မှ အတွေးတစ်ခုထပ်ဝင်လာသည် ...
"အမ်းးးး ရေညှိတွေရှိနေဒါဘဲ ငါထမင်းလိတ် လုပ်ရင်ကောင်းမလား "
လက်ချောင်းတွေနဲ့ မှေးကို ပွတ်သပ်ရင်း စဥ်းစားနေသည် ...
"Jungkook !!!! ရေညှိတွေရှိနေတယ် ငါထမင်းလိတ်လုပ်လိုက်မယ်နော် "
"hyung ဘာပြောတယ် "
မီးဖိုချောင်နဲ့ နည်းနည်းဝေးနေဒါမို့ Taehyung ပြောဒါကိုသူကောင်းကောင်းမကြားရ ... အဲ့ကြောင့်မေးလိုက်ဒါဖြစ်တယ် ....
JK ဆီ အပြေးလေးလာလိုက်ပြီး
"ငါ ထမင်းလိတ်လုပ်မယ်လို့ .... ရေညှိတွေရှိနေတယ်လေ "
"လုပ်တက်လို့လား ထိခိုက်မိမယ်နော်"
"အရင်က နင်သင်ပေးထားတယ်လေ "
"စားချင်လို့လား လုပ်ပေးရမှာလား "
သူ့ကိုမော့ကြည့်ပြီး မေးလာဒါမို့
"ငါ့ဟာငါလုပ်မှာ ငါလုပ်ချင်ဒါကို"
"အဲ့ဆိုလည်းသဘော မထိခိုက်စေနဲ့ ဂရုစိုက်လုပ်"
"ငါသိတယ်ဆိုနေ.... စားဖို့ဘဲစောင့်နေ "
မီးဖိုချောင်ဘက် ပြန်လာလိုက်တော. . JK လည်း ဂိမ်းဆက်ဆော့နေသည် ...
အရင်က Jungkook သင်ပေးထားတဲ့အတိုင်း တစ်ဆင့်ချင်းဆီ လုပ်နေသည် ... ဘယ်ကမှန်းမသိ english သီချင်းတွေကို သည်းရင်းနဲ့ သူအေးဆေးလုပ်နေသည် ...
နာရီပေါင်း ထောင်ချီ ကြာပြီးနောက်မှာတော့ ...
JK လည်း Level 100 ကျော်လောက်ပြီးတဲ့အချိန်မှာ သူ့ရှေ့ရောက်လာတဲ့ ထမင်းလိတ်တွေကြောင့် ဂိမ်းကို ပိတ်ထားလိုက်သည် ...
" ခေါက်ဆွဲက မပြုတ်ရသေးဘူး နင်ပြုတ် ငါပင်ပန်းသွားပြီ"
မျက်နှာရှုံ့လျက်ပြောနေဒါမို့ Jungkook ရီလိုက်မိသည် ဒီထမင်းလိတ် တစ်ပန်းကန်စာလေးလုပ်ဒါကို သူ့ကောင်လေးက ပင်ပန်းနေပြီတဲ့ ... အေးပေါ့လေ ဟုတ်မှာပေါ့ လုပ်နေကျမှမဟုတ်ဘဲ ကိုယ်ကအမြဲဂရုစိုက်နေပေးဒါကို ...
"ဒါရော ငါမလှီးတက်ဘူး လှီးတိုင်းပျက်ပျက်သွားဒါ "
အချောင်းလိုက်ရှိနေတဲ့ ထမင်းလိတ်ပန်းကန်ကိုပါ သူပြန်သယ်သွားရသည် ...
10 မိနစ် အကြာမှာတော့ ခေါက်ဆွဲပူပူလေးရော အတုံးလိုက်ရှိနေတဲ့ထမင်းလိတ်ရော Taehyung ရှေ့ပြန်ရောက်လာသည် ... မျက်နှာကတော့ ရွှင်မြူးလျက်ဘဲ ....
မိုးအေးအေးလေးနဲ့ ခေါက်ဆွဲပူပူလေးက သိပ်စားလို့ကောင်းနေသည် ....
"ဝါးးး ဒီ ကမ္ဘာ ပေါ်မှာ Jungkook ပြုတ်တဲ့ခေါက်ဆွဲအကောင်းဆုံးဘဲ "
လက်မတွေထောင်ပြီး သူ့အပိုင်ကို သူချီးကျူးနေဒါမပြီးနိုင် ...
အခန်းထဲမှာဘဲ ဒိတ်ကြရင်း တစ်နေ့သာကိုကုန်ဆုံးခဲ့ကြသည် ...
ARMY တွေကျ ခုထိ အထီးတွေ အမတွေ ကျန်နေတုန်းးးး အားနာပေမဲ့ ကိုယ့်ဟာကိုရှာကြပါ .... 🤷♂️
#
4722
YOU ARE READING
REaL LIfE
Fantasyfic ဆိုဒါထက် ဖြစ်ရက်တစ်ခုရဲ့ ရှေ့/နောက်တွေကို စိတ်ကူး ပုံဖော်ထားဒါပါ ... fic ဆိုဒါထက္ ျဖစ္ရက္တစ္ခုရဲ႕ ေရွ႕/ေနာက္ေတြကို စိတ္ကူး ပုံေဖာ္ထားဒါပါ ...