Comeback

216 21 0
                                    

"တော်တော့လို့"

"မတော်ဘူး ရေပါဆေးပစ်ချင်နေပြီ "

အိမ်ရောက်ရောက်ချင်း Jungkook ရဲ့နေရာအနှံ့ဆွဲနမ်းခြင်းတွေခံနေရသည် ...

"ဘယ်နားလဲ သခြားသူနဲ့ဖတ်ထားဒါတွေ ... ဒီနားလား ....ပြီးတော့ ဒီနားလား "

ပုခုံးတွေကိုရော လယ်ပင်းတွေရော ရွတ်ခနဲ ရွတ်ခနဲ ကမ္ဘာပတ်နေသလိုလိုက်နမ်းပါတော့သည် ...

"ငါအဝတ်တွေ သိမ်းရအုံးမယ်လေ "

"အဲ့အထုတ်တွေပါ အိမ်ပြင်မှာပစ်ထားခဲ့ရမှာ"

Taehyung ကို ပုခုံးပေါ်ကောက်တင်လိုက်တော့ ...

"ရားးး JeonJungkook "

ဖြန်းးးး

ရုန်းနေဒါမို့ တင်ပါးကို တစ်ချက်ရိုက်ပေးလိုက်ပြီး

"အတိုတွေ ဝတ်ပြီး ကားယားကားယား ထိုင်နေဒါ ဘယ်သူလဲ ဟမ်"

"နင်မကြိုက်ဒါကျလို့"

"ဟော် ပြန်ပြောဒါလား ကျနော့်ရှေ့မှာတော့ကြိုက်ဒါပေါ့ ကြည့်စမ်းပါအုံး ဆိုင်သွားပြီး ကားယားကားယားလုပ်နေဒါ ဘယ်ယောကျာ်းကကြိုက်မှာလဲ ဟမ်"

Taehyung ကို ဆိုဖာပေါ်ချပေးလိုက်သည်
သူကပါဝင်ထိုင်ပြီး Taehyung ကိုစူပုတ်နေတဲ့မျက်နှာနဲ့ကြည့်လေသည် ...

Jungkook ရဲ့မှေးကို ဘယ်ညာဆွဲလှုပ်ရင်း

"တော်ပါ မဆူနဲ့တော့ ခရီးပန်းလာတဲ့ဟာကို ... ကိုယ့်ယောကျာ်းမျက်နှာ ကြည့်ပြီး အမောဖြေမလို့ပါဆို "

Jungkook သက်ပြင်းတွေချလိုက်ပြီး

"လာ "

လက်တွေကို ဆန့်ထုတ်လိုက်သည် Taehyung လည်း လွမ်းနေဒါဖြစ်တဲ့ သူကောင်လေးရဲ့ရင်ခွင်ထဲကို ဝင်လာပါတော့သည် ...

Jungkook ခါးတွေပေါ်ကို ခြေနဲ့ခွထားလျက် လက်တွေဟာလည်းJungkookရဲ့လည်ပင်းတွေကို ဖတ်ထားလိုက်သည် ...

Jungkook သက်ပြင်းကို ထပ်ခါထပ်ခါချပြီးခါမှ မျက်လုံးလေးမြိတ်ပြီး Taehyung ကိုတင်းနေအောင်ဖတ်ထားလိုက်သည်

"လွမ်းနေခဲ့ဒါ"

"ငါသိတယ် ငါပိုလွမ်းတယ် ငါ့ရဲ့အိမ်လေးကို"

ငါ့ရဲ့အိမ်လေးကို ဆိုဒါ Jungkook ကိုဆိုလိုဒါဖြစ်သည်

Jungkook နှစ်နှစ်ခြိုက်ခြိုက်ပြုံးလိုက်ပြီး

"ရှယ်တွေ ကဲခဲ့ဒါမလား ARMY တွေတင်ထားဒါတွေတွေ့တယ်"

"နည်းနည်းလေးရယ်"

"သ‌ဝန်တိုရလွန်းလို့အသက်တွေပါ တိုတော့မှာ ဖြစ်နိုင်ရင် ချင်ချင်းကို လိုက်လာမှာ.... အလုပ်တွေပိနေလို့သာ မဟုတ်ရင် အဲ့ထိ တကယ်ပြေးလာမှာ"

"ငါသိတယ် ငါသိတယ် အဲ့ကြောင့်ပုံတွေတောင်နည်းနည်းဘဲတင်ခဲ့ဒါ "

"နည်းနည်းက များလွန်းမနေဘူးလား"

"မများပါဘူး နည်းနည်းလေးဘဲ ပိစိလေးရယ်"

လက်ချောင်းနဲ့ ပိစိလေးဆိုတဲ့ပုံစံလေး လုပ်ပြနေသေးသည်

တကယ့်အဆိုးလေးဘဲ အပြစ်ပေးခံရတော့မယ် ...

"နည်းနည်လောက်ပေးနမ်းအုံး "

"အများကြီး ပေးနမ်းတယ်"

အနမ်းတွေမှာ နစ်မြောနေတုန်း ဖလက် ဆိုပြီးမီးပျက်သွားခဲ့သည် မီးပျက်ရင် မှောင်သွားဒါ ဟုတ်လားး ...

#

REaL LIfE Where stories live. Discover now