GÖZLER

336 12 7
                                    

İki ay sonra Mardin cezaevi.......

İki  ay olmuştu nikah kıyılalı,bu iki aydır, Mirzan sürekli Asya yı düşünüyordu.O yeşil gözler çıkmıyordu aklından.Ya o gül kokusu,o kokuyu almak için herseyini vermeye razıydı.Gecesi gündüzü Asya olmuştu sadece.Geceleri onu görürüm diye uyuyordu artık.Bir taraftan çok kızıyordu kendine.Ergen gibi davranmayı bırak diye söyleniyordu kendi kendine.Ama elinde değildi.Kalbi , aklı Asya yı istiyordu hep.İlk zamanlar inkar etti hep.Uzun zamandır cezaevindeyim,sadece o yüzden ilgimi çekti dedi kendi kendine.Ama Asya hakkında bilgi sahibi oldukça.Hayranligi , merakı,özlemi arttı.Sahi insan bir sefer gördüğü birini böyle özlermiydi.Özlüyordu işte.İki aydır sürekli onu görmek istemişti.Zehra ana ve Resûl ile defalarca haber göndermişti.Ama gelmemişti.İnatci, dedi içinden, sonrada hafifçe tebessüm etti.Yattıgı ranzada doğrulup oturdu.Gece yarısını çoktan geçmişti.Herkes derin uykudaydı.Derin bir nefes aldı.10 yıldır buradaydı.Ama iki aydır duvarlar üstüne üstüne geliyordu artık.Yavasça yastığının altındaki telefonu aldı eline, hemen Asya nın resimleri nin olduğu galariyi açtı. Zehra Ana dan istemişti resimleri.Zehra ana hergun habersiz çektiği resimleri gönderiyordu Mirzan a.Bugun gelen resmi açtı önce.Terastaydı Asya iki oğluyla beraber santranc oynuyordu,çok güzel gülmüşlerdi.Önce iki oğluna baktı.çok güzeller di ikizler.Biri sarışın biri esmerdi.Tek ortak özellikleri gözleriyddi.Ela gözleri.Annelerine benziyordu ikiside.Sonra Asya ya baktı.Saclarini at kuyruğu yapmıştı.Yuzunde kocaman bir gülümseme ile çocuklarına bakıyordu.Tek omzu acık bir bluz giymişti.Biran kıskançlık kapladı içini.Neden sanki ilki ben olmadım dedi yine içinden.İlk aşkı, sevdiği,kendini verdiği ilk ve tek erkek.Asya Mirzanın ilki olmuştu halbuki.İlk aşkı, istediği ilk ve tek kadın.Eslerine bile Asya ya baktığı gözle bakmamıştı hiç.Hicbir kadına bakmamıştıki ona baktığı gibi.Asya nikahlı karısıydı,helaliydi.Etrafinda birçok kadın olmuştu yıllarca, dönüp hiçbirine bakmadı.Aklindan bile gecirmemisti.Ama şimdi ona bakıyordu, ölesiye istiyordu.
Bakışları dudaklarına kaydı.İçi titredi biran.Onları öpmek istedi,hemde ölesiye istedi.Derince nefes alıp yutkundu.Acaba dedi içinden.Birgün beni severmi,oda benim onu istediğim gibi istermi.Telefonu kapatıp yastığın altına koydu.Sonrada yatağa yattı.Hergece yaptığı gibi,Asya yı hayal ederek uyumaya çalıştı.

Ertesi gün Mardin cezaevi......

Gardiyan kapıyı açıp içeri girdi.Herkes kapıya bakıyordu.Mirzan yatağında oturmuş elindeki kitabı okuyordu.Sonra gardiyan yanına gelip...

-ziyaretçin var Mirzan Ağa,
Mirzan biran heyecanlandı belki dedi bu sefer gelmiştir dedi içinden.Hemen ayağa kalkıp gardiyan a,

-Kimmiş gelen, dedi.

Gardiyan -Avukatın gelmiş, dedi

Mirzan başını yavaşça sallayıp kapıya yöneldi.Avukat en güvendiği insanlardan biriydi.Şirket işleri için bütün yetki,ondaydı.Çok acil bir durum olmadığı sürece gelmezdi.Acaba neden geldi diye düşünürken, çoktan koğuştan çıkıp,müdürün odasına gelmişlerdi bile.
Gardiyan kapıyı tıklatıp gel sesini duyunca kapıyı açtı ve içeri girdi.Mirzanda arkasından.
Mirzan karşısında 50 li yaşlarda avukat ı görünce,

-Hosgeldin abi, dedi.
Avukat ı çok severdi.Babası agaykende beraber çalışmışlar.Sonra Mirzan Ağa olunca, şirket konusunda Mirzan a çok yardımcı olmuştu.Eli koluydu adeta.

Ayağa kalkıp,Mirzan a gelip sarıldı önce, sonrada ayrılıp,

-Hosbulduk koçum, nasılsın, dedi.
-İyiyim abi, sağol, dedi Mirzan.
Sonrada ikiside koltuğa oturdu.Müdür hafif tebessüm ederek avukata dönüp.

Doğu ve Batı (Töre/Berdel+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin