Hangisi daha çok yaralar ihanetmi yoksa ihaneti edenmi..
-Asya dur dinle sandığın gibi değil biz sadece herşey biranda oldu....yüzüme bakıp bide açıklama yapıyorlar dı..
-Defolun evimden hemen... Karşılarında dik durmaya çalışıp ikisininde yüzüne igrenerek bakıyordum ama eğer biraz daha karşımda öyle dururlarsa ağlamaya başlayacaktım....
-Burası benim evim,sevgili kocamın bana söylediği seyle ona dahada öfkeyle baktım ama kendimi bırakmadan yüzüne dönüp...
-Haklısın senin evin oyuzden ben gidiyorum rahatsız olmayın devam edin dedim.Sonrada ikisine tekrar igrenerek bakıp arkamı dönüp evden çıktım hızla arabaya bindim ve gozyaslarimi serbest bırakıp hıçkırarak ağlamaya başladım....ama kocam beni aldattığı için değil çünkü eninde sonunda ondan böyle bir şey geleceğini biliyordum ama ya kuzenim evime aldığım kardeşim dediğim insan bana bunu nasıl yapar...
Arabayı çalıştırıp çocuklar ı almak için okula gittim.
-Asya Hanım sorunmu var çocuklar ı erken almaya geldiniz,,
-Yok hocam sorun yok biz şehir dışına çıkacağız oyuzden erken almaya geldim dedim.Ama Leyla hocanın bana bakışlarından birşeyler olduğunu anladığı belli oluyordu.Cünkü o karşısında herzeman gördüğü neşeli enerji dolu kadın değil hayatı başına yıkılmış bir kadın vardı karşısında.
-Peki ben çocuklar ı getireyim dedikten sonra gitti..gider gitmezde ben kendimi kolidordaki oturaklardan birine attım hemen..
Aradan on dakika sonra hayatımın en değerli iki parçası koşarak bana doğru geliyordu..
-Anne diye bağırdı ikiside aynı anda.Gulerek yere diz çöküp onları bekledim hızla gelip sarıldılar .İste o an son bir saattir sanki ilk defa nefes aldım ikisine sıkıca sarılıp öpüp ısırmaya başladım tabi Yağız hemen anne ısırma desede dinlemedim yavuz ise halinden herzamanki gibi memnundu ikiz olsalarda çok farklı olduklarını herseferinde birkez daha görüyordum.İkisinede sıkıca sarılıp ayağa kalktım ikisininde elinden tutup hadi gidiyoruz dedim.İkiside ela gözlerini bana dikip
-Nereye,? diye sordular.
-Şirince ye dedeniz ve anneannenizin yanına.dedim ikiside gülerek oley dediler ve yeni hayatımıza doğru yola çıktık.İki yıl sonra.....
-Abla bizim kızlar bayılıyor senin şu takılara.Dönüp güldüm oda bana gülerek sanki çok önemli bir şey düşünüyor gibi yüzüme bakıyordu gözlerimi kısıp dikkatlice yüzüne baktım göz kırparak -Hayirdir ne düşünüyorsun dedim.yuzunde kocaman bir gülümsemeyle
-İlerde senin kadar güzel bir kadın olurmuyum diye düşünüyorum dediğinde ikimizde gülmeye başladık..
O ihanet olayından sonra ailemin yanına geldikten sonra herşey çok hızlı oldu hemen dava açtım ve hem çocuklarımın velayetini hemde ihanetinin bedeli olarak çok yüklü bir tazminat aldım aldığım tazminatla üniversite de eğitimini görüp ama sevgili kocamın yapmama izin vermediği işimi takı tasarım işimi kurup kendi tasarladigim ve yaptığım takıları internet üzerinden satmaya başladım.İlk zamanlar çeşitli firmalara basvursamda tecrübesiz olduğum için kabul edilmedim sonra babam neden kendi işini kurup internetten satmiyorsun deyince mantıklı geldi.Tabi ilk bir internetten satışı öğrenmekle yapıp satmaya çalışmakla geçti ama bir yıl sonra iserim oldukça iyiye gidip oldukçada talep görmeye başladım.Üç gün sonra.....
Gecenin bir yarısı kapımız deli gibi çalınıyordu yataktan doğrulup karşımdaki ranzada yatan çocuklarıma bakıp uyanmadiklarini anlayınca yataktan çıkıp odamdan çıktım.Baban koridorda söylenerek kapıya gidiyordu beni görünce içeri gir dedi.Kapı yine aynı şekilde çalınca babam kimo ne istiyorsun gecenin bu saatinde kapımı çalıyorsun dedi
-Baba benim Burak oğlun dedi.
-Ulan hergele gecenin bir yarısı....dedi ve sustu.bende babamın yanına geldikten sonra karşımda kardeşim ve yanında 20 lilerde olan çok güzel bir kız gördüm....İki gün sonra....
-İzin vermem anladı mı izin vermiyorum..
-Kızım sakin ol çocuklar korkuyor bak, dönüp anneme baktım sonrada arkasında saklanmış bana bakan iki çift göze iki dünyama benim cennet kuslarıma sonra babam a tekrar döndüm.
-İzin vermiyorum kardeşimi hiç kimse oğlun için kurban edemez...
-Kızım kardeşini öldürecekler bunumu istiyorsun,Burak, İrem,Annem, Çocuklar,babam ve o kız söyleyeceğim tek söze bakıyordu....
-Öldürsünler,,,, annem koltukta durmadan ağlıyor iremse dizlerini basının altına çekmiş kafasını koymuş hiç sesi çıkmıyordu babamda tekli koltuk ta gözlerini kardeşime dikmiş öfkeyle bakıyordu.O gece annemle irem iki sokak ilerde hasta olan teyzemdelerdi kardeşim gelince hemen eve geldiler.Burak askerliğini Mardin de yapıyordu yanındaki kızla adının Elvan olduğunu öğrendiğimiz kızla orda tanismislar kızı zorla evlendirecekleri için kacmislardi tabi bizde önce buna inandık ama iki gün sonra bugün işin aslını öğrendik gerçekten birbirlerini sevmisler ama kız hamile kalınca nişanlısı durumu öğrenip kızı oldurecekleri sırada kardeşim son anda yetişip kurtarmış tabi hemen kızın nişanlısının bide kendi ailesinin aşireti peşlerine düşmüş ikisi içinde ölüm kararı çıkarmışlar.Asıl bomba bu anlattıklarından sonra geldi sessizce kenarda onları dinleyen ben söyledikleri şeyle delirdim.
-Aslında bir yolu var.dedi burak.babam- ne diye sorunca
-Kardesim bana bakıp berdel dedi.İrem ile onun abisi evlenirse sorun çözülür dediği anda sinirle kalkıp karşısına dikilip gözlerinin içine bakarak
-Senin için 15 yaşındaki kızı kurban ettirmem dedim.Saatlerdir kardeşim babamı ikna etmek için calissada babam bana bakıp adeta birşey yap der gibi gözleriyle yalvarıyordu.İste o an benim bile söyledikten sonra sasirdigim şey ağzımdan çıktı
-Berdel i iremle değil benimle yapacaksınız dedim.herkes bana bakarken kardeşime dönüp bunu senin için değil sadece İrem için yapıyorum deyip hiçbir şeyden haberi olmadan uyuyan ogullarimin yanına gittim ve sanki yıllardır aglamamisim gibi yere diz çöküp ağladım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğu ve Batı (Töre/Berdel+18)
Romanceİki gün sonra.... -İzin vermem anladı mı izin vermiyorum.. -Kızım sakin ol çocuklar korkuyor bak, dönüp anneme baktım sonrada arkasında saklanmış bana bakan iki çift göze iki dünyama benim cennet kuslarıma sonra babam a tekrar döndüm. -İz...