KOKU

363 13 12
                                    

  Asya hızla kendine gelip, Mirzan a,

-Merhaba, dedi.icinde birşeyler kıpır kıpır oldu.Niye heyecanlandım diye geçirdi içinden.Sonrada bu koku Allah'ım ne olursun yine aynı şeyleri yaşamak istemiyorum, dedi.Derince yutkundu .Sonrada çocuklar ın elinden tutup,
masaya geçip oturdu.Mirzan da Asya nın karşısına oturdu.Onlar oturunca Sevgi Ana ve Sıla ellerinde tepsiler ile içeri girdi.Sıla herzamanki gülen yüzü ile Asya ya gülerek.

-Günaydın ablacım,dedi.Sevgi Ana da arkasından.

-Günaydın kuzum, dedi.Asya ikisinede.

-Günaydın, dedi.
Mirzan üçüncüde tebessüm ederek izledi.Sevgi ana ve Sıla nın Asya yı bu kadar sevmeleri çok hoşuna gitti.Asya nın onlara karşı olan sıcak tavrı ise boşuna sevmedim seni güzel gözlüm,dedi, kahvaltı boyunca Asya ve Mirzan dışında herkes sohbet edip kahvaltısını yaptı.

Kahvaltı boyunca Asya nın birşey yememesi dikkat ini çekti Mirzan ın.Hastamı acaba diye düşündü sonra acaba benim yüzümden mi yemedi, dedi.Bu düşünce canını yaktı.

Masadan kalktı.Herkese,

-Afiyet olsun, dedi.Tam arkasını dönüp gidecekken Asya,

-Mirzan,biraz konuşabilir miyiz,dedi.Mirzan ın içi kıpır kıpır oldu.Gözlerinin içi güldü.

Asya da ondan farksız değildi.İcinde büyük bir heyecanla baktı Mirzan a, Mirzan yüzünde kocaman bir gülümseme ile,

-Kütüphanede konuşalım, Asya basını salladı, önde Mirzan,arkada Asya odaya girdiler.Mirzan masanın önündeki tekli koltuğa oturdu.Asya da kapıyı kapatıp, karşısına oturdu.

İkiside söze nasıl başlayacaklarını bilemez bir şekilde uzun uzun birbirlerine baktılar.

Mirzan gözlerini Asya dan çekmiyor du, gül kokusu ciğerlerine dolmuştu artık.Asya daha fazla dayanamadı ve söze girdi.

-Cezaevinden nasıl çıktın.dedi

-Cezam temyiz edildi.

-Neden kimseye söylemedim.dedi Asya biraz sert.

-Kesin bir karar yoktu.Bide karşı tarafın haberi olmadan çıkmam gerekiyor du.

Asya gözlerinin içine bakarak,

-Sen çıktığına göre bize ne olacak.

-Olması gereken şey,

-Neymis o olması gereken.

-Karım olarak yanımda olman, dedi.

Asya bir hışım ayağa kalktı.

-Ben senin karın değilim,sinirli bir şekilde.

Mirzan yavaşça ayağa kalktı.Asyaya doğru adım attı.Asya geriye gitti.Mirzan üzerine doğru gelmeye devam ettikçe Asya geriye gitmeye devam etti.En sonunda Asya nın sırtı duvara dayanınca ikiside durdu.

Asya nın kalbi yerinden çıkacak gibi atıyordu.Allah ım bu koku,sabrımımı sınıyorsuni, dedi içinden.

Mirzan ise gözlerini gözlerinden biran bile çekmeden Asya ya iyice yaklaşıp hafifçe eğildi.

Doğu ve Batı (Töre/Berdel+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin