KORKU

696 7 0
                                    

Neden çok korkarsan en çok onunla sinaniyorsin bu hayatta galiba ben hayatımda en çok aileme zarar gelmesinden onları kaybetmekten korktukca onlarla sınanıyorum.....
-Nereye gireceksiniz anne dayımlarla...(
odamda kendime küçük bir valiz yapıyordum Yağız in sorusuyla arkamı döndüm iki kuşum merakla kocaman bana bakıyorlardı elimdeki tişörtü valize tıkıp yatağa oturup ikisininde elinden tutup yanıma çektim sonrada önce Yavuz umun sarı saçlarını sonrada Yağız imin da siyah saçlarını öptüm dışardan gören onların ikiz olduklarına inanmıyordu Yavuz sarı Beyaz tenli çok sinirli sessiz bir çocukken Yağız ise tam zıttı esmer tenli siyah saçlı çok neşeli ve olgun bir çocuk ama ikisinizde sahip oldukları en büyük ortak özellik kocaman ela gözleri....
-Biz bir kaç gün için dayın ve Elvan ablanla Mardin e gideceğiz siz burada Anneanneniz ve teyzenizle kalıp okula gideceksiniz tamam mı...
-Biz de gelelim seninle dedi Yağız.gulumsemeye çalışarak
-Biz gezmeye değil bir işi halletmeye gideceğiz dedim.
-Ne işi dedi bu sefer Yavuz.Ne söyleyeceğimi düşünürken Yavuz,
-İcerdeki o adamlarda sizinle gelecek dedi.Biranda korku ve heyecan la ne söyleyeceğimi bilemezken bu seferde Yağız,,,
-Anne bizi bırakma değince ne zamandır tuttuğum göz yaslarim akmaya başladı.Hemen ikisine de sıkıca sarılıp -Sizi asla bırakmam sadece teyzen ve Anneanneniz yalnız kalmasın siz evin erkekleri olarak onları koruyacaksiniz dediğimde ikiside yüzümdeki gözyaşlarını silip sonrada yanağımdan öpüp tamam ama sen de ağlama dediler.Sadece 7 yasindalar ama sanki koca adammış gibi davraniyorlardi.Kapı tıklayınca ayağa kalktım geliyorum dedim kapı yavaşça açılıp içeri İrem girip yanıma hızla gelip bana sarıldı...
-Seni çok seviyorum abla hemde çok dedi.bende hiç birşey senin suçun değil demek ister gibi sımsıkı sarıldım.Bir iki dakika sonra yüzüme bakıp,,
-Seni bekliyorlar dedi.Gulumsemeye çalışıp çocuklara bakıp.
-Hadi bakalım yolcu yolunda gerek.diyerek ellerimin titremesine engel olmaya çalışarak yataktaki valizi kapatıp elime alıp çocukların elinden tutup odadan çıktım.Salonda beni hazır vaziyette babam Burak Elvan bide dün biz konuştuktan sonra Elvan ın arayıp konuştuğu Amcasının oğlu Resul vardı.Resul çok sert duruşlu 1.90. boyunda en az 100 kilo olan kalıplı kendince bir havası olanla benimle aynı yaşlarda biriydi.Elvan sadece ona güvenebilecegini söyleyince onu arayıp berdel olayını kabul ettiğimizi ama İrem in değil benimle olacağını söylemiş oda kimlerle konustuysa kabul etmişlerdi.Resulden gözlerimi çekip anneme dönüp çocuklar size emanet dedim annem aglamamaya çalışarak tamam dedi.Sonrada babam a dönüp gidelim dedim.Babam benim en güvendiğim değer verdiğim kıymetlim sadece bir haftada sanki 30 yıl çökmüştü o herzeman gülüp neşe saçan adam gitmiş yerine ruh gibi biri gelmişti.Gozlerimin içine bakarak -Tamam dedikten sonra çıktık evden.
Evin önünde siyah bir minibüs vardı onundede Resul ile gelen iki adam kapıdan herkes çıkınca çocuklar a dönüp. -Yaramazlik yok odevlerinizi yapıp anneannenizi ve teyzenizi üzmek yok tamam mı dedim.ikiside aynı anda-Tamam.dediler . içim okadar çok acıyordu ki ama kendimi onların yanında bırakmak istemediğim için gülümseyerek ikisine de sıkıca sarılıp öpüp kokladım.sonra anneme ve İrem e sarılıp arabaya yürüdüm arkama dönüp çocuklar a gülerek el salladiktan sonra tam arabaya bineceğim sırada çocuklar gitme diye bağırınca kendimi daha fazla tutamayıp ağlayarak binubuse bindim.Camdan onlara bakarken annemle İrem onlara sarılmış gelecek kuzularim bırakmaz anneniz sizi diyordu.Binubuse binince Resul de binince kapı kapandı ve araba çalıştı...
-Mardin burdan 20 saat oyuzden dinlenmeye çalışın.deyince Resul ile göz göze geldik ama o hemen bakışlarını benden çekip yola bakmaya başladı.

MARDİN..Bir hafta önce...
Herkes büyükler evin avlusunda oturmuş Burak ve Elvan için kararı konuşuyorlardı karar belliydi ikisi içinde ölüm kararı alındı ama ben yinede onları kurtarabilmek için ayağa kalktım amcam ve büyükler bana bakınca amcam..
-Söyle Resul dedi gür sesiyle.Amcamın gözünün içine bakarak,,,
-Bir yolu vardır bu işin dedim.hepsi bana bakıp ne der gibiydiler.Gozlerimi amcamdan çekmeden,,,
-Berdel,dedim.onun kardeşiyle senin oğlun evlenecek Hazan ağa dedim.Amcam şaşırmış bir halde önce yüzüme bakıp sonrada ayağa kalkarak elindeki bastonu yere vurarak bütün yaşlılara bakarak,,,
-Resul u duydunuz, berdel olacak diyerek son sözü söyleyip odasına gitmek için yürümeye başladı....

Doğu ve Batı (Töre/Berdel+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin