Zawieszone

116 4 0
                                    


 Tak postanowiłam zawiesić na bliżej nieokreślony czas ten ff. Nie, nie z powodów prywatnych. Przyczyny ładnie wam tu wypunktuje:

- Chce zmienić sposób pisania tego ff. Wydaje mi się, że bardziej jakościowo a przede wszystkim przyjemniej pisałoby mi się to w formie w jakiej pisze one-shoty. Uważam, że książka ta może na tym tylko zyskać choć treść by się nie zmieniła.

- Zapragnęłam poprawić moją najstarszą książkę, która się ostała i napisać do niej kontynuację, której pierwszy rozdział opublikowałam rok temu, jednak nie wiedziałam jak napisać książek o mafii a ma to być jej główny motyw i ją usunęłam. Nagle jak anioł z nieba na watt pojawiły się ff z 5city które pokazały mi drogę 

- 5city przejadło mi się już jakiś czas temu. Przestałam oglądać gdzieś mniej więcej po skończonym UD a trochę później straciłam zainteresowanie czytaniem ff w tej tematyce. Co przekształciło się w coraz mniejszą chęć chęć wystukiwania na klawiaturze kolejnych rozdziałów. Jest to jednak najmniej istotne, główną przyczyną jest forma w jakiej zaczęłam to pisać.

Podsumowując:

- Gdy wrócę do tego ff nowe rozdziały będą pisane w innej formie a później poprawię te które już się tu znajdują.

- Poprawa starej książki nie powinna potrwać długo ( składa się z 10 krótkich rozdziałów) Zaraz po tym pojawi się tu nowy rozdział w już odświeżonej formie. Będę prowadzić to ff równolegle z kontynuacją starej książki. Postaram się wprowadzić rutynę w pisaniu co nie powinno stanowić dla mnie teraz problemu szczególnie dzięki chęci na pisanie która znalazła miejsce dzięki art blockowi który dopadł mnie jakiś czas temu. 

Trzymajcie się Makrela <3

Ps. Zapraszam was już do mojej starej książki w odświeżonej wersji. Będzie ona jako nowa książka niedługo na moim profilu (pierwotna wersja napromieniowana ostrzegam NIE KLIKAĆ W NIĄ ). Jest to ff z countryhumans  a jej fundamentami jest humor na nie za wysokim poziomie i moja odklejka od rzeczywistości.

,,Makrela i Śledź w CountyHumans"

Co się stanie jeśli "magiczne" ryby znajdą nie strzeżony portal do innego wymiaru?

[Porzucone] Zemsta Yakuzy I 5city Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz