Новини!

382 29 3
                                    

Я прокинулася від дивного шуму за дверима. Я глянула на годиник і дуже здивувалася, була десята година, в моїй сім'ї на канікулах раніше одинадцятої не прокидаються.
- Мальвіно, швидко відай мені мій телефон, мені потрібно йти!!- кричала на весь голос Маріна.
- А куди ти так рано?- запитала Мільвіна.
- Не твоя справа! Відай!!
Раптом почувся крик Мальвіни, я швидко вибікла з кімнати і побачила, що замість телефону Мальвіна тримає в руках таргана.
- Фууууу, що ти зробила??- кричала Мальвіна.
- Я ж просила по доброму, ось тримай- вона вказала пальцем на таргана.Ти ж не забувай, що я чаклунка.
- Ти також- з цими словами Мальвіна підняла руку і викрикнула: Акціо
Раптом зірвався такий вітер, що я ледь втрималася на ногах, але Маріна була спритніша, вона зробила навколо себе щит і всю міцність вітру взяла на себе я.
- Ви що подуріли?!- закричала я,- що трапилося, Маріно, чому ти так рано встала(Маріна не прокидалася раніше 12)
- В мене справи!!!- а вона забрала мій телефон.
- Вона йде на побачиння до Кості,- сказала Мальвіна.
- Ні... не до нього, йому подобається друга!!!!- з цими словами вона дуже зловісно подивилася на мене,- я йду гуляти з... Тимуром.
- Ну звичайно самого старшого вибрала! А якщо він мені також подобається? - запитала Мальвіна.
- Ну йдемо у двох і запитаємо хто йому більше до смаку.
- Ти шо думаєш, що я злякаюся, йдемо!!!- сказала Мальвіна і пішла у ванну.
- Що ви в них знайшли? Вони звичайні хами!!!- обурено запитала я.
- Ну звичайно, сама закохалася у Костю, а ми що не маємо права, чи всіх чотирьох тобі?
- Якщо б ти слухала уважно, то почула, що у Льоші є дівчина,- і взагалі хто тобі сказав, що я закохалася у Костю?
- Я сама бачила коли ти пішла, він пішов за тобою, а потім поніс тебе кудись.
- Ну і що?
- Ти навіть не кричала!!!- сказала Маріна.
- А сенс, мене б ніхто не почув!!!!
- ОК, а як щодо того, що у твому телефоні є його номер.
- Взагаліто, це він взяв без дозволу мій телефон і записав там... Стоп, а звідки ти знаєш?- запитала я.
- Емм...
- Ти, що торкалася мого телефону?? Хто тобі дозволив??- обурино вигукнула я.
- Я просто хотіла подзвонити на свій, бо Мальвіна його заховала і побачила 10 не принятих дзвінків, я подивилася, а то дзвонив Костя, я один підняла і він сказав, що хотів з тобою зустрітися сьогодні об одинадцятій.
- Аа вот куди ти зібралася, а нічого, що він мене запросив???- запитала я.
- А ти підеш?
- Звичайно ні!!!
- Ну то що тобі, ти ж не йдеш,- з усмішкою відповіла Маріна.
- Роби, що хочиш!!!- з цими словами я забрала у Маріни свій телефон і пішла у кімнату,- зачикай то ти йдеш до Кості чи до Тимура?
- Вони будуть всі четверо!
Через десять хвилин я почула, як закрилися двері і в домі залишилася я і Яна(Батьків я не бачила ще з вечора).
- Лінааа ти де?- закричала Яна- мені потрібно з тобою поговорити.
- Що трапилося?
- Як ти думаєш я могла сподобатися Льоші?
- Що ви в них знайшли???
- Ну скажи могла чи ні?
- Ну... взагаліто в нього є дівчина! Я що одна їх слухала???
- А ти впевнина?
- Да, но можеш піти в кафе вони там всі четверо. Зможеш вибрати.
- Дякую- вона обняла мене і пішла у свою кімнату- ти не проти якщо я візьму твої буси?
- Ахах, бери.
Тепер я сама, я зможу включити свою улюблену музику і ніхто не буде кричати.
*Тим часом в кафе*
- Привіт- підходячи до столу сказала Маріна.
За столом сиділи Ярослав, Льоша, Костя і Тимур.
- Привіт,- сказали вони.
- А де Ліна- запитав Костя
- Емм.. вона залишилася в дома- сказала Маріна.
- Привіт- підходячи до столу сказала Яна.- Як ви тут?
- Привіт.
- Скажи, ви далеко живете? - запитав Костя.
- Ні, лише пять хвилин на Франка.
- Дякую- він підвівся і хотів йти, але..
- Ти куди?- запитала Маріна.
- Вибачте, але я маю йти, в мене .... тренерування.
- Зачекай, можна з тобою?- запитала Маріна.
- Вибач, але ні.
- Ну будь-ласочка!!!- вона зробила щенячі очки і поставила перед собою склавші ручки.
- Ну не чіпляйся!!- сказала Яна- може йому потрібно побути самим!?
- Ахах- засміялися всі.
- Вибачте, але я справді поспішаю!- з цими словами він встав і вийшов з кафе.
Я вийшла з ванною і раптом хтось подзвонив в двері.
- Ян, ти що знову забула ключі?
Я відкрила двері, а там стояв Костя.
- Ух ти.-сказав він.
- Що ти тут робиш?- закричала я і закрила двері.
- Я хотів зустрітися з тобою, а ти не прийшла.
Тим часом я одягла шорти і кофту. Я відкрила двері.
- Ух, ти так ще крисивіша!!
Я не замітила, що кофта була мокра і дуже сильно мене облягла. Я знову закрила двері і прошептала: Волен. Мій одяг став сухим і я знову відчинила двері.
- Так, що ти тут робиш,- знову запитала я.
- Я ж кажу я хотів зустрітися, але ти не прийшла.
- Ти нічого не говорив про зустріч.
- Я телефонував, але ти не брала телефон, а одного разу підняла Маріна і сказала, що прийдуть всі, але ти так і не прийшла і тому я вирішив прийти сам.
- Навіщо?
- Я тобі хотів сказати це ще на пікніку, але ти так і не повернулася.
- Ну і що ти хотів сказати?
- Ну... ти мені подобаєшся! Ти не проти зімною зустрічатися?
Я стояла не знаючи, що відповісти, але раптом....

Магія 21 століттяWhere stories live. Discover now