Нові здібності

302 23 0
                                    

- Прокидайся ! Нам час.

- Я навіть і не спала. Куди?

Я відкрила очі і побачила, що біля мого ліжка стояла мама, вона тримала щось в руках, здається то була якась книга.

- Як куди тренеруватися, ти що забула, я ж обіцяла.

Вставши з кроваті я пішла в ванну і наткнулася там на Мальвіну.

- Чому така сумна? - запитала вона.

- Не виспалася, - відповіла я.

Я не знала чи Мальвіна знала про вчорашнє но говорити я їй нічого не хотіла. Вийшовши з ванної я одягла шорти і футболку і вийшла на вулицю. Там вже були: мама, тато, Маріна, Мальвіна і Яна. Я підійшла до них.

- Привіт, - сказала Мальвіна.

- Привіт, - відповіла я.

- Ну, що всі в зборі можемо починати. Ну що ж сьогодні в нас перше заняття з магії. Покажіть що ви можете на даний час,- сказав тато,- ну давай ти, Марін.
Маріна вийшла в перед і витягла руку вперед, раптово на вколо неї зявився щит. Мама кинула в неї камінь, але він відбився і вдарився в паркан. Тато в цей момент вигукнув :"Наклус" і на Маріну посипався град, але він йшов в її щиті. Як це можливо?
- Потрібно більше практики, тепер ти,- він вказав на Яну,- покажи що вмієш.
Яна простягла руку і на ній раптово виникнув вогонь, але папа його загасив помахом руки.
- Щоб твій вогонь не можна було б затушити потрібно, зробити щит навколо нього. Тепер ти, - він вказав на Мальвіну.
Мальвіна покрутилася і її вбраня змінилося- з фіолетового плаття на сірі джинси і рожеву футболку, але тато і тут знайшов недоліки. Він зробив дощ і все вбрання розтиклося і Мальвіна залишилася у топі і шортах.
- Тут взагалі потрібно багато роботи. Твоя черга,- звернувся він до мене.
- Я не думаю, що в мене вийде, я навіть не тренерувалася.
- Нічого підніми...
- Татооо, обережно на тебе летить камінь!
-Що ти таке кажеш, де?
Папа покрутився хвилину, але все ж таки відійшов на безпечну відстань.
- Ну і де ж твій камінь?- єхидно усміхаючись запитала Маріна.
- Не знаю мені здалося, що він летів на тебе пап і вдарив тебе...
І раптом до нас летів камінь і впав туди де стояв тато.
- Аааа.
- ... в ногу- закінчила свою фразу я.
І так і було камінь впав татові на ногу.
- Лін, чому ти не сказала, що ти Оракул?
- Хто?
- Ти можеш бачити майбутнє. Це дуже незвичайний дар, я думала він буде у когось з ваших дітей, адже дар Оракули зароджується у сьомій дівчині по материнській лінії. Останьою була моя бабуся. Запамятай це дуже не безпечний дар і його потрібно берегти, як зіницю ока, адже кожий з чарівників хоче стати Оракулом, а щоб забрати твої сили потрібно лише заклинання і...

Магія 21 століттяWhere stories live. Discover now