Po dviejų savaičių turėjo vykti puota, apie kurią visi puikiai žinojo. Tik tas ypatingas svečias liko paslaptis.
Na, o visas tas dvi savaites Ročesteris mokėsi literatūros, poezijos, fechtavimosi, muzikos ir kitų dalykų, kuriuos grafienė jam liepė. Tik matyt jam nelabai sekėsi tie mokslai... O gal tiesiog niekas nesuprato jo filosofijos.
Pianistas grafienei aiškino: „Jo muzika tokių variacijų ir nuotaikų, kad man rodos, jog jo smegenys sukasi vingių vingiais. Nežinau... Bet man jo muzika keista."
Poezijos mokytojas buvo YPAČ nekokios nuomonės: „Jūs tik pažiūrėkit kokį eilėraštį sukūrė!!
Prancūziška meilė
Myliu „prancūzišką meilę"
Kaip savo bjaurią sifilitiko seilę.
Kartais atrodo, jog nuo to išprotėsiu
Ir grafienei obelį nukrėsiu.
Myliu tai ko nemyli niekas
Lyg dangų mylėtų sliekas.
Nedrįstų žvelgti kitiems į akis,
Nes dar gausiu į dantis.
Dreba mano kojos, rankos,
O aplinkui žaibas trankos...
Myliu sifilį kiekvieną dieną,
Nes atsisakau gerti pieną.
Nekenčiu visos žmonijos
Ir savo popiežiaus brolijos.
Užtat myliu sifiliuką
Labiau nei savo kambarinį šuniuką!
Man trūksta žodžių apsakyti jo mintis... Koks absurdas! Poeziją supranta tik kaip žodžių rimavimą ir satyras... Jo galvoje skamba vien to paleistuvio Džono Vilmoto eilės. Daugiau grožio nesugeba įžvelgti."
Fechtavimosi mokytojas buvo vienintelis patenkintas Ročesteriu: „ Puikus kovotojas! Kas su juo kausis, tikrai žus, nes jam špaga rankoje kaip rašytojui plunksna. O greitis! Greitas kaip gepardas. Lėtesnis jo priešininkas paprasčiausiai būtų sukapotas į gabaliukus! Noriu ir toliau būti jo mokytojas!"
Dailės mokytoja buvo ypač nepatenkinta: „ Piešti moka, bet apie meną neturi žalio supratimo. Mieliau uosto dažus, o ne piešia! Bet kai pradeda piešti, tai... BAISU darosi! Jo piešiniuose vien gyvačių raizgalynė... Gal jis taip sifilį vaizduoja, nes buvo užsiminęs, kad labai jį myli? Ir beje... Neskirkite jam moteriškos lyties mokytojų, nes kitaip gręsia išprievartavimas."
Literatūros mokytojas buvo taip pat nepatenkintas: „Kiekviename kūrinyje įžvelgia tik nuo sifilio išprotėjusius žmones. Vietoj to, kad pasakytų kūrinio gilią mintį, pasako savo susisukusių smegenų idėjas. Vargu ar jis suvoks literatūrą jei viskas, jo nuomone, paremta sifiliu."
Šokių mokytojas neįžvelgė nieko gero: „ Atrodo šokti sekasi neblogai, bet... Matote, jo kiekvienas judesys tarsi dramatiškos pjesės kulminacija. Manau jis šoka kaip kovotojas, ne kaip aristokratas."
Dainavimo mokytojas neturėjo žalio supratimo kaip vertinti Ročesterį: „Turi gerą balsą ir klausą, bet... Jo dainos man nemielos. Jo dainavimas pralenkia šį amžių..."
YOU ARE READING
Sifilitikų ligoninė 2: Nauja pradžia (Sifilitikų ligoninė 2)
RomanceDaktaras Sifilis (tikrasis vardas Ročesteris de Bordeaux) sutikdamas su grafienė Nikolės avantiūra persikelia gyventi į jos dvarą. Tačiau ten jam nelemta rodyti jausmus viešai, nes Nikolė nepageidauja, kad Eva su Ročesteriu draugautų. Tačiau netikėt...