Sziasztook
Én is elkezdtem ff-t írni.Igazából már többször nekifutottam de nagyon amatőr végeredmény lett de hát gyakorlat teszi a mestert nem?
Remélem tetszeni fog .
Helyesírási hibákért bocsi.
Ha van megjegyeznivalód ,ötleted vagy igazából bármi amit szeretnél közölni nyugodtan írd le kommentbe.ꨄ︎-Rosee ,kelj fel ,el fogunk késni!-ébresztett fel Steve legszebb álmaimból.Semmi kedvem bemenni suliba.Főleg hogy új vagyok mivel eddig "cserediákprogramon voltam"Hollandiában.Nyolcadikos voltam mikor beirattak tehát nem ismerek senkit,kivéve Dustint.Igazából őt is csak egy hónaoja ismerem de olyan mintha az öcsém lenne.
Miután arcot és fogat mostam odasiettem a szekrényemhez majd egy fekete farmert es szintén fekete haspólószeeűséget vettem ,majd vállamat kinthagyva azt is eltakartam a szintén fekete dzsekimmel.Tudom hogy ez már kicsit sok fekete ,de csak ez tud nekem segíteni az emberektől való félelmem ellen .Mikor feketében vagyok(tehát kb mindig) mintha elrejtene az emberek elől ,ez megnyugtat.
Fújtam magamra egy kis parfümot majd beültünk a kocsiba és elindultunk.-Steve...-szóltam a bátyámhoz félve
-Igen?
-Te már elballagtál és öhm......mit fogok csinálni?Nemismerek senkit.
-Ne aggódj,beszéltem Dustinnal,velük fogsz lógni.
-Velük?Ki a többesszám?
-Majd neglátod...****
-Roseee -lihegve sietett utánam a kissé pöszén beszélő fiú-sziaa
-Szia Dustin-mosolyogtam rá
-Steve parancsára úgymond én vagyok a testőröd szoval nem leszel egyedül.Később bemutatlak a többieknek is.
-Oh öm rendben ,de most mennem kell beadni a papirokat.Később találkozunk.-ráztam le finoman ,majd gyors léptekkel.Miután sikeresen leadtam a papírjaimat kézbe vettem a szekrényem kulcsát amit az igazgató adott és végigtrappolva a folyosón ,feltünés nélkül próbáltam haladni de véletlenül nekimentem valakinek.
-Ne haragudj.Nem akartam-sütöttem le szemeimElég rövid lett de remélem eddig tetszikꨄ︎
YOU ARE READING
Freak love 𓆩❤︎𓆪 Eddie Munson ff./
Fanfiction°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Holdfény világította meg sötétbarna göndör fürtjeit.Csillogó szemeit vizslattam mikor egyre közeledett ajkaival.Mintha áramütés futott volna végig rajtam mikor ajkaink összeértek.Nem...