5.

283 26 3
                                    

Sziasztook <3
Egy ideje lemaradtam de igyekszem egyre több részt hozni.Nem tudom ti hogy vagytok vele ,de a 9.rész elvitte azt a kevés életkedvemet is ami volt.De hát reménykedek tovább ennek ellenére is ,állítólag az 5. évadban lehet visszatér.Na mindegy,jó olvasást:3

******
-Esküszöm nem tudom mit csinálok ha még sokáig itt kell rohadnom.Legalább lenne itt valami társas vagy bármi-járkáltam föl-alá hisztis kisgyerek módjára
-Hidd el én is unom,de egyenlőre nem tudunk mit tenni-látszólag ő sem volt oda a helyzetért ,de hát nekem mindig van valami ötletem .Fogtam magam és elindultam a hátsó ajtó felé,mikor Eddie felpattant a helyéről és utánam sietett.
-Te meg hová készülsz?Nem indulhatsz el csak úgy-mondta idegesen .Megfogtam karját és magam után keztem el húzni.A tó mellett van egy nagy tölgyfa.Már kiskoromban is jártam ide.Majdnem mindennap felmásztam rá és végignéztem ahogy lemegy a nap .
A fa mellett elengedtem Eddie karját majd elkezdtem felmászni a fára.Pár perc sem kellett eltűntem a lombok között.
-Gyere már Eddie!Ne legyél ilyen gyáva,ha leesel sem esel nagyot csak a földig -gúnyolódtam ,de nem vettem észre hogy mire befejezem a mondandóm ő már mellettem ült
-Mi a....Ezt hogy?-néztem csodálkozva.Ez hol tanult meg így mászni?
-A lakókocsinegyedben nőttem fel,sokmindent megtanultam.Pl hogy hogy índítsak el egy kocsit kulcs nélkül és hogy hogyan másszak fára egy szemvillanás alatt.-magyarázott ,de az én figyelmemet valami más ragadta el .Megint hallottam az órát.
-Hé ,figyelsz te rám?
-Megint hallottam...-mondtam félve .Azt hiszem nagy szarban vagyok,nagyon rossz előérzetem van.
-Szerintem másszunk le ,Stevek is mindjárt itt lesznek-mondta majd gyors mozdulattal leugrott a fáról.Viszont én nem tudtam hogy jussak le,rég másztam fára,a lemenetel már teljesen kiment a fejemből.
-Nem tudsz lejönni mi?-nevetett .Én csak bólintottam mire felemelte kezeit-Gyere ,kifoglak
Félve löketet adtam magamnak ,majd Eddie karjaiba ugrottam aminek következtében mindketten földre zuhantunk.Rá estem....tekintetünk összefonódott,mintha megállt volna az idő.Kellemes meleg érzés járta át a testem.Már biztos vagyok benne.....beleszerettem,nem tudom hogy,nem tudom miért,de szeretem.Bár sosem érne véget ez a pillanat.Aha ...a faszt nem.Hirtelen kivágódott a hátsóajtó,Steve vágódott ki rajta ,majd a többiek.Egy percre nyugodtabb lett ,viszont másodpercek alatt szikrákat szórt a szeme.Gyorsan lemásztam Eddieről majd full vörös fejem a bátyám felé irányítottam aki látszólag nagyon félreértette a dolgot.
-Mi folyik itt?-ideges tekintete cikázva járt köztünk-Munson?
-Nyugodj le Harrington,csak kifogtam mikor leugrott a fáról és leestünk ,ennyi.-próbálta menteni a helyzetet Eddie
Steve csak bólintott,de látszott rajta hogy nem nagyon hiszi el a sztorit .
-Öhm ,Robin gyere egy kicsit-húztam magammal az említettet .-Na hoztál?
-Itt van,de csak okosan ,ha Steve rájön mindkettőnket megöl-csak bólintottam majd eltettem a cigit és épp indultam volna de visszarántott
-Hova hova?Még nem számoltál be a történtekről-pimasz vigyor ült ki az arcára mire csak szemet forgattam
-Semmi olyansmi nem történt amire te gondolsz.Minden pontosan úgy történt ahogy Eddie mondta oké?Semmi más
-Oké ,tegyük fel hogy nem történt semmi,de láttam hogy néztek egymásra,hogy mennyire csillognak a szemeid mikor vele vagy.És ne próbálj hazudni nekem .Légy őszinte.Szereted Eddiet?-nem tudtam hova kapjam a tekintetem.Éreztem ahogy az arcom égni kezd.Lassan Robinra néztem aki önelégült vigyorral várta a választ-Te full vörös vagy....tehát a kis Rose Harrington szerelmes  Eddie Munsonba?
-Ssst,csendesebben.-mondtam idegesen mire csak kuncogott
-Akkor halljam a választ
-Jó oké....-tartottam szünetet majd nagy levegőt véve folytattam-igen...igen szeretem ,de ő biztosan nem érez így.Itt a válasz mostmár menjünk-álltam fel mikor padlónyikorgást hallottam meg az ajtó irányából.Dustin végighallgatta az egészet
-Ohh baszki

Freak love 𓆩❤︎𓆪  Eddie Munson ff./Where stories live. Discover now