Hirtelen egyre homályosabb lett minden.Víz alatt voltam,fulladoztam.Ébredezni kezdtem .Mi a fasz?Ne bassz,ez mind álom volt?Ha tudom hogy csak álom és nem szégyenülhetek le le is kaptam volna azt az Eddie fiút ...vagy mást is csináltam volna vele....vagyis khm khm ...mindegy ,úgy is csak én hallom a gondolataimat.Tehát....realizáljunk csak ....ez mind álom volt,tehát nem köröznek ,biztonságban vagyok.Viszont Eddie nem létezik ......faszom.
A vonat megállt ,gyors leszállgam majd Steve nyakába ugrottam.
-Jézusom de régg láttalak.Mi történt a hajaddal?És....piercinget szurattál?Jól áll meg minden de anyáék ...hát kicsit idegesek lesznek.-hát igen.A hajam befestettem vörösre és pct szurattam.A stílusom is változott egy picit de az mindegy.
Bültünk a kocsiba és elhajtottunk.A kocsiban ülve nem hagyott a gondolat hogy mindent álmodtam.Mintha valóság lett volna.Miért nem lep meg,ha beleszeretek valakibe nyilván történik vele valami,kiderül róla hogy meleg,vagy csak simán csak az álmaimban létezik.Rosenak sosem lehet szerencséje mi?Nyilván...ch.
-Föld hívja Roseeet.Figyelsz te rám?-lengette meg elöttem a kezét Steve
-Bocsi ,volt egy nagyon fura álmom a vonaton.....mintha valóság lett volna.-értetlenkedtem továbbra is
-Milyen álom?Mesélj-ezután elmeséltem mindent .Steve a lehető legfurább fejet vágta majd megszólalt
-Ez érdekes....Dustinékat ismered ,tehát nem furcsa hogy láttad őket álmodban ,de az a Munson gyerek ......vele nem találkoztál -ekkor felcsillant a szemem.Tényleg létezik.Köszönöm istenem......vagyis ne igyunk előre a medve bőrére ,még a végén kiderül hogy meleg.
-Tehát létezik....Viszont nem tudom hogy hogyan volt benne az álmomban ha még nem láttam-mondtam
-Itthon vagyunk.-zökkentett ki a gondolataimból Steve .
Eléggé fura érzés volt ujra otthon lenni.Anyáék ,a régi ház,a szobám,ezek mind olyan fura érzést váltottak ki belőlem mint még soha.Egy kósza köncsepp szaladt végig az arcomon.Gyorsan letöröltem még mielőtt észrevenné valaki majd bementünk a házba.
-Jézusom mekkorát nőttél-ölelt át anya
-És ez az uj stílus...inkább nem mondok semmit-na igen.Apám vagyis csak nevelő apám sosem volt oda értem.Azt nem említettem hogy engem csak örökbefogadtak.Anya könnyen megszeretett de apa mindig is utált.Mindig Steve volt a kedvenc gyerek,mondjuk én csak fogadott vagyok .Sosem tudtam mi történt az igazi szüleimmel,párszor rákérdeztem de mindig azt mondták hogy nem tudják .
-Ugyan már ,ne legyél mindig ilyen goromba.Évek óta nem láttuk ,legalább most az egyszer legyél vele kedves-szólt rá anya
-Én szerintem felmegyek a szobámba .Segítenél Steve?-mondtam elszontyolodva
-Persze
Felvittük a csomagjaimat majd elkezdtem kipakolni
-Segítsek?-nézett rám Steve bánkódó tekintettel.Ne legyen neki bűntudata.Az apja a pöcsfej nem ő.Amióta az eszemet tudom olyan mintha az édes testvérem lenne.Mindig megvédett ....vigyázott rám ,ő pótolta és mai napig pótolja a szüleimet.Nagyon hálás vagyok hogy van nekem .
-Nem kell,megoldom
-Figyelj.Ne halgass apára ,ő ilyen.Nem értem miért,nem érdemled meg de ...-tekintete aggodalmat sugalt ,mintha érezte volna hogy én mit érzek
-Nem baj ,megszoktam.De most kérlek hagyj magamra egy kicsit.-mondtam majd bólintott egyet és kiment.
Holnap iskola van szóval elpakoltam a cuccaim és lefeküdtem aludni.𝑇𝑒ℎ𝑎́𝑡 𝑘𝑖𝑐𝑠𝑖𝑡 𝑚𝑒𝑔𝑐𝑠𝑎𝑣𝑎𝑟𝑡𝑎𝑚 𝑎 𝑠𝑧𝑡𝑜𝑟𝑖𝑡 .𝐼𝑑𝑘 ℎ 𝑚𝑖𝑒́𝑟𝑡 𝑑𝑒 𝑢́𝑔𝑦 𝑒́𝑟𝑒𝑧𝑡𝑒𝑚 𝑛𝑒́ℎ𝑎 𝑓𝑒𝑙 𝑘𝑒𝑙𝑙 𝑑𝑜𝑏𝑛𝑜𝑚 𝑎 𝑠𝑧𝑡𝑜𝑟𝑖𝑡 𝑖𝑙𝑦𝑒𝑛 𝑘𝑖𝑠 𝑓𝑎𝑠𝑧𝑠𝑎́𝑔𝑜𝑘𝑘𝑎𝑙.
𝑅𝑒𝑚𝑒́𝑙𝑒𝑚 𝑛𝑒𝑚 𝑧𝑎𝑣𝑎𝑟 𝑡𝑖𝑡𝑒𝑘𝑒𝑡 <3
YOU ARE READING
Freak love 𓆩❤︎𓆪 Eddie Munson ff./
Fanfiction°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Holdfény világította meg sötétbarna göndör fürtjeit.Csillogó szemeit vizslattam mikor egyre közeledett ajkaival.Mintha áramütés futott volna végig rajtam mikor ajkaink összeértek.Nem...