-Te idióta,nem tud úszni -hallottam meg Eddie kétségbeesett hangját a víz felszinéről.Kapálózni kezdtem hogy feljussak a víz felszinére.Meglepően sikerült is viszont nem magamtól .Mintha valami felrepített volna .Körülöttem zöld fénycsíkok cikáztak és elkezdtem kiemelkedni a vízből.
-Mi a...-suttogta Dustin mikor ráemelkedtem a matracra
-Oké ez mi a halál volt?-kérdeztem elképedve.Ekkor a többiek is odaértek hozzánk
-Ez meg mi volt Rose?
-Én nem tudom.Csak elkezdtem emelkedni
-Vecna-mondta Max határozottan
-Nem ,ez valami más,valami jó-mondtam mikor megint elkezdődött.Felemelkedtem de ezúttal más is történt.Éles fájdalmat éreztem a nyakamban ahol egy jel kezdett létrejönni .
-Na jó ebből elég -mondta a göndör majd elindult felém hogy leszedjen.Ekkor már végetért a jel kirajzolódása és zuhanni kezdtem.Eddie szerencsére elkapott így nem merültem a víz alá.
Mindannyian kimentünk a partra majd a többiek elkezdtek kérdésekkel bombázni
-Ez mi volt?
-Mit éreztél?
-Álljatok le ,van valami a nyakán-mondta Nancy majd odajött és hajamat félrelökve a nyakamat kezdte el vizsgálni.-Nézzétek-mutatott a nyakam felé ahol egy ,,-1" volt kirajzolódva piros betűkkel .-Rose ,kérlek mesélj el mindent,hogy mit éreztél /most érzel.
-Tehát mikor Dustin feljött a víz alól-kezdtem bele -megijedtem és leestem ,majd egy bizsergő érzésem lett.Elkezdtem kiemelkedni a vízből majd zöld fénycsíkok vettek körbe.Meg kellett volna ijednem,de valahogy nyugodságot és biztonságot éreztem.Viszont mikor a nyakammal ez történt-biccentettem a jelre-az baszott fájdalmas volt .De amúgy most mi lesz?Meg fogok halni?
-Nem halsz meg nyugi.Talán.....te is olyan vagy mint Tizi-mondta Max
-De hát -itt szédülni kezdtem-mi történik?-itt már kezdett minden elsötétülni.
Egy sötét helyen találtam magam.Egy hangra lettem figyelmes
-Közel a te időd-monta
-Oké oké,de ki beszél?-szokás szerint ezt sem vettem komolyan.De hát inkább viccet csinálok belőle ,minthogy féljek.
-Majd megtudod-ekkor elkezdtem ébredezni.Mikor kinyitottam a szemeim Eddie karjaiban találtam magam.
-Azt hittem itt hagysz minket-suttogta még mindig engem szorongatva
-Nyugi jól vagyok.Mondjuk állítólag közel az én időm vagy mi-nevettem el a végét
-Miről beszélsz?-kérdezte Nancy
-Hát mikor elájultam egy sötét helyen találtam magam .Egy hang azt hajtogatta hogy közel az én időm de most sem értem teljesen hogy miről beszélt.
Még egy jó darabig ezt tárgyalták.Már faszom kivolt ezektől a faszságoktól.Ekkor eszembejutott hogy mi történt mielőtt beestem a vízbe .Eddie megcsókolt .Miiiiiiaafaaasz gondoltam magamban és elég fura fejet vághattam mivel Steve lengetni kezdte előttem a kezét
-Hahó,Rosee,indulunk haza.Miért vigyorogsz?Mindegy ,indulunk-monta
-Oké ,csak még elköszönök a többiektől-naja ,hát igazából mindenki egy sziasztokot kapott majd arrébb álltak.Egyedül Eddie maradt.
-Hát akkor szia Eddie-mondtam halkan.Teljesen zavarban voltam,nem tudtam hogy mi mást mondhatnék.Nem is lett volna alkalmam ismét megszólalni ,mivel a göndör ismét karjaiba zárt .Kellemes érzés fogott el .Minden egyes másodpercet élveztem.Így álltunk pár másodperc erejéig majd elengedett
-Most indulnom kell.Még találkozunk kedvesem-mondta majd elindult az autója felé.Én is követtem a példáját ,beültem Steve kocsijába ezúttal a hátsó ülésre Robin mellé.
-Láttam mindent-suttogta a fülembe-Tudom hogy bejön ,ne is tagadd-kacsintott
-Ki jön be kinek?-Döltötte kicsit hátrébb a fejét Steve válaszra várva miközben bevette a kanyart.
-Senki -mondtam remélve hogy nem feszegetik tovább a témát .
Már a szobámban voltam ,éppen a táskámbanmatattam mikor találtam egy cetlit.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
𝐻𝑜𝑙𝑛𝑎𝑝 𝑎 ℎ𝑎́𝑧𝑎𝑡𝑜𝑘 𝑒𝑙𝑜̋𝑡𝑡 𝑑𝑒́𝑙𝑢𝑡𝑎́𝑛 𝑜̈𝑡𝑘𝑜𝑟 ;)
𝐸𝑑𝑑𝑖𝑒
••••••••••••••••••••••••••••••••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Freak love 𓆩❤︎𓆪 Eddie Munson ff./
Hayran Kurgu°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Holdfény világította meg sötétbarna göndör fürtjeit.Csillogó szemeit vizslattam mikor egyre közeledett ajkaival.Mintha áramütés futott volna végig rajtam mikor ajkaink összeértek.Nem...