-DUSTIN MOST AZONNAL MEGÁLSZ-futottam utána ordítva
-Nem,el kell mondanom Eddienek-lihegett mire hirtelen elkaptam a haját majd a lehető legkomolyabb arcot vágva fenyegetni kezdtem
-Ha egy szót is szólsz,nem akarod tudni mit teszek veled.....Először ások egy gödröt,beleraklak de előtte benyugtatózlak majd betemetlek földdel,föléd temetek egy kutyát majd teleszórom fűmaggal.Ha megtalálják a holttestedet eljátszom hogy mennyire szomorú vagyok. Emellett meg is átkozlak majd egy -folytattam volna de robin megállított
-Ennyi elég lesz Rose,ne ess túlzásba-bólintottam majd ujra Dustinhoz fordultam
-Remélem ezután kussban maradsz
-Aha ,igen-mondta mint aki megértette majd lassan elkezdett sétálni.Már azt hittem nem csinál semmi olyat amit nem kéne ,mire hirtelen szaladni kezdett
-EDDIE,EDDIE -baszki ,még a végén tényleg végrehajtom amivel fenyegetőztem
A kanapén ülők ,köztük Eddie is kiváncsian várták hogy mi történik.
-Mi az Henderson?-kérdezte a göndör .Az ereimben megfagyott a vér.Nem tudtam mit csináljak ezért hirtelen szájára tettem a kezem és magyarázkodni kezdtem.
-Semmi,Dustin kicsit félrebeszél ....biztos a melegtől.Lassan esteledik ,ideje mennetek-siettettem a csipetcsapatot .Mikor kimentek az ajtón idegesen levágódtam a földre majd motyogni kezdtem .
-Mi?-nézett rám Eddie válaszra várva de csak megrásztam a fejem ,jelezve hogy ,,semmi"-Am Henderson mit akart mondani?-ideges tekintetem föl alá járkált a ház minden pontján,próbáltam kitalálni hogy mit mondhatnék.
-Nem tudom,szerintem semmit...
-De pontosan tudod .....ahogy én is-miafasz
-Mi?-ereimben ismét megfagyott a vér.Mintha most akarnának megölni.*Eddie szemszöge *
(a történtekből)
Éppen a konyhába indultam mikor meghallottam hogy Robin és Rose beszélgetnek.Úgy gondoltam nem tarozik rám ezért éppen indultam volna mikor meghallottam a nevem .
Egy kis hallgatózás után olyan dolog ütötte meg a fülem amire nem számítottam .Nem hiszek a füleimnek......Rose Harrington szeret engem .Percekig emésztgettem a hallottakat mikor elkezdődött a kergetőzés.Kiderült hogy dustin is hallgatózott csak ő a másik ajtónál .Rose teljesen kikelt magából és Dustin után iramodott.Olyan kis aranyos amikor mérges.
Gyorsan levetettem magam a kanapéra a többiek közé ,nehogy észrevegyék hogy én is hallgatóztam.
Még most sem vagyok teljesen képben a hallottakkal.*Rose szemszöge *
Most ezt hogy érti?Ugye nem?Megölöm Dustint.
Éppen szóra nyitotta volna a száját ,mikor egy autót hallottunk meg a ház előtt.Az ablakhoz siettünk majd lélegzetvisszafolytva realizáltuk hogy ezek Jasonék.De utálom azt a pöcsfejt.Bár most kimentett a gáz szituációból de biztos nem megmentőt jött játszani.
-El kell tűnnünk innen ,most!-mondtam majd narutot megszégyenítő gyorsasággal szaladtunk a csónakhoz.Gyors bebasztuk a vízbe majd beszálltunk.Eddie udvariasan segített beszállni ,rám is fért mivel majdnem kiestem a csónakból.
Jason üvöltve sietett utánunk egy másik fiúval az oldalán.Beugrott a vízbe és úszni kezdett utánunk.Már csak kb másfél méter volt köztünk mikor a mögötte levő srác megállt.
-Mindjárt megvannak,gyere már haver-kiabált magamögé Jason.Úgy tűnik ő is észrevette hogy a másik úgymond transzba esett mivel visszafordult hogy segítsen rajta.
Dejavu érzésem lett,mintha Chrissy is ezt csinálta volna mielőtt elvitte őt a démon vagy miafasz(lol).Jason egyre közelebb került hozzá mikor hirtelen a fiú teste emelkedni kezdett.Már kb 3 méter magasan volt mikor elkezdődött.A csobtjai sorra eltörtek ,pont úgy mint Chrissynél.Miután fizikailag teljesen tönkrement leesett a vízbe .Én már alapból a vízben voltam ,mivel ijedtemben kiestem Eddievel együtt.
Szuper,még egy holttest.Azt hiszem két választásom van,vagy engem is megöl ez a faszom démon ,vagy börtönben fogok megrohadni.Kurvajó.
ESTÁS LEYENDO
Freak love 𓆩❤︎𓆪 Eddie Munson ff./
Fanfic°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Holdfény világította meg sötétbarna göndör fürtjeit.Csillogó szemeit vizslattam mikor egyre közeledett ajkaival.Mintha áramütés futott volna végig rajtam mikor ajkaink összeértek.Nem...