3.

300 26 0
                                    

-Ez az én....kastélyom-vezetett be minket a kicsi mégis tágas lakókocsiszerűségbe.-Bocs a kupiért,a szobalány szabin van-szobalány?Nem hinném hogy csak takarításra szolgálna,vagy hogy egyáltalán létezne.
-Meg tudnád mondani hogy hol van a mosdó?-kérdeztem
-Itt jobbra -mutatott az ajtóra
Gyorsan elvettem a kis táskámat ,mivel volt egy érzésem ,hogy valami nem jó és bementem.
-Ohh baszki-hát igen,mi is lenne,pont most kell ez is.
-Minden oké?-kérdezte Eddie az ajtó túloldaláról
-Öhm ,igen minden -mondtam majd vadon kezdtem matatni a táskámat hátha találok vésztartalékot.Szerencsére volt ,ezután nyugodtan "felszereltem"magam .
Éppen kezet mostam mikor kiabálásra lettem figyelmes.
-Nem tetszik ez nekem Chrissy!Ébredj!-Eddie ijedt hangja ütötte meg fülemet.Sietve szaladtam oda hozzájuk .A vér is megfagyott az ereimben.Chrissy fennakadt szemekkel lebegett majd sorra kitörtek a csontjai.Földre zuhant ,halott teste csak hevert a földön.Van egy olyan érzésem hogy ez a látvány örökké kísérteni fog.
-Most azonnal el kell tűnnünk!-húzott Eddie maga után ijedten

Beültünk a kocsiba majd elhajtottunk.Az utat néma csendben ültük végig.Mindkettőnk próbálta feldolgozni a történteket több-kevesebb sikerrel.Egy kis idő után leparkoltunk egy halászház mellett.Bementünk továbbra is csendben maradva.Az első napom itt,és már ez történt.Már kezdem azt hinni hogy el vagyok átkozva.
Hirtelen éles fájdalmat éreztem a hasamban.Csak ez hiányzott.Karjaimmal körbeöleltem magam majd földrekucorodtam.A táskám Eddieknél maradt tehát fájdalomcsillapítóm sem volt ,és más felszerelésem sem.
-Jól vagy?-nézett rám aggódóan mire csak bólogattam.Látszott rajta hogy nem hisz nekem ,nem csodálom.A földön fetrengek ,aki jól van nem ezt csinálja ...gondolom.-Ugye nem.....még egy halottat nem bírok ki-ijedten meresztette rám szemeit mire felnevettem
-Nyugi semmi ilyensmi ,csak tudod....-nem szeretek erről beszélni annak akit nemrég ismertem meg,kimondani meg főleg nem de látszólag vette az adást
-Várj ,keresek valami gyógyszert-felállt majd kutakodni kezdett a szekrényben.Elővett valami dobozt,úgy tűnik talált fájdalomcsillapítót.Kezembe nyomta egy féllitres víz társaságában.
Egy idő után elmúlt a fájdalom viszont így sem tudtam elaludni.
Holdfény világította be az éjszakát,az én elmém viszont sötét volt .Egész éjjel fent maradtam ,nem hagyott aludni a gondolat ,hogy minek voltam részese.

Freak love 𓆩❤︎𓆪  Eddie Munson ff./Donde viven las historias. Descúbrelo ahora