11

189 28 1
                                    

-Örülnék ha a hajad igazgatása helyett segítenél egy picit-puffogtam Stevenek aki a kocsi visszapillantótükrében.Egyszer leborotválom az összes haját,de akkor valszeg parókát hordana és azzal foglalkozna.
-Jövök már!-húzta az utolsó simítást a haján
Azzal odajött és kivett két csomagot.Nekem már csak a naptejekkel teli kis táskaszerűség maradt.
Lassan meglrkeztek a többiek ,köztük Eddie is.Már távolról hallottam a furgon hangját,kellemes megnyugtató érzéssel töltött meg.
-Sziasztok -mondta Eddie kezet fogva Stevvel-Whealer,Robin-biccentett Nanc felé majd azt hiszem engem kezdett keresni.Lassan elősétáltam a kocsi mögül.
-Sziasztok.Szia Eddie-húztam széles mosolyt arcomra
-Szia kis Harrington -tárta szét karjait ölelésre várva.Steve szemét nagyon szúrta a dolog de mitsem törődve ezzel megöleltem az előttem álló göndört.
Mindenki kipakolta amit kell,pokrócokat terítettek le vagy éppen kissebb sátrakat húztak fel.
-Öhm,van egy kis gond-kezdem bele mire mindenki rámszegezte tekintetét-nem tudok úszni-sütöttem le szemeimet .Nem hittem volna hogy egyszer olyan helyre kell majd mennem ahol nincs kissebb víz.
-Majd megtanítunk-mondta Robin,majd azzal mindenki nekiállt készülődni.Én ismét a kocsi mögött húztam meg magam.Igaz hogy csak a pólómat kellett levegyem ,de kellemetlenül éreztem volna magam ha a többiek előtt veszem le .Gyors mozdulattal levetettem magamról majd elindultam a tó felé.Szerencsére nem kellett ugornunk a vizbe,mivel volt egy kis lépcső ami a tóparthoz vezetett.A többiek mind elindultak,csak e Eddie maradt hátul.Mint kiderült engem várt .Mikor elé léptem alaposan végigmért ,amitől kicsit ellepte arcom a pír.
-Gyönyörű vagy-suttogta mire csak rámosolyogtam.Mintha a bámulása nem lett volna elég,most mégjobban elpirultam.Szinte elvesztünk egymás szemeiben mikor Steve megtörte a pillanatot .
-Gyertek már!-olyan ünneprontó tud lenni.Felszólalását szúrós tekintettel díjaztam majd elindultunk a többiek után.
A víz kellemes meleg volt .Lassan egyre beljebb sétáltam ,viszont a derékig érő víznél megálltam.
-Ohh baszki-mondtam majd elkezdtem kisietni a vízből .Na igen ,ilyen mikor Rose elfelejti a naptejet .
-Mi a baj?-kérdezte a göndör hol engem hol a távolodó többieket nézve.
-Elfelejtettem a naptejet-ekkor ő is kiért a vízből
Elővettem a maxos naptejet majd elkezdtem bekenni magam.A karjaimmal a lábaimmal és a hasammal végeztem,azomban a hátamat nem értem el.
-Hadd segítsek-Eddie ekkor kikapta kezemből a naptejet és elkezdte bekenni a hátam.Érintésétől libabőrös lettem.
-Készen vagy-mondta mire full vörös fejjel egy köszönömöt motyogtam neki-Neked bármit-kacsintott,nég vörösebb lettem.-Öhm nincs egy hajgumid?
-De -vettem le a csuklómról az említett tárgyat majd kezébe adtam
-Öhm ,asszem most én szorulok a segítségedre-nevetett-nem tudok hajat kötni
-Pillanat-kivettem a kezéből a hajgumit majd azt számba véve próbáltam összefogni a haját ,több-kevesebb sikerrel.Nagy nehezen sikerült egy kissebb kontyszerűséget összehozni
Valahogy így képzeljétek el:

Elindultunk megkeresni a többieket .Mint észrevettük a többiek kb a tó közepén dekkoltak
-Szuper,most ülhetek a parton-puffogtan
-Várj itt van egy ötletem-mondta a göndör majd el is tűnt.Pár perc elteltével egy felfújhatós vizimatraccal állt elő.Lerakta a vízre majd megszólalt
-A hintója előállt hölgyem-erre csak kuncogtam majd felültem a matracra.
Eddie elkezdett közelebb vinni a többiekhez.
-Nem fogok felborulni?Mert akkor biztos megfulladok.Vagy esetleg megsüketülök a víztől vagy csak simán kómába esek és külföldön landolok vagy-nem tudtam tovább mondtani ,fogta magát és lekapott.Kikereketdett szemekkel vigyorral az arcomon vártam hogy mi a következő lépése .
-Túl sokat beszélsz tudod?-mondta homlokát enyémnek támasztva mikor hirtelen Dustin feljött a víz alól aminek hatására megijedtem és leestem a matracról .Már meging Dustin ,nyilván.

Freak love 𓆩❤︎𓆪  Eddie Munson ff./Where stories live. Discover now