2.

330 21 1
                                    

-Az én hibám volt ,én mentem neked.Am nem láttalak még itt ,biztos új vagy.Eddie Munson szolgálatudra.-hajolt meg .Hosszú göndör sötétbarna haja követte mozdulatában.-A te neved ....-Mogyoróbarna szemwit rámszegezte várva mit reagálok
-Rose ,Rose Harrington
-Csak nem Harrington hugához van szerencsém-döbbent le ,mintha olyan nagy ügy lenne-Hol voltál eddig?
-Cserediákprogramon Hollandiában-nem akartam mindenkinek ezt hazudni de muszály volt,bármennyire is szimpatikus valaki nem tudhatom hogy bízhatok-e benne
-Értem.Én lassan megyek ,később ütközünk-mondta majd végighaladt az emberekkel teli folyosón és eltűnt

Miután berendeztem a szekrényemet elindultam az első órámra.Feltünés nélkült terveztem bemenni és leülni egy üres helyre de nyilván amint beléptem minden szem rámszegeződött.Körbenéztem hol találok üres helyet .Pechemre csak egy üres hely volt egy szőke látszólag pompomlány mellett.Félve odamentem és leültem.Pár perc néma csend után megszólalt.
-Biztos te vagy az új lány .Chrissy Cunningham vagyok.Mi a te neved?-próbált kommunikációba lépni velem mire meglepetten ránéztem
- Rose Harrington .-mondtam
-Biztos nem könnyű újként ,de bármi van nyugodtan szólj .-hanja lágy és kellemes volt .Talán mégsem olyan rossz ez a hely
-Uhh öhm ,köszi-suttogtam alig hallhatóan.
Sokat beszélgettünk ,egész jól összebarátkoztunk.Eléggé megbízik bennem ,még azt is elmondta hogy füvet akar venni.Megkért hogy kísérjem el suli után az erdőbe .Állítólag a drogdílerrel találkozik .Eddig ő az egyetlen barátnőm ,tehát kicsit félve de beleegyeztem.

******
-Figyelj Chrissy.Elugrok a kisboltba ,mindjárt jövök oké?
-Oké

Chrissy szemszöge

Csak álltam és vártam Roset ,mikor hirtelen órahang törte meg az erdő csendjét.Elindultam a hang felé és egy régimódi óra volt egy fában.Egyre hangosabban és hangosabban kattogott .A lábaim földbe gyökereztek az ijedségtől és a összezavartságtól .Csak álltam és figyeltem ahogy az óra közepe megreped és pókok másztak ki belőle.Elkezdtem hátrálni de nekimentem valakinek ,vagy inkább valakinek.
-Bocsánat,nem akartalak megijeszteni.-nézett rám .Látszólag nem értette miért vágok ijedt fejet-Jól vagy?
-Öhm igen.
Visszanéztem a fára de nem volt ott semmi.Nem tudom mi folyik itt ,de rossz előérzetem van .

Rose szemszöge

Gyors léptekkel hagytam el a boltot ,sietve vissza Chrissyhez akit kb 20 perce hagytam ott .Próbáltam sietni viszont nagyon nagy volt a sor.
Mikor visszaértem az erdő széléhez már Chrissy nem volt ott,biztos bement az erdőbe .Mibe kevertem magam .Nem volt szívem hazamenni és otthagyni szó nélkül ezért elindultam be az erdőbe .
Pár perc séta után megláttam Chrissyt egy piknikasztalnál viszont nem volt egyedül .Ugyan az a göndör fiú volt vele ,akivel reggel találkoztam.Remélem nem ő a díler,de erre kicsi az esély.
-Ne haragudj Chrissy.Nagy volt a sor .-szólaltam meg hogy észrevegyenek.
-Te ne haragudj ,ott hagytalak.-nézett rám bűnbánóan.
-Hát te?-nézett rám fénylő barna szemeivel Munson.Nem tudom de valami van benne .Remélem nem érzek iránta semmit.
-Chrissyt jöttem elkísérni de bementem a boltba cigiért és hát ....mint mondtam nagy volt a sor-meglepődött arccal bámultak de nem firtatták tovább a dolgot .Cigizek és kész ,ennyi .

Továbbá csak ültem  és figyeltem őket cigivel a kezemben.Megbeszélték hogy elmennek Eddiehez ,mivel Chrissy valami erősebbet akar .Kellemetlenül éreztem magam ,mint akit kiközösítenek.Persze nem történt semmi ilyensmi csak na,én sokszor így fogom fel.Felálltak .Itt az idő elmennem,bár nem tudom merre kell menni és lassan sötétedik de nem terhelem őket ezzel .Nem leszek gyertyatartó.
-Én akkor most megyek-mondtam halkan.Próbáltam rejtegetni az érzéseimet de meglepő választ vagyis kérdést kaptam
-Te nem jössz velünk?Nem kéne eltévedj itt ,gyere velünk .Miután végeztünk hazavihetlek.-Eddie szavai igencsak megleptek de nagyon jól esett .Boldogan egyeztem bele majd elindultunk.
°°°°°°°°°°°



Freak love 𓆩❤︎𓆪  Eddie Munson ff./Donde viven las historias. Descúbrelo ahora