A nap lengő sugarai csiklandozták arcvonásaimat.Eddie békésen aludt ,viszont én egész éjjel ébren voltam.Nem hagyott nyugodni a gondolat hogy nem mehetek haza,nem láthatom a családom és atovábbi életemet bujdosva kell élnem .Az egyetlen barátnőm a szemem láttára halt meg ,ami miatt gyanusított leszek Eddievel együtt .Bár hogy őszinte legyek nem bánom hogy vele kell lennem....vagyis ,mindegy.
Cikáztak a gondolatok a felyemben miközben Eddie ébredezni kezdett.
-Te mikor keltél fel?-kérdezte félálomban rekedt hangján
-Le se feküdtem ,nem tudtam aludni .-mondtam .Őszintén fáradt voltam,nagyon fáradt.De nem mertem aludni.
-Nagyon fáradtnak látszol.Gyere átadom a helyem,feküdj le.-mondta aggódóan mégis határozottan mintha parancsot adna ki
-De tényl-nem hagyta hogy végigmondjam
-Semmi de ,ki kell pihenned magad.Én addig őrködök .
Engedelmeskedtem és lefeküdtem .Nagy nehezen elaludtam viszont szörnyű rémálom gyötört.
Ugyan az az esemény ismétlődött ami pár évvel ezelőtt történt.Ott voltam általános 8.ban az év utolsó napján.Ugyan az a tipik iskola picsáiból álló lánybanda volt előttem.A lánymozsdó sarkában összekucorodva láttam magam ,ők meg leöntöttek.Az egyik a dinnyeturmixát öntötte rám míg a többiek csak vízzel áztattak el.Nagyon rossz volt visszaemlékezni.Az egész általános évemet ők tették tönkre.Én voltam a különc akit kigúnyoltak.Minden napom szemvedés volt .Visszatérve mikor a dinnyeturmixos lány ,igazi nevén Mady leöntött ruhdosni kezdett .Valahogy védekeznem kellett.Mögöttem volt a radiátor az mellett meg egy törött csődarab.Nem volt más választásom.Pánikba estem ,mindenki nevetett miközben Mady rugdosott .Megfogtam a csövet és beleszúrtam a lábába.Ömlött s vér ,de nem csak belőle hanem belőlem is,a számból ,az orromból meg az itt ott rugások által okozott kissebb nagyobb sebekből is.Kiszaladtam a fürdőből de elkaptak és bevittek az igazgatóiba.Mindenki engem hibáztatott.,,MIT CSINÁLTÁL ROSE?!",,HOGY TEHETTED EZT" hangzottak el az egyre hangosabb szavak.Egyre mélyebb hangon beszéltek hozzám.Már nem is emberi hangok hallatszottak.Pánikba estem és menekültem.Éne nem akartam ezt tenni.ÉN NEM AKARTAM EZT TENNI.Pár perc szaladás után Madyvel találtam szembe magam aki kerekesszékbenült .Le kellett vágni a lábát a fertőzés miatt.,,Miért tetted ezt velem Rose?"mondogatta ,majd mindez kiabálásba ment át.Másodpercek se telhettek el ,mikor hirtelen a javítóintézetben voltam egy gumiszobába új zárva .Egy nővér jött be egy gyógyszeres kocsival.Tele volt rakva nyugtatókkal és ínjekciós tűkkel.
,,Miért tetted ezt?"mondogatta ő is,egyre hangosabban .Egyre több ember állt körém ,ordibáltak velem.,,HOGY TEHETTED EZT?!",,NYUKTATÓT !",,MIÉRT CSINÁLTAD ROSE?!"
Kapálózni kezdtem .NEM EZT AKARTAM.ÉN NEM AKARTAM .
Ébredezni kezdtem .Pánikoltam,sírtam és remegtem.
-Én nem akartam,én nem ezt akartam ,ne szúrjatok ne ne -tettem kezeimet fülemre .Eddie aggódva rohant hozzám.Nem tudta mit csináljon .Karjaiba zárt és azt mondogatta hogy nem lesz semmi.
Minden sötétbe burkollott és onnantól semmit sem láttam.
-Mi történt akkor?-hallottam meg egy suttogó hangot.
-Még 8.-os volt mikor ...-mesélte Steve mikor észrevette hogy ébredezek.-Ébredezik -mondta majd odajött hozzám és legugolt -Hogy érzed magad?-hangjában aggodalom ült.Próbáltam felülni ,több kevesebb sikerrel .A fejemben éles fájdalom nyilalt végig ami kövedkeztében a fájó pontra kaptam kezem.
-Fogjuk rá hogy jól,viszont kurva éhes vagyok ,hoztatok kaját?-nem akartam visszaemlékezni a történtekre,csak enni akartam .
-Nem hoztunk,de elugorhatunk ha gondolod-mondta Robin.Robint régóta ismerem ,viszont az utóbbi időkben eltávolodtunk.De ahogy ismerem magunkat,ott folytatjuk ahol abbahagytuk.
-Tehát-kezdtem bele-szükségem lesz egy csirkés hamburgerre,5 tábla csokira,egy doboz sörre-itt Steve megállított
-Várjunk várjunk,te nem fogsz sört inni-könyörgöm 17 éves vagyok ,már igazán ihatok azt amit akarok
-Először is már 17 éves vagyok,másodszor egy kis sör nem árt meg ,és harmadszor hadd ne emlékeztesselek hogy te már 15 évesen az árokban kötöttél ki.Tehát még szükségem lesz ezeken kívül egy doboz fagyira és öhm....azt hiszem ennyi.-mondtam végig-Vagyis nem.Robin gyere ide
-Igen?-jött oda
-Tudnál hozni nekem egy doboz cigit?-kérdeztem a lehető legártatlanabb fejet vágva
-Te cig..-mondta a kellettnél hangosabban .Reflexből megállítottam és mondtam tovább.
-Igen .De most menjetek .-tessékeltem ki őket ,majd becsuktam utánuk az ajtót .
YOU ARE READING
Freak love 𓆩❤︎𓆪 Eddie Munson ff./
Fanfiction°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Holdfény világította meg sötétbarna göndör fürtjeit.Csillogó szemeit vizslattam mikor egyre közeledett ajkaival.Mintha áramütés futott volna végig rajtam mikor ajkaink összeértek.Nem...