10

262 27 2
                                    

Bang chan (christopher)

საინტერესოა ეგ გოგონა - იუნა სად წაიყვანეს? აქაურობა უნდა მოვიარო და ვნახო სად არის.
იქნებ იმ ოთახში ჩაკეტეს სადაც თეჰიონმა შესვლის უფლება არ მომცა. აუცილებლად ვნახავ.

ამ დროს სასჯელის ოთახში:

საწყალი გოგონა საწოლზე მიბმული ეგდო თეჰიონის წინ. თვალებიდან ცრემლები სდიოდა.

- ეჰ საწყალო, ჭკუა ვერ ისწავლე!-დაიღრიალა თეჰიონმა.
იუნას ხელი ხელში დაიჭირა და ისე მწარედ მოუჭირა რომ ლამის მოსტეხა.
პერანგი გახადა და გოგონას მკერდზე კოცნა დაუწყო.

- ძალიან გამაბრაზე! ამიტომ მინდა რომ გაწვალო სანამ არ მომბეზრდება. - ყურში ჩასჩურჩულა თეჰიონმა გოგოს და თაროდან ნემსი აიღო და გოგონასკენ გაემართა.

- ეხლა იწყება შენი წვალება- ისე თქვა თითქოს წვეულება იწყებოდა. ნემსს თავი მოხსნა და საწყალ იუნას მკლავში ჩაასო. თან ეს არა ერთხელ, არამედ უამრავჯერ გააკეთა. ნემსს მკლავში გიჟივით სწრაფად არჭობდა და იცინოდა, სიამოვნებდა როცა მის წინ უძლური გოგო იწვა და ტიროდა მის მიერ მიყენებული ტკივილის გამო.

გოგოს სისხლი წამოუვიდა ჭრილობებიდან. ეს ნამდვილად ამაზრზენი და აუტანელი იყო რაც თეჰიონს ამ დროის მანძილზე იუნასთვის გაუკეთებია.

- საწყალო, ხელი რა დღეში გაქვს- ყალბი სიბრალულის ხმით კიდევ ერთხელ დასცინა თეჰიონმა იუნას და რაც მერე გააკეთა ეს მართლაც ამაზრზენი იყო, გოგოს ხელიდან სისხლი საკუთარი ენით აულოკა.

- რა ტკბილი სისხლი გაქვს პატარავ- მანიაკი თეჰიონი ისევ აგრძელებდა გოგონას წვალებას. ნამდვილი საწამებელი ოთახი იყო.
თეჰიონმა უჯრიდან მავთული გამოიტანა, ისე გადაახვია რომ ინგლისურ T- ს ჰგავდა.
შემდეგ ჯიბიდან რკინის სანთებელა ამოიღო, აანთო და ცეცხლი მავთულს მიუშვირა.

- კარგად, კარგად გაცხელდეეეს! იცი რა სახალისო რამ გელის წიიიინ?! რა შეშინებული იყურები ცხელი მავთული არ გინახავს? - მავთული მართლაც ძალიან ცხელი იყო, იმდენად ცხელი რომ გაწითლდა სიმხურვალისაგან.
თეჰიონი მივიდა გოგოსთან, ლიფი გახადა და პირდაპირ გულის ადგილას მკერდზე ცხელი მავთული დაადო. ამაზე გოგომ ცოტა ამოიკვნესა, რაც თეჰიონმა გაიგონა და ესიამოვნა.

გადამარჩინეWhere stories live. Discover now