YUNA:
ეს ამბები კრისტოფერს მოვუყევი პირველად, როცა მას საავადმყოფოში მივაკითხე. ლამის გადაირია .
გოგონებს პირი ღია დარჩათ ჩემი საშინელი ისტორიის მოსმენისგან. მარია ატირებული მომეხვია.
- აქამდე ვერ გიცანი, მაპატიე.
- იუნაა, მერე იმ ჰიოქუს რა ბედი ეწია?- გაბრაზებულად მკითხა ჩაემ.
- ის მემგონი დამწყები ადვოკატია ეხლა.
- რაა? ესეთი ნაძირალა ადვოკატი რანაირად გახდა? - შეშფოთდა მარია.
- ეგ მხოლოდ ჩვენ ვიცით როგორია სინამდვილეში.- დამწუხრებულად ვუთხარი და ჩემს საწოლზე დავბრუნდი.
TAEHYUNG:
დღეს ჩამოდის მარიას დედა. აეროპორტში უნდა დავხვდე. კლასიკურად ჩავიცვი, თმები საყვარეი ბიჭივით დავიხუჭუჭე და აეროპორტში წავედი, იქ საღამოს 6 საათზე უნდა ვყოფილიყავი.
ზუსტად დროზე მივედი და როცა აეროპორტში შევედი მაშინვე ვიცანი ქალბატონი ანა.
- თქვენ მარიას დედა ხართ?
- დიახ, თქვენ თეჰიონი ხომ?
- დიახ. ჯერ ჩემს სახლში წავიდეთ და მარიასაც მალე მოვიყვან .
CHRISTOPHER:
დღეს ჩემი გაწერის დღეა. იუნა ძალიან მომენატრა, მინდა მივაკითხო. არც მიმიწერია ამ დღეებში და ნეტა რა ხდებოდა მათთან. წასვლამდე სახლში შევივლი , მოვწესრგდები და მერე წავალ მის სანახავად.
( რა ლამაზია!!!!!!!! ვცეემ)
YUNA:
გარეთ გასეირნების დრო მოვიდა. სამივე გავედით. თითქოს სიმშვიდე იყო თეჰიონის გარეშე. მარია და მინჰო სეირნობდნენ, ჩაეს ერთი ბიჭი მოსწონდა - ისიც ფსიქიატრიულის პერსონალი იყო . მოკლედ ჩემს ორივე მეგობარს ვიღაც უყვარდა და ურთიერთობაში იყო, მე კი ისიც არ ვიცი კრისტოფერს ვუყვარვარ თუ არა. მე არ მინდა პირველაად რომ ვუთხრა, კეთილი ინებოს და თვითონ გამომიტყდეს გრძნობებში. ხის ქვეშ ჩრდილში სკამზე ჩამოვჯექი. უცებ წინ ვიღაც ბიჭი დამიდგა, ავიხედე და ჰიოქუს სახეს შევეეჩეხე.
YOU ARE READING
გადამარჩინე
Short Story✔️დასრულებული✔️ უცხოეთში გაშვილებული გოგონა თავის სამშობლოში (კორეაში) ომის გამო ბრუნდება. ომის ტრამვის შედეგად ფსიქიატრიულში ამოყოფს თავს, სადაც მის სიყვარულს შეხვდება... მაგრამ აქაც პრობლემები იჩენს თავს.