Tänään on työpäivä. Saavun studion ovelle ja menen sisälle. Muut ovatkin jo paikalla ja he tervehtivät minua ja minä tietenkin heitä myös. Riisun kenkäni ja takkini ja menen sohvalle istumaan ja tiirailemaan mikä on meininki. "Me saatiin muute Joelin kaa uus musa idea." Niko kertoo. "Ai saitte vai? Hyvä pojat!" Joonas sanoo. "Millane?" Aleksi kysyy. "Mietittii et se biisi vois kertoo siitä, että vaikka me ollaan sisältä rikki niin se on ok ja älä fixaa mua." Niko selittää. "Kuulostaa aikast hyvältä." Olli sanoo. "Kylhän se kuulostaaki. Te neljä saatte alkaa keksii siihe sit jotai sanoi, jos toi olis hyvä kertsi. Mä ja Olli saadaan olla taas ulkona näist biisien sanotuksist." Tommi sanoo. "Aletaanko vaik heti vähä miettii sitä?" Kysyn. "Ehdottomasti." Aleksi innostuu.
Alamme keksiä päät saihuten jotain hyviä sanoituksia. Tajusin juuri etten ole vielä kertonut muille paitsi Nikolle minun ja Jasmiinan erosta. He ovat kyllä tietäneet, että Jasmiina on ollut outo, mutta lopputulosta he eivät tienneet. Ehkä kerron heille kohta.On kulunut pari tuntia uuden biisin mietinnässä. Olli ja Tommi ovat tehneet omiansa. Soitellut sun muuta. Meillä on ensimmäinen versio biisin kertsistä suuniteltuna. Tämä on vasta ensimmäinen versio kertsistä ja uskon, että tämä ei jää viimeiseksi. "Kokeiltaiskos laulaa ja äänittää tää eka versio?" Kysyn. He vastaavat kysymykseeni myönteisesti. "Mä koitan vetää tän." Sanon ja astun mikin ääreen. Yritän laulaa kertosäkeen muutamia kertoja ennen kuin Aleksi äänittää sitä. Lauloin monta kertaa sen ja se alkaa jo sujua. "No nii aletaanko jo äänittää??" Aleksi kysyy. "Ei ny vielä tai välttämättä ollenkaa." Sanon. "Jaa miks ei? Täytyyhän aina ekaversio äänittää nii sit myöhemmin kuulee millane meijä ekaversio oli." Aleksi sanoo. "Hmm okei änitä sit vaikka heti, jos se muitten mielest kuulostaa aika hyvält." Suostun. "Kyl se kuulostaa hyvältä. Äänittäkää vaan." Niko sanoo. "Jep." Sanovat muutkin. Kaikki ovat kokoontuneet kuuntelemaan uutta biisi ideaamme. Alan laulaa samalla, kun Aleksi äänittää.
"Se meni aikast hyvi!" Aleksi hihkaisee, kun lopetan. Hymyilen vähän. Minulle tuli hiukan kuuma tämän hupparini kanssa. Istumme kaikki ja nostan hihani kuumuuden takia. Huomaan yhtäkkiä miten kaikki katsoivat käsivarttani. Miksi he sitä tuijottavat? Katson itsekkin käsivarttani ja näen siinä vähän verisen siteen. Vittu! Lasken hihan hätääntyneesti. "Joel!" Joonas huudahtaa ja tulee viereeni. Olen hiljaa. "Joel mitä vittuu ooksä viilelly!?" Hymähdän vastaukseksi. "Sä et saa satuuttaa ittees! Joel oikeesti!" Joonas korottaa ääntään. "Joonas kiltti älä jaksa." Sanon. "Joonas lopeta! Joelil on ollu vaikeeta ja hän ei haluu saarnausta." Niko puolustaa. "Anteeks... olin vaa huolissani." Joonas sanoo häpeällisesti. "Ei se mitään." Sanon. "Oisiks sä halunnu Joel jutella tästä?" Aleksi kysyy. "Vaikka. Noh tehän tiiätte, että Jasmiina on ollu outo. Edellis illal olin Jasmiinan kaa kävelee ja vastaan tuli joku mies mikä näytti tuntevan Jasmiinan hyvällä mielellä ja Jasmiina ns hätääntys. Sit illal menin Nikon kaa baariin ja näin Jasmiinan nuoleskelemas tän miehen kaa mikä tuli puistos vastaan. Menin tietty nostaa metelin et mikä tää homma on ja ne kaks sit iha melkee jopa pilkate sano mul et mun ja Jasmiinan homma on ohi, ettei Jasmiina ees tykkää musya vaa tästä miehestä kenen kaa se on jo kuherrellu jonku aikaa. Sit lähin vetää baarist ovet paukkuen ja lähimme Nikon kaa koteihimme. Himas sit viiltelin, paskosin peilin ja dokasin huolel. Aamul sit Niko tuli mun kämpil kattoo mikä meininki ja sit tietty hän huolestu ja kaikkee. Siivottii mun kämppä yhes ja saatii vähä lasisirui itteemme siivotes ja näi. Se vitu Jasmiina vaa leikkis mun tunteil ku ei heti kertonu ettei tykkää musta. Se ämmä päätti sit 1kk leikkii mun tunteil ja pelleillä jonku toise jätkän kaa mun selän takaa vaik olin kyselly Jasmiinalta useesti, että mikä homma, mut ei se vaa ikinä myöntäny. " Kerron lyhyemmin. "Voi vitun Jasmiina kehtaaki tehä tollee!" Joonas huudahtaa. "Ei ois siitä muijast tommost uskonu." Olli tokaisee. "Aina ei voi näköjään tietää millane ihmine oikeesti voi siaältään olla. Ties vaikka millane kusipää sielt esiin tuliski." Tommi sanoo. "Voi sua Joel mä oon harmissani sun puolest." Aleksi sanoo ja tulee antamaan halin. Muutkin tulevat antamaan. Tehtiin ryhmähali. "Parisuhteet selkeesti vaa hankaloittaa elämää. Ainaki se on huomattu sun ja Nikon kohal, jote eletää vaa poikamiehin eiks nii?" Tommi toteaa. "Hyvä idea." Sanon. "Onneks yhen illan jutut ei hankaloita oikeestaan mitään." Porko virnuilee. "Voi vittu ny Porko" Niko sanoo. "Te ootte vitun ihanii frendei ku tuette mua." Sanon. "Totta vitussa tuetaan mehä ollaa ku veljii." Olli sanoo. "Tosi sillo ku tulit studioo tänää nii huomasin kyl sillo, että joku on ku olit jotenki vaisu ja sillee, mut en viittiny iha kysyy mikö on, koska aattelin että ehkä sä kerrot jos haluut." Aleksi sanoo. "Juu." Sanon. "Mite ois baari ilta tänää?" Joonas kysyy. "Ehdottomasti kyllä." Vastaan ja päätämme pitää työpäivän lopuksi baari illan. Jatkoimme töitämme.
____________
𝙒𝙤𝙧𝙙𝙨: 769
𝙣𝙮𝙩 𝙩𝙪𝙡𝙞 𝙤𝙨𝙖 𝙫𝙖̈𝙝𝙖̈ 𝙣𝙤𝙥𝙚𝙚𝙢𝙢𝙞, 𝙠𝙪 𝙟𝙪𝙝𝙖𝙣𝙣𝙪𝙠𝙨𝙚𝙣𝙖 𝙚𝙣 𝙚𝙝𝙩𝙞𝙨 𝙠𝙞𝙧𝙟𝙤𝙩𝙩𝙖𝙖 𝙠𝙪 𝙤𝙡𝙡𝙖𝙖 𝙢𝙤̈𝙠𝙞𝙡 4𝙥𝙫, 𝙢𝙪𝙩 𝙣𝙮𝙩 𝙩𝙪𝙡𝙞 𝙫𝙖𝙞𝙝𝙩𝙚𝙚𝙠𝙨 𝙫𝙖̈𝙝𝙖̈ 𝙣𝙨 𝙧𝙚𝙣𝙣𝙤𝙢𝙥𝙖𝙖 𝙤𝙨𝙖𝙖 :)
YOU ARE READING
Heart Breakers || Joel Hokka ||
Fanfiction⚠️𝙏𝙒⚠️: 𝙑𝙖̈𝙠𝙞𝙫𝙖𝙡𝙩𝙖, 𝙠𝙞𝙪𝙨𝙖𝙖𝙢𝙞𝙣𝙚𝙣, 𝙞𝙩𝙨𝙚𝙩𝙪𝙝𝙤𝙞𝙨𝙪𝙪𝙨, 𝙨𝙮𝙤̈𝙢𝙞𝙨𝙝𝙖̈𝙞𝙧𝙞𝙤̈𝙩, 𝙥𝙖̈𝙞𝙝𝙩𝙚𝙚𝙩, 𝙧𝙖𝙞𝙨𝙠𝙖𝙪𝙨 🐍𝕊𝕟𝕒𝕜𝕖🐍 Joel: "Olet, kuin kiero käärme. Selkärangaton ilkeä otus, joka ei ajattele muuta, ku...