On ilta ja lähden Nikon kanssa ihan kahdestaan baariin. Haluan puhua nyt vain hänelle, koska me kaksi taidamme olla ne rikkinäisimmät persoonat ja Nikon kanssa on hyvä nyt puhua.
Kävelen baarin luokse missä Niko odottaakin minua ovella. "Moi." Niko sanoo. "Iltaa." Vastaan. On vklp ja lauantai ilta, joten ei töitä huomenna. Tosin itse työpäivämme päätämme, mutta viikonloput pidämme yleensä vapaina. Menemme tiskille ja tilaamme isot bisselasilliset. Saimme juomamme ja menimme yhteen syrjäiseen pikkupöytään. Kello oli 19.00 eli ilta oli vielä nuori. "Jasmiina oli tänään meillä ja arvaa mitä." Aloittaen keskustelun aiheesta mistä halusin Nikolle puhua. Niko saa jälleen olla terapaeuttini ja niinhän me välillä toisillemme olemmekin. "Noh saitko selville siit mitää?" Niko kysyy. "Mm kun kysyin häneltä onlo kaikki oikeest ok niin se vastas, että sil on välit vanhempiinsa heikentyny ja työjutut vaakalaudal. Mul on olo, että Jasmiina vähän valehtelee tai on jättäny jotai lisäämättä, koska noi ei vaikuta semmosilta syiltä, että hän välttelis mua 1kk." Kerron. "Hmm no toi kul vähä vaikuttaa, että sä et tiiä kaikkee." Niko myöntää. "Jep mut mua jäi häiritsee se, kun oltiin Jasmiinan kaa lenkillä nii puistossa tuli vastaan mies, joka oli vielä kaukana, mut sillo Jasmiina irrotti kätensä minusta äkkiä ja väitti laittavansa jonkun viestin nopeasti vielä, kun muistaa sen laittaa. Sit se mies käveli läheltä meijän ohi. Eka se vilkas muhun kylmästi ja sit siirsi katseensa Jasmiinaan ja katto sitä pitkään vähä hymyillen ja lenpeesti ja saman Jasmiina teki vilkasten sitä miestä. Jasmiina jälkeenpäin väitti, ettei tunne miestä, mutta se katse oli jotain semmosta mikä kerto, että he on nähny ennenkin. Ihan kun Jasmiina olis jotenki vältelly sen miehen tulessa meijän kädessä pito juttuu tahalleen. Eiks se halunnu näyttää miehelle, että ollaan yhes." Kerron. "Okei toi on kyl tosi outoo ja vaikuttais siltä, että se jätkä ois ennenkin ollu Jasmiinal kuviois jotenki positiivisesti. Minkä ikäne se kundi mahto olla ja ooks varma, että ne iha muute vaa hymyili toisilleen, koska jos vastaantuleva hymyilee niin on hyvä olla samaa mittää itsekkin takasin." Niko sanoo. "Se jätkä oli jotain meikän ikäluokkaa ja en usko, vaikka Jasmiina mulle noin väittikin, että se oli vaan tervehdys hymy tai tämmönen." Kerron. "Okei, mutta sun on pakko saada tietää totuus pian." Niko kertoo ja juomme bissejämme ja olemme hetken hiljaa. "Noh ei mullakaan niinkään hyvin mee." Niko sanoo. "Haluuks tarkentaa?" Kysyn Nikolta. Hän on alakuloinen. Hän nostaa katseensa minuun ja aukaisee suunsa. "Noh mä oon päässy mun exäst hyvin yli onhan siitä jo ainakin 6kk, mutta olin tos yks ilta treffeil yhen muijan kaa minkä kaa olin viestitelly jo jonkun aikaa. Sitten kun tavattiin niin tajusin etten oo valmis suhteeseen. Se ilta vähän meni miten meni. Se muija piti musta kovin ja nyt sil tuli iha paska olo mun takia. Mun ois pitäny olla tarkempi ja tutkii itteni, jotta oisin varmaks tienny sillo, että pääsinkö mun exäst yli, mut en sit vaa ollu valmis suhteesee." Niko kertoo. Olemme hetken hiljaa. Mietin sopivia sanoja. "Voi paska. No mut hei hän tuskin tuomitsi sua ja varmast se löytää uuden jätkän ja sä sen oikeen heti kun oot valmis." Sanon koittaen lohduttaa. "Mm toivotaan. Mua on kans alkanu stressaa mun perhe. Mun vanhemmat ja pikkusisko on ollu koht vuode Espanjas asumas ja ne ei oo takas iha heti edelkeenkää tulos. Mun toisest veljest en hirveemmi tiiä ja Joonal on terveys heikentymäs." Niko sanoo. "Sul o varmaan ikävä sun vanhempii ja siskoo. Mitä Joonalle on käyny ja miks et vaik laita viestii Miikkalle?" Sanon. "Joo mulla on niitä jo vähän ikävä. Miikkalle voisin kyl ehkä laittaakki viestii. Joonalla on todettu kasvain. Vanhemmat vaa väittää, että niil on jotai työjuttui tai jotai mii ne ei voi tulla takasi ees Joonan takii. Vaik Joonan tilanne ei viel ookkaa kovin paha, mut pelkään että jotain viel tapahtuu..." Niko sanoo itku kurkussa. "Voi sun kanssas Niko. Toi on kyl iha hirveetä. Jos nyt kerran Joona voi toisaalta aika hyvin joten tuskin on mitään hätää. Kasvaimia pystyy Niko hoitamaan." Sanon yrittäen jälleen lohduttaa. "Niin ehkä." Niko sanoo. Laitan käteni hänen käden päälle mikä lepää pöydällä. (Tän ei oo tarkotus olla romanttista.) "Toivotaan että kaikki järjestyy parempaan suuntaa." Sanon. Hän luo minulle pienen hymyn. Yleensä nämä roolit menee toisinpäin. Yleensä minä olen se kuka yliajattelee ja Niko se ketä lohduttaa.
"Noniin aletaas miettii jotai kivempaa." Niko sanoo. "Juu hyvä idea. Ei viittis tääl alkaa kauheest herkistelee." Sanon huvittuneena. Alamme jutella ihan perus juttuja. Menee jonkin aikaa, kunnes huomaan tiskillä tutun naisen. Jasmiina. Mitä hän täällä tekee? Tosin onhan se ok onhan lauantai ilta, mutta miksi hän ei minua kutsunut. Tosin olen täällä jo, mutta tuliko hän muka yksin? "Jasmiina on tuolla, mutta onks se yksin?" Sanon Nikolle. "En ainakaan nää muita." Niko vastaa. Katsomme Jasmiinaa Nikon kanssa yhdessä. Hän ei meitä huomannut, koska välimatkamme oli aika suuri. Huomaan miten tutun oloinen mies kövelee Jasmiinaa kohti. Kuka hitto toi kundi on. Se näyttää jotenki tutulta. Mietin hetken. "Voi vittu toi jätkä on se jätkä puistosta." Sanon Nikolle. Katsomme miestä, joka kävelee Jasmiinan luokse ja he pussaavat. Se halu oli molemman puolista. Voi vittu tätä mä vähän pelkäsinkin. Nousen ylös. "Hei Joel venaa." Niko sanoo ja nousee myös. Nuo kaksi olivat siirtyneet syrjäisen pöydän ääreen. Nyt olen mies enkä nössö. Kävelen raivokkaasti heidän luokse Niko perässäni. Saavun heidän luokse. He huomaavat minut. Jasmiina säpsähti minut nähdessään ja mies katsoo minua ilkikurisesti. "Mitä vitun paskaa tämä on!" Sanon kiukkusesti lyöden kädet pöydän reunaan. Niko on takanani. Jasmiina näyttää häiriintyneeltä, mutta rentoutuu nopeasti ja lyö vittuilevan ilmeen. "Tässä on Eemil mun uus jätkä." Jasmiina sanoo itsevarmasti osoittaen jätkää edessään. Katsoin Eemiliä murhaavasti. "Vittu kehtäsitkin tänää viel valehdella mulle päin naamaa. Mä vittu tiesin, että joku on vialla ja sä tuot sun säälittävät tekosyyt esil. Olisit nyt vittu ollu rehellinen, kun täälläki olit nii avoin tän vitun Eemilin kaa. Vityu kauanko oot säätäny tän jätkän kaa? 1vk? 1kk? 2kk?!" Lähes huudan. Niko ottaa olkapäästäni kiinni merkiksi, että rauhottuisin hieman. "1kk." Jasmiina sanoo ja he molemmat katsovat , kuin itse pahokaiset jota he ovat. "Tajuuksä vitun ämmä, että sä oot leikkiny mun tunteilla 1 vitun kk.! Onko se niin vitun vaikee kertoo suoraan, ettet enää tykkää musta? ONKO?!" Raivoan. "Tunteilla leikkiminen on tosin vitun hauskaa, joten why not? Noh onneks tää paljastu sulle nyt en oiskaa jaksanu sun lärviis enää kattoo. Meijän juttu on ohi jote bye bye" Jasmiina sanoo. "Vitun ämmä!" Sanon kiukkusesti. Lyön katseen Eemiliin. "Mikä vitun hipsteri säki oot ku kyttäät siinä." Tiuskasen. Painan käsiäni pöytää vasten. Hyvä etten kaatanut pöytää tai jotain vastaavaa. "Joel..." Niko sanoo. "Joo lähetään." Sanon ja lähden näyttäen keskaria heille kahdelle ja Niko tekee samoin. "Kusipäät" Niko sanoo ja poistumme baarista.
Olen helvetin vihainen vaikka tätä vähän osasinkin odottaa. "Joel" Niko sanoo kävellen perässäni. "Nähää huomenna Niko." Sanon merkiksi, että tahdon mennä nyt yksin himaani. "Okei pärjäile." Niko sanoo ja menee kotiinsa päin. "Samoin." Vastaan ja kävelen raivokkaasti ja nopeasti kotiini. Kello on vasta noin 21.00.
______________
𝗪𝗼𝗿𝗱𝘀: 1142
𝗡𝘆𝘁 𝘁𝘂𝗹𝗶 𝘁𝗮𝗮𝘀 𝘃𝗮̈𝗵𝗮̈𝗻 𝗽𝗶𝗱𝗲𝗺𝗽𝗶 𝗼𝘀𝗮 𝗷𝗮 𝘀𝗶𝗶𝘀 𝗷𝗼𝘀 𝗷𝗼𝗸𝘂 𝗲𝗶 𝗺𝘂𝗶𝘀𝘁𝗮 𝗻𝗶𝗶𝗻 𝗝𝗼𝗼𝗻𝗮 𝗷𝗮 𝗠𝗶𝗶𝗸𝗸𝗮 𝗼𝗻 𝗡𝗶𝗸𝗼𝗻 𝗼𝗶𝗸𝗲𝗶𝘁 𝘃𝗲𝗹𝗷𝗶𝗶.♡︎
ESTÁS LEYENDO
Heart Breakers || Joel Hokka ||
Fanfic⚠️𝙏𝙒⚠️: 𝙑𝙖̈𝙠𝙞𝙫𝙖𝙡𝙩𝙖, 𝙠𝙞𝙪𝙨𝙖𝙖𝙢𝙞𝙣𝙚𝙣, 𝙞𝙩𝙨𝙚𝙩𝙪𝙝𝙤𝙞𝙨𝙪𝙪𝙨, 𝙨𝙮𝙤̈𝙢𝙞𝙨𝙝𝙖̈𝙞𝙧𝙞𝙤̈𝙩, 𝙥𝙖̈𝙞𝙝𝙩𝙚𝙚𝙩, 𝙧𝙖𝙞𝙨𝙠𝙖𝙪𝙨 🐍𝕊𝕟𝕒𝕜𝕖🐍 Joel: "Olet, kuin kiero käärme. Selkärangaton ilkeä otus, joka ei ajattele muuta, ku...