8. "koita pitää ittes kasassa."

256 24 9
                                    

𝙏𝙞𝙢𝙚𝙨𝙠𝙞𝙥 8 𝙫𝙪𝙤𝙩𝙩𝙖:

Herään yhtäkkiä huomaten etten saa enää unta laisinkaan. Makuuhuoneeni on täyttynyt luonnonvalolla, joka taisi olla merkki siitä, että kello on paljon. On kesä, joten valoisa aika alkaa aikasin aamulla. Käänsin kylkeä ja kurottelin kättä puhelimeeni. Nappasin puhelimen yöpöydältä mikä näytti, että kello olisi 7.25. Herätykseni herättää minut 7.30, joten heräsin juuri ennen herätystä. Päätin jäädä vikaksi 5 minuutiksi makaamaan  sänkyyn. Herätys soi ja piti nousta pikku hiljaa. Kävin vessassa ja kävin laittamassa kahvinkeittimen päälle. Menin takaisin makkariin laittamaan vaatteet päälle. Tänään olisi päivä taas studiolla. Minulla on bändi nimeltä Blind channel ja olen sen itse perustanutkin noin 5-6  vuotta sitten. Bändimme on ihan hyvässä jamassa. Tänään on perjantai ja tulisi viikonloppu. Maanantaina meillä on keikka, jota odotamme kovin, koska se on ensimmäinen keikka taas pitkään aikaan. Puin mustat farkut ja Bleak world t-paidan. Menin keittiöön ottamaan kahvia, mikä oli onneksi jo tippunut. Tein itselleni leivän ja nojasin keittiötasooni syöden leipää. Join myös kahviani ja kun sain kahvin juotua menin hetkeksi sohvalle katsomaan puhelintani.

Saavuin nyt studiollemme. Jätin kengät eteiseen ja kävelin peremmälle, missä Niko, Joonas, Olli, Tommi ja Aleksi odottivat jo minua. Olin näköjään viimeinen. "Huomenta!" Pojat sanovat minulle. Kaikki sanoivat sen hiukan  väsyneesti, mutta Porko sanoi sen piirteästi, josta hiukan hämmästyin, koska harvemmin meistä kukaan aamusta on noin piirteä, kuin hän nyt. "Hei Porko! Millä logiikalla oot heti aamusta noin piirtee?" Kysyn Joonakselta kummissani. "Emmää tiiä. Mut saatoin mä kyl yhen redin juoda." Joonas sanoi. "Justiinsa." Sanoin hölmöllä ilmeellä. Teimme perus studio juttujamme monta tuntia. Aleksi teki konejuttuja, minä ja Niko teimme lauluharjoituksia sun muuta ja loput jätkät soittivat.

Kello oli nyt noin 17.00 ja olemme olleet studiolla noin 8 tuntia. Tosin kävimme yhdessä välissä mäkkärissä poikkeuksellisesti syömässä. Nyt päätimme pistää tämän päivän purkkiin ja aloittaa viikonloppu. Aloimme kaikki pikku hiljaa lähteä studiolta. Tommi ja Olli olivat jo lähteneet koteihinsa ja minä olin kolmas joka lähtee. Joonas ja Aleksi halusivat jäädä vielä hetkeksi studiolle. Niko tuli perääni ja lähdimme yhdessä autoillemme. Saavumme autojemme luokse ja avaamme autojen lukot. "Koita Niko pitää ees vähän mukava vklp ja koita pitää ittes kasassa." Sanon Nikolle. Hänellä on nyt ollut hyvin vaikeaa nyt lähiaikoina, koska hän oli eronnut noin kuukausi sitten pitkäaikaisesta parisuhteesta. "Kiitos Joel. Mä yritän, mut me nähään varmaan huomenna baarissa." Niko sanoo. "Juu nähään. Mee vaikka Porkolle, jos sulla tulee paha paikka tai vaikka mun luokse kunhan ilmotat." Sanon. "Juu. Moikka." Niko sanoo. "Moikka." Vastaan ja hyppään autooni. Käynnistän autoni ja ajan kotiini. Tänään näkisin minun tyttöystävän, jonka kanssa olen seurustellut melkeen puolivuotta. Hänen nimi on Jasmiina. Hän on minua vuoden nuorempi, eli 23 vuotias. Huomenna menemme poikien kesken baariin illaksi, joka on yleensä meidän tapamme mennä viikonloppusin jos on vapaa lauantai-ilta kaikilla.

Parkkeeraasin autoni kerrostaloni pihalle ja lukitsin auton. Saavuin asuntoni oven eteen ja avasin oven lukon. Kello 18.00 minä lupasin olla Jasmiinan pihalla ja lähdemme viettämään iltaa jonnekkin.  Minulla on noin 30 min aikaa olla kotona ja valmistautua uuteen lähtöön.

____________

𝙒𝙤𝙧𝙙𝙨: 491

𝘼𝙡𝙚𝙠𝙨𝙞 𝙣𝙮𝙩 𝙩𝙖̈𝙨𝙨𝙖̈ 𝙩𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙨𝙨𝙖 𝙤𝙡𝙞  𝙡𝙚𝙞𝙠𝙞𝙨𝙩𝙞 𝙩𝙪𝙡𝙡𝙪𝙩 𝙩𝙤𝙝𝙤𝙣 𝙗𝙖̈𝙣𝙙𝙞𝙞𝙣 𝙟𝙤. 𝙏𝙖̈𝙖̈ 𝙤𝙡𝙞 𝙫𝙖̈𝙝𝙖̈𝙣 𝙩𝙖̈𝙢𝙢𝙤̈𝙣𝙚𝙣 𝙤𝙨𝙖 𝙢𝙞𝙠𝙖̈ 𝙠𝙚𝙧𝙩𝙤 𝙢𝙞𝙨𝙨𝙖̈ 𝙩𝙖̈𝙖̈ 𝙩𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖 𝙢𝙚𝙣𝙚𝙚. 𝙏𝙤𝙞𝙫𝙤𝙩𝙩𝙖𝙫𝙖𝙨𝙩𝙞 𝙥𝙞𝙙𝙞𝙩𝙩𝙚 𝙩𝙖̈𝙨𝙩𝙖̈ 𝙤𝙨𝙖𝙨𝙩𝙖!🖤

Heart Breakers || Joel Hokka ||Où les histoires vivent. Découvrez maintenant