~1

109 7 0
                                    

Incerc sa deschid ochii dar nu imi dau seama daca ii am deschisi sau daca este intuneric. Nu stiu unde sunt. Simt ca raman fara aer. Intru in panica si incep sa respir sacadat. Incep sa tip si sa lovesc cu mainile unde pot. Imi aduc aminte ultimele cuvinte ale tatei si incerc sa ma calmez. Inchid ochii si adorm.

Nu stiu cat timp a trecut dar simt ca ma dor toate oasele. Intredeschid ochii si imi vad prietenii si familia toti adunati la mine in dormitor.
- Neata' lume. Spun eu cu zambetul pe fata. Iar mama izbucneste in plans si vine si ma strange in brate cu putere.
- Auu. Mai incet te rog ma doare spun eu cu zambetul pe fata. Mama?
- Da scumpo? Imi spune ea printre lacrimi.
- Imi este foarte foame!
- Ma duc imediat sa iti aduc ceva.
- Multumesc.
Ma ridic in capul oaselor si ma uit cu lacrimi in ochi la toti cei care sunt langa mine. Deodata Toby sare pe mine si ma strange in brate. Dupa vreo cinci minute se ridica si se aseaza pe un scaun de langa patul meu. Incep sa ma ridic iar Stiles imi sare in ajutor. Ma ridic in picioare, il sarut incet pe obraz si ii soptesc la ureche " Am treburi de facut. Te rog nu veni dupa mine. Este important.". Incuviinteaza, ma saruta pe frunte si se da la oparte. Ma indrept spre curtea din spate, ma dezbrac pana raman doar in lenjerie intima. Fac trei intinderi iar apoi imi deslantui fericirea, imi descarc toate emotiile din campul meu protector si le arunc. Incep sa fug prin padure facand roata de bucurie si dand cu piciorul in toate frunzele adunate pe jos si catarandu-ma in copaci. Ma intorc dupa ceva timp acasa, ma opresc in curtea din spate, ma uit la piscina si nici macar nu m-am gandit ca am alergat direct si am sarit. Am inotat in piscina cam doua ore incercand sa fac energia sa dispara. Nu mergea. Acum aveam altfel de energie. Ma uit spre geamul de la camera mea si il vad pe Stiles uitandu-se la mine cu zambetul pe buze. Ii fac semn cu degetu sa mi se alature. Simt cum imi ard ochii. Stiles se arunca in bazin si inoata spre mine. Acum imi inteleg energia.

Il strang in brate si il sarut cu pasiune, si il simt atat de excitat. Il trag incet de par si il musc incet de gat si ii aud un geamat ragusit. Ma excita atat de tare incat simt ca nu ii mai pot face fata. Il iau de mana si il trag spre marginea bazinului si iesim amandoi. Incep sa alerg impreuna cu el de mana spre padure. Ma opresc unde mi se pare potrivit si continui ce am inceput la bazin.

Il intind pe jos, il sarut delicat pe piept si simt cum incep iar sa ma arda ochii. Stiles ma apuca de maini si se rostogoleste pe mine, ma saruta cu foc pe gat si in jos pe abdomen. Se ridica incet si fata lui se intuneca.
- Ce ai patit? Il intreb eu.
- Ochii tai...
- Ma ard. Imi place.
- Sunt rosii ca flacarile.
- Sunt bine. Si nu a mai spus nimic. Am continuat, am facut dragoste ca nebunii si deodata simt ca ma implinesc. Ma simt bine. Ma simt intreaga si linistita. Ma uit atenta la Stiles si ma sperii. Ma dau jos de pe el si ma duc la vreo cinci metri distanta. Ramanem nemiscati si speriati unu in fata altuia.
- Ce este asta?intreaba el.

O Viata DublaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum